Sex - robotter

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Sex - robotter

Indlægaf Wizzze » 25. maj 2016, 18:23

http://www.bt.dk/udland/ny-generation-a ... og-fodbold

Hvem køber sådan noget? :gruble:

Er de potentielt løsningen på problemerne med prostitution og menneskehandel? leje dem ud på timebasis :gruble:
Eller vil de bare presse priserne ned, så de prostituerede skal arbejde endnu mere for at have en indkomst?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 134
Likede indlæg: 4406

Re: Sex - robotter

Indlægaf Lisva » 25. maj 2016, 19:05

"I 2050 vil sex med robotter være lige så normalt som sex med et andet menneske". 7000 dollars pr. robot?!? Så skal der alt andet lige være ret mange mennesker fra den 3. verden, der er med på en deler. Men på den anden side vil det da så helt automatisk løse problemerne med overbefolkning og hungersnød. Ja ja, mad og tæpper hjælper lige nu og her, men hvis vi skal fremtidssikre, så er det altså bolledukker, der skal kastes ud fra flyene.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Sex - robotter

Indlægaf Urtekussen » 25. maj 2016, 19:16

Jeg så engang en dokumentar om de dér real dolls, og den ene medvirkende havde aldrig haft en kæreste, en anden boede hjemme i en alder af 40 år og samlede på pistoler og pule-dukker.
Det er nok lidt samme segment, som ville opgradere til en robot
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1197
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 134
Likede indlæg: 4406

Re: Sex - robotter

Indlægaf Lisva » 25. maj 2016, 19:21

Urtekussen skrev:Jeg så engang en dokumentar om de dér real dolls, og den ene medvirkende havde aldrig haft en kæreste, en anden boede hjemme i en alder af 40 år og samlede på pistoler og pule-dukker.
Det er nok lidt samme segment, som ville opgradere til en robot


Ja, det så jeg godt. Det var faktisk uendeligt trist. Jeg kan huske, at en af mændene klædte dukken på, snakkede med den og havde den med til bords under måltiderne. Det var så tydeligt, at det handlede mere om ensomhed end om libido. :(
3
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1873

Re: Sex - robotter

Indlægaf Precaseptica » 26. maj 2016, 06:03

Lisva skrev:"I 2050 vil sex med robotter være lige så normalt som sex med et andet menneske". 7000 dollars pr. robot?!? Så skal der alt andet lige være ret mange mennesker fra den 3. verden, der er med på en deler. Men på den anden side vil det da så helt automatisk løse problemerne med overbefolkning og hungersnød. Ja ja, mad og tæpper hjælper lige nu og her, men hvis vi skal fremtidssikre, så er det altså bolledukker, der skal kastes ud fra flyene.


Nu kan man jo også lave en løsning, der ligner et almindeligt bordel. Hvor en investor køber en masse dukker ind og lejer dem ud på timebasis.

Fremtidens sex-iværksætteri går lyse tider imøde.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Sex - robotter

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 26. maj 2016, 10:34

Urtekussen skrev:Jeg så engang en dokumentar om de dér real dolls, og den ene medvirkende havde aldrig haft en kæreste, en anden boede hjemme i en alder af 40 år og samlede på pistoler og pule-dukker.
Det er nok lidt samme segment, som ville opgradere til en robot
Ligesom den dokumentar med kvinder der havde forhold med Eiffeltårnet og forskellige andre bygninger.

Men udover dem der altid går for langt er en sexdukke vel ikke anderledes end en vibrator. De har godt nok deres modstandere: Campaign Against Sex Robots. Men overdrevet brug af vibratorer kan også fører til death-grip-hand syndrome.
0
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Sex - robotter

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2016, 03:33

Vlad Kalashnikov skrev:
Urtekussen skrev:Jeg så engang en dokumentar om de dér real dolls, og den ene medvirkende havde aldrig haft en kæreste, en anden boede hjemme i en alder af 40 år og samlede på pistoler og pule-dukker.
Det er nok lidt samme segment, som ville opgradere til en robot
Ligesom den dokumentar med kvinder der havde forhold med Eiffeltårnet og forskellige andre bygninger.

Men udover dem der altid går for langt er en sexdukke vel ikke anderledes end en vibrator. De har godt nok deres modstandere: Campaign Against Sex Robots. Men overdrevet brug af vibratorer kan også fører til death-grip-hand syndrome.


Aitisexrobotwebsitet er måske det mærkeligste og dummeste site jeg nogen sinde har set på internettet :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"