De der kys

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 15. maj 2016, 09:36

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste. Jeg håber vi kan fortsætte som venner, så skal have udtænkt hvordan jeg bakker ud af det. Det er så øv :(
0
Wunder8
Indlæg: 552
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1463

Re: De der kys

Indlægaf Wunder8 » 17. maj 2016, 14:50

Jeg er muligvis for sent inde i tråden, men jeg vil faktisk gå imod strømmen. Det er ikke min erfaring, at den slags kan blive markant forbedret.

Jeg synes faktisk heller ikke, man kan sammenligne det med sex. For mig er kysset superpersonligt, og på mange måder en form for "romantisk signatur". Man kysser som man, helt intuitivt, bedst kan lide at gøre det. Derfor vil en større ændring af det betyde, at man giver afkald på det, man godt kan lide - og så er man jo lige vidt. Naturligvis kan man foretage småjusteringer, det er klart. Men i dit tilfælde er det jo hele hans stil, der frastøder dig - eller i hvert fald er så meget et turn-off, at du ikke engang har lyst til at knalde med ham.

Prøv at vende den om, og forestil dig, at HAN bad dig kysse på sin måde, fordi han slet ikke kunne med din. Det ville jo betyde, at du skulle gå totalt på kompromis med det, der tændte dig. Det undrer mig, at der ikke er flere her i tråden, der ser det fra hans perspektiv. Hvis han tantekysser er det formentlig fordi, han foretrækker det sådan.

Jeg tror, du er nødt til at acceptere eller give op - hvilket det også lader til, du har gjort :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"