Femi-botter

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Femi-botter

Indlægaf Slettet bruger » 6. jul 2016, 21:34

http://www.dr.dk/nyheder/penge/utroskab ... r-robotter

Den amerikanske VictoriaMilan blev hacket for noget tid siden jo.

Nu er det så kommet frem at de fleste kvindelige brugere var bots, dvs computerprogrammer der hedder "Shelia24" og som sender standardbeskeder ala "Hej, jeg keder mig" - "Hvor bor du?" - "Jeg føler mig meget fræk" osv.

Tanken om flere millioner mænd der sidder i netundertrøje og underbukser foran computuren fordi de gerne vil være utro og skriver lumre beskeder til computerprogrammer som de tror er liderlige unge kvinder - ja det syns jeg er sjaw!
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Femi-botter

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 21:43

Haha, og jeg kommer i tanke om engang jeg sad en del på et arbejdsrelateret webmasterforum, hvor vi så også var mange der brugte chatprogrammet ICQ. Og så var der en af disse webmastere som oprettede en RASENDE tråd angående én der havde henvendt sig til ham over ICQ. Denne kvindelige person havde ellers været flink og venlig, og han havde troet at hun gerne ville arbejde for ham med noget forefaldende hjemmesidearbejde. Men hver gang han havde prøvet at få en konkret aftale i stand så hun kunne komme igang med at arbejde, havde hun snakket udenom og var bare begyndt på andre random samtaleemner. Dette havde strakt sig over lang tid. Åh og så pastede han jo deres samtaler ind i tråden... hahaha... og alle kunne jo se at han havde prøvet at ansætte en chatbot :-D dvs alle undtagen ham selv :-D (De florerede en hel del på ICQ men det vidste han åbenbart ikke)
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Femi-botter

Indlægaf Slettet bruger » 6. jul 2016, 21:54

Det er sjovt man kan blive snydt af dem, fordi de er så uavancerede - det er vist bare en database på nogen 100 beskeder de så spytter tilfældigt ud. Jeg snakkede med en af dem en gang for at se hvad botten kunne, og det er a la

"Where do you live?"
"Far away from you i hope"
"I am bored"
"So go play on the highway"
"Do you want to meet?"
"I'd rather die. Fuck you!"
"I like you..."
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Femi-botter

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 22:09

Det er også lidt sjovt at tænke på at så er der måske nogle mænd som efter samtalen på V.M. har fået kolde fødder, og nu føler de sig fanget i et kæmpe dilemma, for de vil ikke afvise og skuffe den søde unge dame de lige har chattet med, men de bryder sig heller ikke om at skulle konfrontere konen med det som er sket :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Femi-botter

Indlægaf Slettet bruger » 6. jul 2016, 22:12

Dirtylittledevil skrev:Det er også lidt sjovt at tænke på at så er der måske nogle mænd som efter samtalen på V.M. har fået kolde fødder, og nu føler de sig fanget i et kæmpe dilemma, for de vil ikke afvise og skuffe den søde unge dame de lige har chattet med, men de bryder sig heller ikke om at skulle konfrontere konen med det som er sket :-D


Ja siden blev jo hacked og hackerne truede vist med at smide data ud på nettet.

SÅ finder konen ud af at man har forsøgt at være utro med en chatrobot.

Billede
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Femi-botter

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 22:20

eks-Maupassant skrev:
Ja siden blev jo hacked og hackerne truede vist med at smide data ud på nettet.

]


Er det ikke allerede sket? Jeg mener da at have hørt om mindst 1 der begik selvmord pga det, vistnok en præst...
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Femi-botter

Indlægaf Slettet bruger » 6. jul 2016, 22:26

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ja siden blev jo hacked og hackerne truede vist med at smide data ud på nettet.

]


Er det ikke allerede sket? Jeg mener da at have hørt om mindst 1 der begik selvmord pga det, vistnok en præst...


Ved ikke, jeg mistede den historie af syne...
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Femi-botter

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 22:28

Jeg fandt det, det er lige 1 år siden :) https://www.wired.com/2015/08/happened- ... ison-data/
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Femi-botter

Indlægaf Juki » 6. jul 2016, 22:30

Dirtylittledevil skrev:Er det ikke allerede sket? Jeg mener da at have hørt om mindst 1 der begik selvmord pga det, vistnok en præst...

Der står i artiklen at der er en der har begået selvmord pga. det, ved dog ikke om han var præst :-D


Med det sagt så er jeg da ret sikker på at det har været fremme tidligere at der var bots :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Femi-botter

Indlægaf Slettet bruger » 6. jul 2016, 22:35

Der er to selvmord her

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -hack.html

En taxansk politimand og en anonym canadier
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Femi-botter

Indlægaf Slettet bruger » 6. jul 2016, 22:36

Og præsten er her http://money.cnn.com/2015/09/08/technol ... n-suicide/

Underviste på New Orleans Baptist Theological Seminary
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Femi-botter

Indlægaf Slettet bruger » 6. jul 2016, 22:38

Hvor er det nihilistisk og meningsløst at en præst begår selvmord fordi han bliver busted i at tale med en sex-chatbot.
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Femi-botter

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 7. jul 2016, 07:38

eks-Maupassant skrev:Hvor er det nihilistisk og meningsløst at en præst begår selvmord fordi han bliver busted i at tale med en sex-chatbot.
Det var Ashley Madison der blev hacket. Men Victoria Milan blev vist også. Eller er det, det samme site? Hvorfor har de alle i øvrigt sådanne tåbelige dobbelt forstandsstrippernavne?

A chatte med en chatbot er vel ikke engang utroskab. Men det er naturligvis tanken der tæller. Eksistentielle spørgsmål for det 21. århundrede: hvis du sexter med en chatbot eller har sex med en sexbot er det så utroskab?
3
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Femi-botter

Indlægaf Lurende Peber » 7. jul 2016, 07:48

Jeg læste overskriften som "Femi-blotter"
Piz oz
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Femi-botter

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jul 2016, 08:21

Vlad Kalashnikov skrev:
eks-Maupassant skrev:Hvor er det nihilistisk og meningsløst at en præst begår selvmord fordi han bliver busted i at tale med en sex-chatbot.
Det var Ashley Madison der blev hacket. Men Victoria Milan blev vist også. Eller er det, det samme site? Hvorfor har de alle i øvrigt sådanne tåbelige dobbelt forstandsstrippernavne?

A chatte med en chatbot er vel ikke engang utroskab. Men det er naturligvis tanken der tæller. Eksistentielle spørgsmål for det 21. århundrede: hvis du sexter med en chatbot eller har sex med en sexbot er det så utroskab?


Jeg så for nyligt en miniserie der foregår ude i fremtiden, og her ender faderen med at have sex med familiens husholder-robot, og sønnen bliver forelsket i den. Så jeg har lige været igennem alle de tanker :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"