Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16489
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30813

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf TinaW » 21. mar 2024, 13:51

TakeAChanceOnMe skrev:
D.itsen skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
D.itsen skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg skal til Egypten med arbejdet i slutningen af denne uge. Eftersom jeg er en af to trænet personale i forhold til at bjerge folk i vand (hedder det ikke det?) så tænkte jeg at min bikinilinje skulle være helt ren. Det får mig til at føle mig bedre tilpas i min krop. Så jeg bookede bikini wax, øjenbryn og øjenvipper - en smule TLC oven på en stresset periode.

Jeg booker altid det samme sted og det passer med at jeg skal hjem. Jeg har ikke set min kæreste siden Februar. Jeg havde glemt at når man er blevet waxed, så skal man helst undgå friktioner…

Vi syntes faktisk begge to at jeg var lidt en nar :genert: nu ses vi ikke igen før April.

Det har jeg aldrig hørt at man skal eller nogensinde taget hensyn til. Og jeg får taget det hele


Der er øget risiko for infektion og de der små knopper, som ligner bumser. Jeg googlede det for at være sikker og den kommer op på stort set alle sider som noget man bør undgå i de første 24 timer efter. En del af de 5 S’er man bør undgå - Sun, Sauna, Sweat, Synthetics, and Sex.

Jeg tror sagtens at man kan gøre det og slippe afsted med det, men jeg har ret sensitiv hud og får nemt infektioner eller irritation i huden. Derudover var det ømt lige efter, så overall var det nok den rigtige beslutning :genert: .

Helt fair. Jeg havde gjort det uanset, men jeg bliver heller ikke særlig mærket af det


Havde jeg haft min hibiscrub med mig, så havde jeg også taget chancen. Men uden er der bare lidt mere sandsynlighed for at det går galt og vil helst undgå udslæt over hele lysken når jeg skal være i/omkring en pool i en uge :lol: .

Så nu er vi bare begge to virkelig trætte af min (mangel) på planlægning :lol:


Man kan vel dyrke andre former for sex end penis i skede sex alligevel?
7
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 234
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5636

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Luffegås » 12. apr 2024, 06:44

Han synes heldigvis ikke jeg var en nar men..
Jeg har købt en airfryer. Jeg har nævnt jeg ville have den, og han siger ikke altid sin inderste mening men han fik da sagt "hvorfor?". Det er ikke mig der laver mad.... Det er ham... Men i min bedste intention og mening håber jeg han kan forkorte tiden i køkkenet, vi kan spare på strømmen, og andre fordele.
Så jeg ringede lige og sagde jeg havde købt en på Amazon.. han grinte af mig men jeg er sikker på han inderst inde tænker "oh my god altså...."
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
PAX II
Indlæg: 933
Tilmeldt: 2. mar 2022, 11:34
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2647

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf PAX II » 23. apr 2024, 10:10

Sikkert i søndags.

Hun havde selv været lidt flabet i løbet af dagen, men hævnen er sød.

Ude på vores terrasse har vi nogle bloklys på havebordet. Hun plejer at tænde dem om aften, når det begynder at blive mørkt. Så jeg havde taget det ene og borede det ud. Satte et heksehyl i så kun lunten stak op som væge. I tusmørket, tænkte jeg ikke hun lagde mærke til det. Stor var min glæde, da hun tændte lysene og selvom hun så med meget underen på hvordan lyset opførte sig, så var det ingenting i forhold til det hyl hun selv satte i da først heksehylet gik i gang. :devil:
11
Brugeravatar
Alpha
Indlæg: 72
Tilmeldt: 11. mar 2024, 13:18
Kort karma: 1
Likede indlæg: 90

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Alpha » 23. apr 2024, 11:34

PAX II skrev:Sikkert i søndags.

Hun havde selv været lidt flabet i løbet af dagen, men hævnen er sød.

Ude på vores terrasse har vi nogle bloklys på havebordet. Hun plejer at tænde dem om aften, når det begynder at blive mørkt. Så jeg havde taget det ene og borede det ud. Satte et heksehyl i så kun lunten stak op som væge. I tusmørket, tænkte jeg ikke hun lagde mærke til det. Stor var min glæde, da hun tændte lysene og selvom hun så med meget underen på hvordan lyset opførte sig, så var det ingenting i forhold til det hyl hun selv satte i da først heksehylet gik i gang. :devil:
:D :D :D Du er godt nok en modig mand.
0

Tilbage til "Forhold og sex"