Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 2. feb 2020, 20:51

Helt sikkert når jeg ikke gider høre om hans carport-projekt.
Eller andre gør-det-selv projekter, han går og planlægger.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf bluetof1 » 2. feb 2020, 21:52

.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Pandesteg » 6. feb 2020, 07:01

Er ret sikker på jeg ikke var i høj kurs i morges da jeg ringede og brokkede mig over at fyret stadig ikke kører. Det er ikke hans skyld, han har gjort alt hvad han kan for at få det til at køre, men det er noget gammelt lort. Jeg tror jeg fik nævnt en 5-6 gange, at "her altså er IS-koldt" og at "vi kan jo ikke bo her hvis ikke der er varme i huset" osv.
Nu har han sendt en SMS med at han vil prøve at komme hjem fra arbejde og se på det i løbet af formiddagen... Så nu føler jeg mig ret naragtig :genert:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. mar 2020, 15:41

Han syntes ikke, jeg var særlig sjov, da jeg midt i hans meget farlige forkølelse fik udtalt:"Ja, man kan hurtigt blive slået ned af en virus. Sig hej til min hemmelige identitet: VIRUS!".
Jeg synes stadig, at jeg var lårklaskende morsom.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2020, 15:52

Når jeg ikke vil hente noget til hende i køkkenet, eller jeg har spist det sidste chokolade, og hun kan især ikke lide når det første følger det andet :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Musenmor » 10. mar 2020, 06:28

Da jeg listede mig ud af hans soveværelse i nat, jeg faldt over taske, stol og diverse :stoned:

Ham: Hvad laver du ?
Mig: ik noget
Ham: Stikker du af?
Mig: Jeg prøver
Han vender sig om i sengen, putter sig og siger ow Well det i orden, du er altså en meget lammende flygtfange...
Tror han er lettere irriteret over mit natterenderi
2
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8583

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Raenil » 26. jun 2020, 18:41

Hvis en mand griner 10 minutter af en kvindes bagdel eller noget andet hun bruger til at stive sin kvindelighed af med, så var han blevet lynchet i den anden nar tråd.

Så sjovt var det nok heller ikke.

Jeg var nok også blevet irriteret ud over det normale, havde endda trukket narkortet, hvis min kone havde grinet af mig 10 minutter i træk.
8
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7402
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23339

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Aragorn » 26. jun 2020, 20:32

Raenil skrev:Hvis en mand griner 10 minutter af en kvindes bagdel eller noget andet hun bruger til at stive sin kvindelighed af med, så var han blevet lynchet i den anden nar tråd.

Så sjovt var det nok heller ikke.

Jeg var nok også blevet irriteret ud over det normale, havde endda trukket narkortet, hvis min kone havde grinet af mig 10 minutter i træk.


Særligt det der med, at det er direkte hysterisk morsomt for andre at forestille sig, at det ideal som samfundet ligesom har for ridderlighed skulle eksistere inde i netop dén mand, må gøre nas.

Det er sådan lidt: Ja ja, lille mand. Vi er enige om at den slags mænd findes. Det er bare ikke dig.

Med den slags venner behøver man ikke fjender.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf avdotja » 26. jun 2020, 23:22

Aragorn skrev:
Raenil skrev:Hvis en mand griner 10 minutter af en kvindes bagdel eller noget andet hun bruger til at stive sin kvindelighed af med, så var han blevet lynchet i den anden nar tråd.

Så sjovt var det nok heller ikke.

Jeg var nok også blevet irriteret ud over det normale, havde endda trukket narkortet, hvis min kone havde grinet af mig 10 minutter i træk.


Særligt det der med, at det er direkte hysterisk morsomt for andre at forestille sig, at det ideal som samfundet ligesom har for ridderlighed skulle eksistere inde i netop dén mand, må gøre nas.

Det er sådan lidt: Ja ja, lille mand. Vi er enige om at den slags mænd findes. Det er bare ikke dig.

Med den slags venner behøver man ikke fjender.

Nu er den beskrevne situation vist mere sammenlignelig med en mand der falder sammen af grin over sin hustrus evner ud i madlavning, syning og general husførelse; vel at mærke i en situation hvor hun hævder at være den perfekte husmor mens hun i virkeligheden dårligt kan koge et æg.

Ikke noget jeg kan forestille mig mange kvinder blive (seriøst) fornærmet over.
1
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7402
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23339

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Aragorn » 27. jun 2020, 05:57

avdotja skrev:
Aragorn skrev:
Raenil skrev:Hvis en mand griner 10 minutter af en kvindes bagdel eller noget andet hun bruger til at stive sin kvindelighed af med, så var han blevet lynchet i den anden nar tråd.

Så sjovt var det nok heller ikke.

Jeg var nok også blevet irriteret ud over det normale, havde endda trukket narkortet, hvis min kone havde grinet af mig 10 minutter i træk.


Særligt det der med, at det er direkte hysterisk morsomt for andre at forestille sig, at det ideal som samfundet ligesom har for ridderlighed skulle eksistere inde i netop dén mand, må gøre nas.

Det er sådan lidt: Ja ja, lille mand. Vi er enige om at den slags mænd findes. Det er bare ikke dig.

Med den slags venner behøver man ikke fjender.

Nu er den beskrevne situation vist mere sammenlignelig med en mand der falder sammen af grin over sin hustrus evner ud i madlavning, syning og general husførelse; vel at mærke i en situation hvor hun hævder at være den perfekte husmor mens hun i virkeligheden dårligt kan koge et æg.

Ikke noget jeg kan forestille mig mange kvinder blive (seriøst) fornærmet over.


Det er ligegyldigt, hvad det vil svare til hos en kvinde. Det er elementet latterliggørelse der har den store betydning.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24646

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaScrooge » 27. jun 2020, 06:03

Jeg forstår ikke helt, hvorfor der bliver boret i det. Smiling Goat ved jo godt at det var uheldigt og sårende og føler sig som en nar over det.
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anne Droid » 27. jun 2020, 06:05

Altså, jeg havde også grinet min røv i laser hvis min kæreste havde sagt det om sig selv.
0
Klimatosse
Kakadu
Indlæg: 3484
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10294

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Kakadu » 27. jun 2020, 06:33

Åh ja, skrøbelig maskulinitet :lun:
1
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24646

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaScrooge » 27. jun 2020, 06:56

Anne Droid skrev:Altså, jeg havde også grinet min røv i laser hvis min kæreste havde sagt det om sig selv.


Hvorfor? Det er vel dybest set ikke andet end en kærlighedserklæring, hvis man siger, at man kan (og vil) beskytte den anden? Jeg er 165 og vejer 49 kg; hvis det blev nødvendigt i en eller anden situation, ville jeg også beskytte min kæreste ved fysisk at lægge mig imellem eller faktisk gå til angreb. Hvis han grinede sin røv i laser over at jeg udtrykte det, ville jeg faktisk blive såret og føle, at han fuldstændig gik glip af det, sådan et udsagn var udtryk for, nemlig 1. kærlighed og 2. den overenskomst vi har om at stå sammen, som følger af kærligheden.
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7402
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23339

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Aragorn » 27. jun 2020, 07:17

Anne Droid skrev:Altså, jeg havde også grinet min røv i laser hvis min kæreste havde sagt det om sig selv.


Ville du gøre noget lignende ved en kvindelig ven, som udtrykte lignende manglende indsigt i egen *indsæt selv*? Eller er det kun din kæreste du vil behandle sådan? Hvad med mandlige venner? Hvor går grænsen for at grine op i ansigtet på nogen i 10 minutter, fuldstændigt fortabt i latter? Hvem er OK at gøre det ved, og hvem er ikke?

Kakadu skrev:Åh ja, skrøbelig maskulinitet :lun:


Man kan da ikke sidde og pege på et andet menneske og tude af grin i 10 minutter, og så forvente at de ikke bliver sure eller kede af det. Man udsætter dem for hån. Det har intet med skrøbelighed at gøre. Det har noget med ANSTÆNDIGHED at gøre. Sådan gør jeg ikke engang over for mennesker jeg ikke bryder mig om.
Senest rettet af Aragorn 27. jun 2020, 07:21, rettet i alt 1 gang.
10

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Forhold og sex"