At fri som kvinde

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: At fri som kvinde

Indlægaf Fru Sunshine » 5. maj 2016, 07:38

Jeg finder det ekstremt fesent bare at blive enige. Jeg tror ikke, jeg bare havde sagt ja, hvis han ikke havde friet ordentligt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3977
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5196

Re: At fri som kvinde

Indlægaf girl_beat » 5. maj 2016, 09:44

Jeg blev friet til på ægte traditionel manér og jeg synes, det viser kæmpe mod og kærlighed fra dén, som tør sætte sig på knæ og spørge, om man vil dele resten af livet med dem. Uanset om det er manden eller kvinden :)
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 843
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1873

Re: At fri som kvinde

Indlægaf Precaseptica » 6. maj 2016, 09:27

Gør det. Prøv noget nyt. Start ægteskabet uden alt det man kender og gør det til noget I selv synes er sjovt. Ærligt talt.

Og så drop suppe-steg-og-is. Hold det udenfor. På en skråning. I modvind. Med gæsterne siddende på badedyr, iklædt fægtedragte til kvinder og en trikot til mændene.

Hvorfor ikke?
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: At fri som kvinde

Indlægaf Sangius » 6. maj 2016, 09:33

Altså, da min mand friede, så vidste han jo, at jeg ville sige ja. Det er da svært at have et langvarigt, seriøst forhold, uden at havde diskuteret fremtid, ægteskab, børn osv. Så han vidste da godt, at jeg gerne ville giftes, og at jeg gerne ville det sammen med ham. Jeg vidste også, at han gerne ville, og at vi nok skulle komme derhen en dag.
At han så valgte at fri juleaften for to år siden, det vidste jeg så ikke - men da han gjorde det, havde vi jo begge allerede 'aftalt' at vi skulle giftes før eller siden. :)

Det ville være mærkeligt, synes jeg, at fri uden at man overhoved havde afstemt forventninger med partneren omkring dette.

Jeg ville også synes det var en tand for fesent bare at gifte os, uden der havde være noget frieri. :P
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: At fri som kvinde

Indlægaf Hurrze » 14. maj 2016, 02:14

Ved mig selv er jeg også gammeldags. Jeg ville aldrig kunne finde på at fri. Hvad andre gør bekymrer mig ikke rigtigt, for folk ser jo forskelligt på det. Synes bestemt ikke det er desperat at fri som kvinde, er bare aldrig noget jeg selv vil kunne finde på. Jeg er gammeldags og meget tradiotionel når det kommer til frieri og bryllup :blomst:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Forhold og sex"