De der kys

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 11:47

Ado skrev:Jeg datede engang en mand, hvor kyssekemien bare slet ikke var der. Det var skrækkeligt, for hvis der er noget jeg elsker, så er det at forsvinde i et kys og mærke det i hele kroppen. Og med ham var det akavet og noget man nærmest bare ville have overstået.

Hvor lang tid gav du det før du vidste det ikke blev anderledes?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: De der kys

Indlægaf Slettet bruger » 8. maj 2016, 12:16

Chanel skrev:Vi er altså alle sammen forskellige og jeg er bare ikke typen der kan lide at snakke om den slags. Jeg skal også tage mig sammen til at fortælle en veninde at hun har noget imellem tænderne. Jeg må jo prøve at give hints næste gang, hvis jeg kan. Vores goddag og farvel kys er meget tantede så der kunne jeg nok godt komme med en kommentar, men om det så er nok til at føres over på de længere kys, ved jeg ikke


Det er helt normalt i et forhold at man siger ting til hinanden a la "kan du ikke lade være med at..." eller "kan du ikke lige..." pga diverse småting der irriterer en. Det kan være hvad som helst fra den måde man pakker osten ind på til hvor energisk man er om morgenen til hvor høj musik der må spilles hvornår til hvordan man starter sex op.

Jeg synes det er meget nemmere man bare siger det helt og totalt direkte uden at pakke det ind eller komme med hints. Jeg vil hellere bare have tingene at vide direkte så jeg kan forholde mig til dem, end at også skulle bruge tid på at gætte mig til hvad problemet er. Og der kommer sådan en mystisk stemning af at der nok er et eller andet problem i luften man ikke ved hvad er.
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: De der kys

Indlægaf Slettet bruger » 8. maj 2016, 12:17

Jo bedre forholdet er, jo nemmere er det at sige den slags ting. Så ens forhold bliver IMO bedre af det.
1
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 12:39

Det har du nok ret i. Jeg er slet ikke uenig, jeg har bare ikke nemt ved det.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55529
Kontakt:

Re: De der kys

Indlægaf Ado » 8. maj 2016, 13:10

Chanel skrev:
Ado skrev:Jeg datede engang en mand, hvor kyssekemien bare slet ikke var der. Det var skrækkeligt, for hvis der er noget jeg elsker, så er det at forsvinde i et kys og mærke det i hele kroppen. Og med ham var det akavet og noget man nærmest bare ville have overstået.

Hvor lang tid gav du det før du vidste det ikke blev anderledes?

Et par måneder. Det skal siges, at det ikke var pga. manglende kyssekemi, at jeg stoppede med at se ham. Men det var uden tvivl noget der gik mig på.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 13:12

Ja okay. Jeg har det bare lidt som dig. Vil hellere undvære sex end et godt kys, så det skal bare kunne give kriller i maven
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: De der kys

Indlægaf Guldfisk » 8. maj 2016, 16:49

"Skal vi ikke lige bruge en time på at kysse på alle mulige forskellige måder?"
3
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 8. maj 2016, 17:25

Guldfisk skrev:"Skal vi ikke lige bruge en time på at kysse på alle mulige forskellige måder?"

Hahaha jeg må finde på noget, I giver mig håb :D
0
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: De der kys

Indlægaf SoMaPe » 8. maj 2016, 20:15

Åh, den synes jeg er svær.
Jeg kan blive helt svimmel ved tanken om et godt kys. Sådan et langt, blødt, lidt hårdt, lidt tunge og lidt drilleri, men er det ikke sådan så vil jeg have svært ved at undvære det. Jeg har det også som dig, Chanel. Ville have meget svært ved at sige det ærligt. Jeg kan godt forstå du er i tvivl.
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: De der kys

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 20:26

Ved han, hvor meget du går op i et godt kys?
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 9. maj 2016, 14:39

Jeg synes bare jeg prøvede så hårdt jeg kunne sidst. Og det er svært at kysse med en man slet ikke har lyst til at kysse med i øjeblikket.
Men jeg tænker godt det kunne være tilfældet, at det kun er der han mener det skal være godt. men har bare på fornemmelsen at det bare er hans stil i det han viser.
Han ved ikke hvor meget jeg går op i det, nej
Er ikke vildt nervøs for hvordan han er i sengen, efter hvad han siger er han vidst ikke kedelig der :D
Men fedt SoMaPe, så er jeg ikke alene :)
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: De der kys

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 14. maj 2016, 22:03

Chanel skrev:
eks-Maupassant skrev:Sig det nu til ham :)

Det er da ikke fedt at sige til nogen at de kysser dårligt. Specielt ikke efter jeg fik sagt i lige måde.
Han kysser vel også på den måde han synes er godt, så jeg har da ikke lyst til at skulle bestemme det. Har aldrig i mit liv tænkt over muligheden for et kys kunne være dårligt, har aldrig prøvet det før

Der er heller ikke nogen der siger at han kysser dårligt- bare anderledes end du foretrækker. Spørg ham om han vil prøve noget nyt.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: De der kys

Indlægaf HappyPaww » 15. maj 2016, 06:51

I havde vist ikke haft sex endnu vel? Mon ikke han bare gemmer de dybe sexede kys, fordi han er bange for at signalere at han kun er sammen med dig for at få sex?
1
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 15. maj 2016, 07:43

Jo det kunne sagtens tænkes, men jeg tænder så meget af på de der stramme tantekys, at vi aldrig kommer dertil. Vi har da kysset tunge også, men det er ikke meget bedre når det er blandet med de der lydløse tantemøsser :( Jeg må sige jeg har givet op, kunne simpelthen ikke få mig selv til at sige noget sidst
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: De der kys

Indlægaf HappyPaww » 15. maj 2016, 08:52

Hm - ja så skulle det nok ikke være jer. Men man må da håbe at i hver især finder den rette kemi med en anden...
0

Tilbage til "Forhold og sex"