Jeg ku´ godt....

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf LaScrooge » 22. apr 2023, 19:04

ajnaM skrev:Den læge, jeg var ved i morges! Det var nærmest upassende, så lækker han var. :genert:

Der er åbenbart en eller anden law of nature, der siger, at man altid skal ind til en eller anden ung model-type, når man skal på hospitalet og selv ligner noget, der er løgn.


Det minder mig om, da jeg akut blev sendt på Riget med sygt infektionstal og halsbetændelse, der muligvis havde udviklet sig til en halsbyld, totalt afkræftet efter 2 forudgående ugers hård influenza, ikke at have spist i flere dage, nærmest ikke drukket på grundt af smerten, ikke været i bad i dagevis, jeg kunne næsten ikke tale, fordi min hals var så tyk og det gjorde så ondt... Jeg var halvdød. Ind kom jeg, til en meeeeget flot, ung læge som satte mig på en skammel og stak en kæmpe kanyle ind i min hals, for at se om der var betændelse at dræne. Gav mig smertestillende og antibiotika og var bare nice og sød, mens jeg sad dér med fedtet hår og matte øjne :lol:
Og da jeg kom tilbage næste dag til tjek, var han der igen, my lucky day :lol: Jeg spurgte ham, om han boede der :genert: Jeg var stadig lidt konfus :-D
8
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf Studsgaard » 22. apr 2023, 19:25

Denglade88 skrev:;)

Var jeg til piger. Så ja ;)
1
ajnaM
Indlæg: 10104
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27661

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf ajnaM » 23. apr 2023, 05:01

LaScrooge skrev:
ajnaM skrev:Den læge, jeg var ved i morges! Det var nærmest upassende, så lækker han var. :genert:

Der er åbenbart en eller anden law of nature, der siger, at man altid skal ind til en eller anden ung model-type, når man skal på hospitalet og selv ligner noget, der er løgn.


Det minder mig om, da jeg akut blev sendt på Riget med sygt infektionstal og halsbetændelse, der muligvis havde udviklet sig til en halsbyld, totalt afkræftet efter 2 forudgående ugers hård influenza, ikke at have spist i flere dage, nærmest ikke drukket på grundt af smerten, ikke været i bad i dagevis, jeg kunne næsten ikke tale, fordi min hals var så tyk og det gjorde så ondt... Jeg var halvdød. Ind kom jeg, til en meeeeget flot, ung læge som satte mig på en skammel og stak en kæmpe kanyle ind i min hals, for at se om der var betændelse at dræne. Gav mig smertestillende og antibiotika og var bare nice og sød, mens jeg sad dér med fedtet hår og matte øjne :lol:
Og da jeg kom tilbage næste dag til tjek, var han der igen, my lucky day :lol: Jeg spurgte ham, om han boede der :genert: Jeg var stadig lidt konfus :-D


‘Min’ læge var også fra halskirurgisk på Riget - kan være, det var den samme. :D
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf Stitch » 18. maj 2023, 10:08

Jeg har lige set Underverden 2.

Soheil Bavi
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10259
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18492

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf .Magic. » 19. maj 2023, 04:41

Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16489
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30812

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf TinaW » 19. maj 2023, 05:36

.Magic. skrev:Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:


Han skal bare ikke åbne munden :fløjt:
Så nogle billeder af hans tænder, også taget i Cannes.
Og de var mildest talt ikke ret pæne.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10259
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18492

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf .Magic. » 19. maj 2023, 06:00

TinaW skrev:
.Magic. skrev:Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:


Han skal bare ikke åbne munden :fløjt:
Så nogle billeder af hans tænder, også taget i Cannes.
Og de var mildest talt ikke ret pæne.

Haha nej hans tænder er ikke pæne. Tror jeg faktisk ikke de har været i mange, mange år.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3455

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf malou_43 » 19. maj 2023, 14:06

Cillian Murphy - haps!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf Stitch » 12. jun 2023, 12:24

Leo Paredes fra det argentinske fodboldhold

(Til Venstre)
IMG_8633.jpeg
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Locobase
Indlæg: 291
Tilmeldt: 9. aug 2019, 08:42
Kort karma: 26
Likede indlæg: 243

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf Locobase » 13. jun 2023, 10:56

.Magic. skrev:
TinaW skrev:
.Magic. skrev:Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:


Han skal bare ikke åbne munden :fløjt:
Så nogle billeder af hans tænder, også taget i Cannes.
Og de var mildest talt ikke ret pæne.

Haha nej hans tænder er ikke pæne. Tror jeg faktisk ikke de har været i mange, mange år.


På den anden side måske også lidt befriende, at se en kendt der ikke har fået lavet nye tænder.
Han er nok fra den generation, hvor vi røg og drak diverse ting i rigelige mængder
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16489
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30812

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf TinaW » 13. jun 2023, 11:18

Locobase skrev:
.Magic. skrev:
TinaW skrev:
.Magic. skrev:Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:


Han skal bare ikke åbne munden :fløjt:
Så nogle billeder af hans tænder, også taget i Cannes.
Og de var mildest talt ikke ret pæne.

Haha nej hans tænder er ikke pæne. Tror jeg faktisk ikke de har været i mange, mange år.


På den anden side måske også lidt befriende, at se en kendt der ikke har fået lavet nye tænder.
Han er nok fra den generation, hvor vi røg og drak diverse ting i rigelige mængder


Tænker jeg han stadig gør :D
Er han ikke lige blevet 60?
0
Brugeravatar
Locobase
Indlæg: 291
Tilmeldt: 9. aug 2019, 08:42
Kort karma: 26
Likede indlæg: 243

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf Locobase » 14. jun 2023, 04:58

TinaW skrev:
Locobase skrev:
.Magic. skrev:
TinaW skrev:
.Magic. skrev:Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:


Han skal bare ikke åbne munden :fløjt:
Så nogle billeder af hans tænder, også taget i Cannes.
Og de var mildest talt ikke ret pæne.

Haha nej hans tænder er ikke pæne. Tror jeg faktisk ikke de har været i mange, mange år.


På den anden side måske også lidt befriende, at se en kendt der ikke har fået lavet nye tænder.
Han er nok fra den generation, hvor vi røg og drak diverse ting i rigelige mængder


Tænker jeg han stadig gør :D
Er han ikke lige blevet 60?


Man er vel rock&roll musiker.....
Han spiller bla sammen med Alice Cooper, så de sparer nok ikke dig selv
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 234
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5636

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf Luffegås » 14. jun 2023, 07:02

Komponist og dramatiker Lin-Manuel Miranda

Billede

Billede
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Thomas31
Indlæg: 2586
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 88
Likede indlæg: 2446

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf Thomas31 » 18. jun 2023, 10:32

TinaW skrev:
.Magic. skrev:Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:


Han skal bare ikke åbne munden :fløjt:
Så nogle billeder af hans tænder, også taget i Cannes.
Og de var mildest talt ikke ret pæne.


Han er et menneske og ikke bare et objekt, der skal gøres til genstand for dine vurderinger. Det er sørgeligt, at ingen kvinder griber ind og søger nogle udviklende samtaler med dig om dit syn på mænd.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16489
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30812

Re: Jeg ku´ godt....

Indlægaf TinaW » 18. jun 2023, 12:31

Thomas31 skrev:
TinaW skrev:
.Magic. skrev:Jeg tror mit crush på JD altid vil være der. Det har i hvert fald været der siden jeg var 11-12 år :lol:
De nyeste billeder her fra Cannes 2023 :love2:


Han skal bare ikke åbne munden :fløjt:
Så nogle billeder af hans tænder, også taget i Cannes.
Og de var mildest talt ikke ret pæne.


Han er et menneske og ikke bare et objekt, der skal gøres til genstand for dine vurderinger. Det er sørgeligt, at ingen kvinder griber ind og søger nogle udviklende samtaler med dig om dit syn på mænd.


Du har selvfølgelig ret :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"