Free-bleeding - det nye sort?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Sangius » 13. maj 2016, 19:42

Hvis man nogensinde har haft en tæve, så ved man da hvor dårlig en ide det er... :P
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. maj 2016, 19:49

Urtekussen skrev:Altså, er det ikke en joke?

Det lugter lidt (:-D) af det dér falske, kristne forum.


Jo, det er det tilsyneladende primært.
Ifg. artiklen, der bliver linket til, blev begrebet opfundet af anti-feminister, der ønskede at sværte og latterliggøre feminister ved at foregive, at de var afsenderen.
Senere har nogle kvinder så taget begrebet til sig. Sikkert efter samme devise som når man selv redefinerer det skældsord (nigger, bøsse, osv.), som man bliver kaldt for.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Persnikedy » 13. maj 2016, 19:50

Allmost_Famous skrev:Nu har jeg ikke lige klikket mig ind på de der links, men free-bleeding handler (så vidt jeg ved) ikke om at bløde ud over det hele. Det er en teknik, hvor man holder blodet inde på samme måde som hvis man holder sig for at udsætte toiletbesøg. Nogle kan altså holde blodet tilbage længe, og går så på toilettet og åbner sluserne, vasker sig, og holder det tilbage igen indtil næste besøg.



Det kan man da ikke :gruble:... kan man :genert:

Edit: måske beskrivelsen lød liiige lidt for meget
Senest rettet af Persnikedy 13. maj 2016, 20:03, rettet i alt 1 gang.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Slettet bruger » 13. maj 2016, 19:52

Dikus skrev:Nej. Det er en vittighed for at gøre grin med feminister.


Jeg tror ikke det er trolling.

Hende her skulle have løbet et langsistanceløb sans tampax og med blodet flydende

'I ran with blood dripping down my legs for sisters who don’t have access to tampons and sisters who, despite cramping and pain, hide it away and pretend like it doesn’t exist.
'I ran to say, it does exist, and we overcome it every day. The marathon was radical and absurd and bloody in ways I couldn’t have imagined until the day of the race.'


Read more: http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... z48ZF31Ir0
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Billede

http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... ocess.html
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Slettet bruger » 13. maj 2016, 19:53

Hvis det er troll er det satme godt lavet :)
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Persnikedy » 13. maj 2016, 19:57

FruDulle skrev:
Persnikedy skrev:
Allmost_Famous skrev:Nu har jeg ikke lige klikket mig ind på de der links, men free-bleeding handler (så vidt jeg ved) ikke om at bløde ud over det hele. Det er en teknik, hvor man holder blodet inde på samme måde som hvis man holder sig for at udsætte toiletbesøg. Nogle kan altså holde blodet tilbage længe, og går så på toilettet og åbner sluserne, vasker sig, og holder det tilbage igen indtil næste besøg.



Det kan man da ikke :gruble:... kan man :genert:
Måske er det min mens der er sær men den er altså tykflydende... Lidt som tør ketchup som alle jo ved er umulig at få ud af flasken. Jeg tror ikke det er nemmere at få ud af skeden


....TMI

*hilsen sippen



Sorry, men blev lige i tvivl om min var sær
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Slettet bruger » 13. maj 2016, 19:58

FruDulle skrev:
eks-Maupassant skrev:
Dikus skrev:Nej. Det er en vittighed for at gøre grin med feminister.


Jeg tror ikke det er trolling.

Hende her skulle have løbet et langsistanceløb sans tampax og med blodet flydende

'I ran with blood dripping down my legs for sisters who don’t have access to tampons and sisters who, despite cramping and pain, hide it away and pretend like it doesn’t exist.
'I ran to say, it does exist, and we overcome it every day. The marathon was radical and absurd and bloody in ways I couldn’t have imagined until the day of the race.'


Read more: http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... z48ZF31Ir0
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Billede

http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... ocess.html


Men det er det

http://knowyourmeme.com/memes/free-bleeding


Som DSC så har nogle dog taget det til sig og gjort en ting ud af det for alvor.


Så det er startet som en joke og endt med en bevægelse? Verden er sq et spøjst sted :-p

Newsweek har kørt temanummer om det, så der må være noget virkelighed i det.

Billede
Senest rettet af Slettet bruger 13. maj 2016, 19:58, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Animi » 13. maj 2016, 19:58

Selvom 4chan lavede en joke ud af det for nogen år siden, hørte jeg om konceptet mange år før - så det er ikke trolling, selvom nogen har trollet med det.

Men det er vist mere et statement, for at gøre oprør med at kvinder nogen steder bliver set som urene mens de har menstruation og at ikke alle har adgang til bind osv som vi har
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Slettet bruger » 13. maj 2016, 20:04

Animi skrev:Selvom 4chan lavede en joke ud af det for nogen år siden, hørte jeg om konceptet mange år før - så det er ikke trolling, selvom nogen har trollet med det.

Men det er vist mere et statement, for at gøre oprør med at kvinder nogen steder bliver set som urene mens de har menstruation og at ikke alle har adgang til bind osv som vi har


Nej man kan se af det link nogen postede til knowyourmeme at det var en ting før 4chan trollede med det, og de ironisk nok hjalp med til at sprede budskabet :)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Slettet bruger » 13. maj 2016, 20:14

FruDulle skrev:
Persnikedy skrev:
FruDulle skrev:
Persnikedy skrev:
Allmost_Famous skrev:Nu har jeg ikke lige klikket mig ind på de der links, men free-bleeding handler (så vidt jeg ved) ikke om at bløde ud over det hele. Det er en teknik, hvor man holder blodet inde på samme måde som hvis man holder sig for at udsætte toiletbesøg. Nogle kan altså holde blodet tilbage længe, og går så på toilettet og åbner sluserne, vasker sig, og holder det tilbage igen indtil næste besøg.



Det kan man da ikke :gruble:... kan man :genert:
Måske er det min mens der er sær men den er altså tykflydende... Lidt som tør ketchup som alle jo ved er umulig at få ud af flasken. Jeg tror ikke det er nemmere at få ud af skeden


....TMI

*hilsen sippen



Sorry, men blev lige i tvivl om min var sær


Jeg ER sippet, så ordet er frit. Jeg vrænger dagligt på næsen over folks måde at omtale dette og hint, og mængden af info om ja, ting som den slags og også andet mindre klammo. Måske jeg burde være FruSippe istedet for Dulle :gruble:


FruSippeDulle ? :)
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Novella » 13. maj 2016, 20:28

Kommodedyret skrev:Men hvordan skal man så opsamle det menstruationsblod som man skal bruge til sine sataniske ritualer? :gruble:

Ja og til småkagerne? Læste I ikke Dannie Druehyld i 1990'erne?

Nå men jeg er altså ikke fristet. Jeg undlader heller ikke at bruge toiletpapir, fordi utroligt mange sistas i verden ikke har adgang til lokummer. Det kan være fint nok at sove på et håndklæde (evt med sex involveret), men jeg kan sgu ikke rende rundt og sjaske det hele til i løbet af dagen.
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Filipai » 13. maj 2016, 20:31

Sangius skrev:Jeg tror egentlig godt jeg kunne. Bløder aldrig så meget. Men har svært ved at se hvorfor menstruationsblod på et bind skulle lugte mere end menstruationsblod i en trusse.


Men det gør det virkeligt. Jeg har prøvet stofbind, og der lugter det omtrent slet ikke. Det synes jeg normale bind gør.

Jeg kunne principielt også godt, men jeg bløder også max i 2 dage, og det er nærmest minimalt. Men det gider jeg sgu ikke ofre mine fine trusser for.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Annione » 13. maj 2016, 20:55

Jeg bryder mig heller ikke vildt meget om tamponer - men skal jeg svømme, så fyrer jeg gerne én op. Jeg bløder så lidt, at jeg ikke en gang bruger bind, men bare trusseindlæg.


Jeg synes forøvrigt det er langt ude, hvis der er ret mange, der hopper på den. Det MÅ være en joke.
0
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf McFurPants » 13. maj 2016, 20:57

Filipai skrev:
Sangius skrev:Jeg tror egentlig godt jeg kunne. Bløder aldrig så meget. Men har svært ved at se hvorfor menstruationsblod på et bind skulle lugte mere end menstruationsblod i en trusse.


Men det gør det virkeligt. Jeg har prøvet stofbind, og der lugter det omtrent slet ikke. Det synes jeg normale bind gør.

Jeg kunne principielt også godt, men jeg bløder også max i 2 dage, og det er nærmest minimalt. Men det gider jeg sgu ikke ofre mine fine trusser for.


Jeg har præcis samme oplevelse. Jeg var ikke klar over at menstruation ikke behøvede at lugte som det gør, før jeg skiftede til stofbind for snart 2 år siden.
1
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Free-bleeding - det nye sort?

Indlægaf Fuck.exe » 13. maj 2016, 21:45

Allmost_Famous skrev:Nu har jeg ikke lige klikket mig ind på de der links, men free-bleeding handler (så vidt jeg ved) ikke om at bløde ud over det hele. Det er en teknik, hvor man holder blodet inde på samme måde som hvis man holder sig for at udsætte toiletbesøg. Nogle kan altså holde blodet tilbage længe, og går så på toilettet og åbner sluserne, vasker sig, og holder det tilbage igen indtil næste besøg.


Jeg tror da nok lige, at der er nogen der ikke bliver inkontinent som gammel, når der står 5 timers lange knibeøvelser på menuen. Fuck.
4
Gulvaber er også mennesker.

Tilbage til "Forhold og sex"