Forhold, hvor man inviterer andre med i sengen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Forhold, hvor man inviterer andre med i sengen

Indlægaf Freya » 11. maj 2016, 17:12

Jeg er lidt nysgerrig på jer, som til tider inviterer en ekstra med i sengen - altså ikke direkte åbne forhold, men hvor I sammen eksperimenterer med seksuelle oplevelser. Hvilke "regler" har I, hvordan undgår I evt. jalousi, hvordan fastholder I tosomheden, osv?
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1873

Re: Forhold, hvor man inviterer andre med i sengen

Indlægaf Precaseptica » 12. maj 2016, 07:00

Ofte er det forskelligt fra forhold til forhold hvordan man får det til at svinge. Det er derudover også forskelligt i tiden. Altså 2 år inde i en sådan konstellation vil man givetvis have andre måder at forholde sig til det på end man havde fra starten.

Det lyder som en kliché, men man skal bare nøjes med at gøre det man synes er sjovt i den periode man synes det er sjovt.
2
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 561
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1302

Re: Forhold, hvor man inviterer andre med i sengen

Indlægaf MissDitte » 12. maj 2016, 09:22

Jeg tror at hvis man er bange for jalousi, så skal man lade være. Det er jo et par og en ekstra - så der er jo ingen tvivl om hvem der er "nr 3". Så derfor går det heller ikke ud over tosomheden i min optik.
Med mindre vi er ude i et fastere forhold med 3 ligeværdige parter, men så ønsker man vel også tresomhed fremfor tosomhed.
1
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Forhold, hvor man inviterer andre med i sengen

Indlægaf Freya » 12. maj 2016, 10:48

Det var også mest mhp. at høre andres erfaringer med dette, som fx hvilke regler I har opsat. For tænker, at man er nødt til at fastsætte og tale om, hvor hinandens grænser går, så forholdet ikke tager skade pga. en misforståelse.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Forhold, hvor man inviterer andre med i sengen

Indlægaf LaScrooge » 20. maj 2016, 08:02

Freya skrev:Det var også mest mhp. at høre andres erfaringer med dette, som fx hvilke regler I har opsat. For tænker, at man er nødt til at fastsætte og tale om, hvor hinandens grænser går, så forholdet ikke tager skade pga. en misforståelse.


Hvilke grænser tænker du på? Når man er sammen i sengen, eller inden?

Min (nylige) ekskæreste og jeg havde det som en plan for vores videre seksuelle liv. Jeg tror planen til at begynde med var at invitere endnu en mand med i seng, for jeg var ikke helt klar til at se ham sammen med en anden kvinde og han tænder på at se mig sammen med en anden mand.

Jeg tror det er vigtigt at man vælger en begge synes om og har tillid til. Det kan være en man kender, det kan være en man finder på nettet eller en man sammen scorer i byen. Og at man snakker om hvordan opmærksomheden skal fordeles mellem kæresten og den nye. Og generelt bare prøver at forstå hvad hinanden tænder på ved det. Del fantasien med hinanden, i detaljen. Det giver også mulighed for at give hinanden den bedste oplevelse overhovedet. Noget af det, der tiltaler mig ved det, er dels det at blive set mens jeg har sex med en anden, altså et ekshibitionistisk træk, og så selvfølgelig det at blive forkælet af to mænd og at give nydelse til to mænd. Og sørg selvfølgelig for at afklare med den nye hvad der ligger i det. Og snak med hinanden om hvordan man håndterer det, hvis man bliver vild med sex med den nye sengepartner. Evaluér bagefter, vær ærlige om hvad I føler og hvad jeres oplevelse med det var.

Jeg har personligt svært ved at forestille mig at regler i sengen kan være fede at overholde hvis det skal være så frækt og sexet som muligt. Ud over selvfølgelig det man har aftalt for selve seancen, fx om at fordele opmærksomhed.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Forhold, hvor man inviterer andre med i sengen

Indlægaf Q-beben » 20. maj 2016, 11:23

Jeg har en veninde, hvor hun og manden både går i swingerclubs for at invitere andre med i sengen - men de mødes også privat med nogle af dem, de har mødt i swingerclubs eller på nettet.

Det fungerer meget godt for dem, - og hun siger, at det gør det, fordi de har aftalt følgende:
- man må ikke kysse med hinanden
- når de i planlægningsfasen har kontakt med den/dem, de skal være sammen med, så er de begge to tilstede. Dvs., hvis der bliver ringet eller skrevet mails/sms'er, så er begge tilstede og begge ser kommunikationen
- de skal begge to synes om personen/parret
- hvis en af dem bliver for glad for en anden, så dropper de øjeblikkeligt kontakten til personen

Det er sådan, hvad hun har fortalt mig, og jeg kan huske.
0

Tilbage til "Forhold og sex"