Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Sangius » 18. jun 2016, 15:09

Dr_bp skrev:
Sangius skrev:
Ado skrev:
Sangius skrev:Det er sgu nogle spøjse, typisk tiltrækkende ting der kommer frem i denne debat :lol:

Ja. :D Der er vist nogen, der ikke helt har læst trådens titel.


Hvem kan ikke lide overvægtige mænd, med dårlig hygiejne og håndværkerrøv? :ivrig:

Det kan være frækt nok med lidt deller, hvis du spørger mig :blush:


Jeg har heller intet imod lidt ekstra på sidebenene. Men kombineret med en dårlig hygiejne og en håndværkerrøv, så må jeg indrømme, at jeg tror de færreste ville være ombord. :genert:

Men en håndværkerrøv og dårlig hygiejne ville heller ikke klæde en normalvægtig, bare for at understrege. ;)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Dr_bp » 18. jun 2016, 15:13

Sangius skrev:
Dr_bp skrev:
Sangius skrev:
Ado skrev:
Sangius skrev:Det er sgu nogle spøjse, typisk tiltrækkende ting der kommer frem i denne debat :lol:

Ja. :D Der er vist nogen, der ikke helt har læst trådens titel.


Hvem kan ikke lide overvægtige mænd, med dårlig hygiejne og håndværkerrøv? :ivrig:

Det kan være frækt nok med lidt deller, hvis du spørger mig :blush:


Jeg har heller intet imod lidt ekstra på sidebenene. Men kombineret med en dårlig hygiejne og en håndværkerrøv, så må jeg indrømme, at jeg tror de færreste ville være ombord. :genert:

Men en håndværkerrøv og dårlig hygiejne ville heller ikke klæde en normalvægtig, bare for at understrege. ;)

Det er klart, at kombinationen af de to er aldeles ubehagelig. Faktisk har jeg aldrig set en sexet håndværkerrøv, ej heller har jeg tænkt 'haps' om en mand med beskidte tænder, så jeg er helt med på dender.

Det er jo bare fordi jeg har et blødt punkt for den småtykke (VELSOIGNEREDE) dadbod :lun:
2
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf getitright » 18. jun 2016, 15:28

Kvinder, der går op i, hvad de spiser - hvilket er lidt ironisk, fordi jeg selv er vegetar, og dermed selv har taget et standpunkt :lol: Så det skal selvfølgelig ikke tages helt bogstaveligt. Men som tidligere spiseforstyrret kan jeg ikke med konstante slankekure/livsstilsændringer, som munder ud i 5:2-kure og LCHF, et halvmaraton og et forsøg på at bilde mig ind, at dadler er et godt substitut for sukker. Jeg har det ok med min krop nu, selvom den er blevet lidt blød, jeg elsker at lave mad og jeg går også op i, hvad jeg spiser, men hele den der bølge med kure og bikinifitness tænder mig totalt af og kunne potentielt trigge mig. Jeg ved ikke, om det ligefrem er typisk at tænde på, men i hvert fald er det typisk at tænde på den tonede krop, der oftest kommer med den livsstil.
2
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf avdotja » 19. jun 2016, 12:34

Jeg kan forstå at der findes kvinder som tænder på en "rigtig mand". Hvis det er en almindelig tendens, vil jeg gerne smide den her. De er slet ikke noget for mig :)
2
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Buller » 19. jun 2016, 12:42

Dr_bp skrev:
Det er jo bare fordi jeg har et blødt punkt for den småtykke (VELSOIGNEREDE) dadbod :lun:


haha, det eneste jeg kan få ud af det der er "småtykke og fimsede" mandekrop. :D

Sjovt som man kan have så forskellige opfattelser.
0
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Kisser » 19. jun 2016, 12:44

avdotja skrev:Jeg kan forstå at der findes kvinder som tænder på en "rigtig mand". Hvis det er en almindelig tendens, vil jeg gerne smide den her. De er slet ikke noget for mig :)


Enig! Jeg synes faktisk at man burde redefinere, hvad "en rigtig mand" er, for let's face it: Mange af de ting, som "rigtige mænd" kan er vist efterhånden blevet outsourcet til andre leverandører. Så HVIS vi overhovedet skal have et udtryk, der hedder "en rigtig mand" burde det være på tide, at sende det til et serviceeftersyn.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Ado » 19. jun 2016, 12:45

Der findes ikke noget, der hedder en rigtig mand.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Sangius » 19. jun 2016, 14:16

Pinkie The Doll skrev:
Sangius skrev:
Ado skrev:
Sangius skrev:Det er sgu nogle spøjse, typisk tiltrækkende ting der kommer frem i denne debat :lol:

Ja. :D Der er vist nogen, der ikke helt har læst trådens titel.


Hvem kan ikke lide overvægtige mænd, med dårlig hygiejne og håndværkerrøv? :ivrig:

Der er jo temmelig mange af de typer der er gift eller har en kæreste.
Nogen må jo kunne li' det.


Altså jaja. Jeg holder da også af min mand selvom han har smidt 20 kg på siden jeg mødte ham, og vil også holde af ham om 20 kg. Jeg holder også af ham, selvom han skulle til at anlægge sig håndværkerrøv. Dårlig hygiejne ville jeg nok aldrig kunne acceptere O.o

Men her er der så tale om typisk tiltrækkende ting, og det ER altså bare ikke typisk tiltrækkende at være overvægtig når det er kombineret med dårlig hygiejne og for små bukser, så man kan se en røvsprække. :)
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Oveditlevsen » 19. jun 2016, 14:24

Kvinder der gerne vil opgive deres karriere for at passe hus og børn, eller sætte den på lavt blus.
0
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf D.itsen » 19. jun 2016, 15:42

POCKETKITTEN skrev:Hver gang jeg skal til at skrive noget, sletter jeg indlægget igen, for det er sikkert megalækkert på den rigtige mand.

Jeg er med dig. Af typiske ting så har jeg vist ikke noget der generelt anti-tænder mig, eller som jeg ikke kan se fungere med den rigtige mand.
Og alligevel betragter jeg mig som vildt kræsen, det handler bare ikke om bestemte typer/generelle træk, åbenbart
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Aima » 19. jun 2016, 15:46

getitright skrev:Kvinder, der går op i, hvad de spiser - hvilket er lidt ironisk, fordi jeg selv er vegetar, og dermed selv har taget et standpunkt :lol: Så det skal selvfølgelig ikke tages helt bogstaveligt. Men som tidligere spiseforstyrret kan jeg ikke med konstante slankekure/livsstilsændringer, som munder ud i 5:2-kure og LCHF, et halvmaraton og et forsøg på at bilde mig ind, at dadler er et godt substitut for sukker. Jeg har det ok med min krop nu, selvom den er blevet lidt blød, jeg elsker at lave mad og jeg går også op i, hvad jeg spiser, men hele den der bølge med kure og bikinifitness tænder mig totalt af og kunne potentielt trigge mig. Jeg ved ikke, om det ligefrem er typisk at tænde på, men i hvert fald er det typisk at tænde på den tonede krop, der oftest kommer med den livsstil.


Jeg kan godt forestille mig, at flere vil se det som en fordel, at en kommende partner er bevidst om kost og træning, jeg ville selv se det som et kæmpeplus, altså ikke hvis det var sådan noget med at han blendede en dåse tun og tre æg med noget syntetisk protein, men hvis det var dedikation i den moderate ende, ville jeg finde det meget attraktivt. Jeg ville ELSKE en kæreste, der foreslog at vi tog tre dages juicekur eller en måned uden stivelse og som gad træne til et halvmarathon og sådan noget, det ville dog være mindst lige så vigtigt, at han også gad spise kanelsnegle med mig om søndagen og bland-selv i biografen og den slags. Nysgerrighed, dedikation og generel ansvarstagen er lækkert, besættelse er en dealbreaker. Jeg forstår sagtens dine grunde, i øvrigt :)



Derudover giver det også point i bogen, at han er typen der har veninder. Rigtige veninder, ikke den slags han lejlighedsvis boller med, men veninder han oprigtigt værdsætter og prioriterer på lige linje med sine venner. Min erfaring er, at jeg allround bare fungerer bedre med mænd, der ikke, heller ikke ubevidst, lader sig påvirke af køn i andet omfang, end at det eksempelvis falder ham naturligt at bære indkøbsposerne, fordi han er stærkest.
4
I'll stick with hell no's and headphones...
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf zembra1986 » 19. jun 2016, 17:54

Store muskler, jeg er mest til slanke fyre
Tatoveringer, jeg bryder mig bare ikke om dem på en mand, en lille en ville dog lige kunne accepteres
Arrogance/et stort ego
Hipsterstil :tie:
En stor interesse i at dyrke motion, jeg er selv lidt af en sofakartoffel og synes virkelig alt motion er dødkedeligt :træt: (okay, en gå eller cykeltur kan jeg godt lide), så en mand der har motion som sit helt store interesseområde ville ikke tiltrække mig
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Muspel » 19. jun 2016, 20:42

Mænd, der gerne viser at de har penge. Fx ved at køre i en urealistisk dyr bil - eller køber en flaske champagne når resten af baren drikker fadøl.

Mænd der har små 'nuttede' gaver med til mig i starten vi dater. Fx havde en tinderfyr to mus med hæklede nissehuer med til mig på første date- uden nogen forhistorie (som fx at vi havde skrevet om at jeg elskede julepynt eller lign) . Men ok... Der ER jeg oprigtigt i tvivl om, om det ville virke på nogen som helst.
3
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf Hewlett » 19. jun 2016, 22:56

Jeg tænder ikke på dad bod eller slanke fyre. Jeg vil have en muskuløs fyr med brede skuldre, stærk ryg og store overarme :P
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvilke typiske tiltrækkende ting, tænder du af på?

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. jun 2016, 08:57

Skæg
Brede kæber
Solbrændthed
Jakkesæt
Uniform
Tilknytning til militæret eller politiet
Traditionelle karriereambitioner
Dyrkelse af "spillet mellem kønnene"
Beskyttertrang

På vippen:
Universitetsuddannelse (eller nej, det tænder jeg ikke decideret af på; det er bare ligegyldigt for mig, hvilket jeg oplever som værende et særsyn, når man selv har en kandidatgrad. Statistisk set har jeg vist aldrig været alvorligt interesseret i en, der gik eller havde gået på universitetet)

Nogle af punkterne, især dem, der vedrører udseendet, ville jeg helt klart godt kunne se bort fra, mens andre nok vil være tæt på uforenelige med mig og mit ståsted i verden og livet.

Edit: Behov for at forkæle materielt. For det første bryder jeg mig ikke om materialisme, og for det andet er jeg simpelthen ikke typen, der naturlig falder i svime over en masse typiske kvindegaver (smykker, tøj, sko, lingeri, parfume, tasker, etc.). Man må gerne forære mig en quiltet Chaneltaske og en ring med en stor, sort diamant, men så slutter festen også :lol:
Senest rettet af DetSorteCirkus 20. jun 2016, 09:21, rettet i alt 2 gange.
1

Tilbage til "Forhold og sex"