Ih for helvede :(

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Ih for helvede :(

Indlægaf billiebean » 11. jun 2016, 18:14

billiebean skrev:
Hunkat skrev:Tak for de søde ord, det er rart at have debatten til at læsse af på. En af mine nærmeste venner er netop blevet single og min søster skal formenligt skilles fra sin mand så det er lidt op af bakke med støtte fra baglandet (læs: de ville sikkert gerne lytte men der føles lidt som klynk i den givne kontekst).

Jeg har netop accepteret et barselsvikariat når min stilling udløber til efteråret så selvom jeg selvfølgelig kan holde ferie som normalt så er orlov eller længere rejser et stykke ude i fremtiden, og så er der lige det med pengene. Et af kravene til familiesammenføring er at jeg har 1)50.000 kr i banken og 2) mit eget sted at bo, som takket være den nye lov om boliglån kræver 5% egenkapital per mio.

Det kan være jeg skal begynde at spille lotto snart :D


Hvad med arbejdsopholdstilladelse? Hvis din mand finder et job så er det langt enklere med tilladelser osv. Det var sådan jeg og min kæreste gjorde i sin tid. Familiesammenføring er latterligt restriktivt.


Hvis vi overhovedet kan, så springer vi over familiesammenføring og går direkte til permanent ophold. Er simpelthen så arrig og rasende over de regler, der er ifht sammenføring.

Men det er virkelig ikke sjovt med langdistance i måneds
vis - godt Skype, whatsapp osv. eksisterer <3
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Ih for helvede :(

Indlægaf Rapfisk » 12. jun 2016, 00:31

:kram:
0
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"