De der kys

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: De der kys

Indlægaf Slettet bruger » 7. maj 2016, 23:42

A propos

0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 06:27

Jeg kan godt se der er flertal for at sige det. Jeg har bare mega mavepine over det. Jeg har prøvet at tage overtaget i håb om han gik min retning, men det er svært.
Jeg går og tænker han måske gør det for ikke at skræmme mig. Jeg har helt fra start været ret ærlig med jeg stikker af fra mænd der er for meget på i starten, ikke respekterer intim grænsen ved første date osv. Så jeg er lidt i tvivl om han tante kysser for ikke at føle jeg blir overfaldet (som han nok tror jeg ikke ønsker) Iiih, det er kompliceret :/
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: De der kys

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 06:34

Jeg ville spørge ham om, på hvilken måde, han bedst kunne lide at blive kysset - og så bagefter fortælle, hvad jeg godt kunne lide. Så bliver det nemlig ikke den der store "vi skal snakke om noget"-samtale, som viske nævner :)
7
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 07:03

Den er måske meget god hvis der skal snak til. Har bare svært ved at forklare hvad jeg kan lide, det er jo bare noget der sker når man kysser med en der har samme stil
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: De der kys

Indlægaf Æble » 8. maj 2016, 07:06

Min mand og jeg havde heller ikke kyssekemi i starten (selvfølgelig ham der ikke kyssede godt ;) ). Jeg sagde til ham fx "jeg elsker at blive kysset langsomt og blødt" eller "prøv at lade mig styre det her kys og bare nyd det" osv. Vi havde i øvrigt megafon knaldekemi.

Kunne ikke drømme om at sige til en mand at han kyssede dårligt, det kan han ikke bruge til noget og det vil nok såre de fleste.

Nå men enden på historien er at han blev opdraget og nu kysser fantastisk :D

Så jeg siger at du skal nyde at han er så dejlig på andre områder og så langsomt opdrage hans kysseteknik.
Senest rettet af Æble 8. maj 2016, 07:08, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: De der kys

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 07:07

Chanel skrev:Den er måske meget god hvis der skal snak til. Har bare svært ved at forklare hvad jeg kan lide, det er jo bare noget der sker når man kysser med en der har samme stil

Hvorfor er det svært at forklare?
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 07:09

Jeg tænker også det handler om hvordan de kysser fra start. Det er nok nemmere at sige til en der er for voldsom og hurtig at han lige skal slappe lidt, der ville jeg nok bare trække mig og sige rolig bandit, men det er sværere for mig når jeg ikke magter tantekysser imellem og der skal mere følelse i, det kan man jo ikke påtvinge andre, altså at kysse med passion
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 07:16

Planten skrev:
Chanel skrev:Den er måske meget god hvis der skal snak til. Har bare svært ved at forklare hvad jeg kan lide, det er jo bare noget der sker når man kysser med en der har samme stil

Hvorfor er det svært at forklare?

Det synes jeg bare. Jeg er ikke vant til at snakke om hvad jeg vil have, jeg har altid været heldig bare at få det fra start :/
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: De der kys

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 07:20

Chanel skrev:
Planten skrev:
Chanel skrev:Den er måske meget god hvis der skal snak til. Har bare svært ved at forklare hvad jeg kan lide, det er jo bare noget der sker når man kysser med en der har samme stil

Hvorfor er det svært at forklare?

Det synes jeg bare. Jeg er ikke vant til at snakke om hvad jeg vil have, jeg har altid været heldig bare at få det fra start :/

Men du må da vide, hvad du kan lide? Ellers så prøv at tænke en kysseseance igennem - altså en du var vild med - og beskriv for dig selv, hvad der skete og blev gjort.
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 07:49

Jeg kan sagtens forestille mig det, men ikke forklare det. Prøvede til en veninde.. Jeg synes bare det her er for akavet og er så forvirret om jeg skal smide håndklædet, eller fortsætte :(
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: De der kys

Indlægaf Elvispop » 8. maj 2016, 08:05

Chanel skrev:Jeg kan sagtens forestille mig det, men ikke forklare det. Prøvede til en veninde.. Jeg synes bare det her er for akavet og er så forvirret om jeg skal smide håndklædet, eller fortsætte :(

Det kan da ikke være så svært..
Du skriver at alt andet ved ham, er dejligt. :gruble:



Men åbenbart ikke dejligt nok, til at du vil tage dig sammen.
Så drop manden.

For det bliver da ikke et godt forhold, hvis du leger struds hver gang du møder lidt modstand.

Det er et fu..... kys. Du beder ham jo ikke om at få lavet en diller-forstørrende operation.

Tag nu den beslutning, og stå ved den.
8
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 08:35

Vi er altså alle sammen forskellige og jeg er bare ikke typen der kan lide at snakke om den slags. Jeg skal også tage mig sammen til at fortælle en veninde at hun har noget imellem tænderne. Jeg må jo prøve at give hints næste gang, hvis jeg kan. Vores goddag og farvel kys er meget tantede så der kunne jeg nok godt komme med en kommentar, men om det så er nok til at føres over på de længere kys, ved jeg ikke
0
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1941

Re: De der kys

Indlægaf In_your_eyes » 8. maj 2016, 10:37

Chanel skrev:Den er måske meget god hvis der skal snak til. Har bare svært ved at forklare hvad jeg kan lide, det er jo bare noget der sker når man kysser med en der har samme stil

Vis ham det. Altså tag fat om nakken på ham og kys ham som du gerne vil kysses :lun:
2
:pompom:
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 10:44

In_your_eyes skrev:
Chanel skrev:Den er måske meget god hvis der skal snak til. Har bare svært ved at forklare hvad jeg kan lide, det er jo bare noget der sker når man kysser med en der har samme stil

Vis ham det. Altså tag fat om nakken på ham og kys ham som du gerne vil kysses :lun:

Den er prøvet, synes ikke jeg kunne kontrollere det selvom jeg virkelig prøvede :panik:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12923
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55523
Kontakt:

Re: De der kys

Indlægaf Ado » 8. maj 2016, 10:46

Jeg datede engang en mand, hvor kyssekemien bare slet ikke var der. Det var skrækkeligt, for hvis der er noget jeg elsker, så er det at forsvinde i et kys og mærke det i hele kroppen. Og med ham var det akavet og noget man nærmest bare ville have overstået.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Forhold og sex"