Det her med dating...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7382

Re: Det her med dating...

Indlægaf Neenah » 3. nov 2018, 07:27

Tillykke med forlovelsen :lun: de der Tindermatches kan et eller andet.
2
MissB
Indlæg: 2380
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 257
Likede indlæg: 2207

Re: Det her med dating...

Indlægaf MissB » 3. nov 2018, 08:29

Ladysparrow skrev:I går fyldte jeg år. 3. Gang sammen med mit tindermatch, min kæreste, min allerbedste ven. Overraskelsen var et slotsophold med en helt fantastisk 5 retter menu. Vi drak champagne på rummet inden middagen. Efter middagen gik vi tur i slotshaven under de mange stjerner. Og midt i at jeg står og kigger op på stjernerne, frier han. Jeg blev så overrasket og det eneste jeg får frem er "what are you doing?" Dét her var utvivlsomt den bedste fødselsdag. Vi skal giftes!!! :lun:

Ringen er hans farmors søsters, hun fik aldrig børn og da min kæreste flyttede til Sverige fra England da han var et par og 20 fik de et nært forhold til hinanden, da han hjalp hende med at købe ind, gå i banken og ja, bare besøge hende.

Nu sidder jeg med hendes forlovningsring og tuder over hvor heldig jeg er.

Han er bare alt det som jeg aldrig har turdet drømme om. Min allerbedste ven, jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan mit liv havde været, hvis ikke det var for det Tindermatch i juni 2016.


Stort tillykke :love: jeg er også ret glad for det Tindermatch jeg fik i december 2016. Lige nu ligger vi i sengen, mig med vores 20 dage gamle søn i armene :lun: :lun: :lun:
9
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Det her med dating...

Indlægaf girl_beat » 3. nov 2018, 09:38

STORT tillykke :dåne: :blomst: :klap:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Det her med dating...

Indlægaf Zombie » 6. nov 2018, 12:00

MissB skrev:
Ladysparrow skrev:I går fyldte jeg år. 3. Gang sammen med mit tindermatch, min kæreste, min allerbedste ven. Overraskelsen var et slotsophold med en helt fantastisk 5 retter menu. Vi drak champagne på rummet inden middagen. Efter middagen gik vi tur i slotshaven under de mange stjerner. Og midt i at jeg står og kigger op på stjernerne, frier han. Jeg blev så overrasket og det eneste jeg får frem er "what are you doing?" Dét her var utvivlsomt den bedste fødselsdag. Vi skal giftes!!! :lun:

Ringen er hans farmors søsters, hun fik aldrig børn og da min kæreste flyttede til Sverige fra England da han var et par og 20 fik de et nært forhold til hinanden, da han hjalp hende med at købe ind, gå i banken og ja, bare besøge hende.

Nu sidder jeg med hendes forlovningsring og tuder over hvor heldig jeg er.

Han er bare alt det som jeg aldrig har turdet drømme om. Min allerbedste ven, jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan mit liv havde været, hvis ikke det var for det Tindermatch i juni 2016.


Stort tillykke :love: jeg er også ret glad for det Tindermatch jeg fik i december 2016. Lige nu ligger vi i sengen, mig med vores 20 dage gamle søn i armene :lun: :lun: :lun:


*mumle*

(Fandt sammen med kæresten december 2016, men der er hverken forlovelse eller baby i farvandet meget længe.)
0
aka Forbies

:gammel:
MissB
Indlæg: 2380
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 257
Likede indlæg: 2207

Re: Det her med dating...

Indlægaf MissB » 6. nov 2018, 14:00

Zombie skrev:
MissB skrev:
Ladysparrow skrev:I går fyldte jeg år. 3. Gang sammen med mit tindermatch, min kæreste, min allerbedste ven. Overraskelsen var et slotsophold med en helt fantastisk 5 retter menu. Vi drak champagne på rummet inden middagen. Efter middagen gik vi tur i slotshaven under de mange stjerner. Og midt i at jeg står og kigger op på stjernerne, frier han. Jeg blev så overrasket og det eneste jeg får frem er "what are you doing?" Dét her var utvivlsomt den bedste fødselsdag. Vi skal giftes!!! :lun:

Ringen er hans farmors søsters, hun fik aldrig børn og da min kæreste flyttede til Sverige fra England da han var et par og 20 fik de et nært forhold til hinanden, da han hjalp hende med at købe ind, gå i banken og ja, bare besøge hende.

Nu sidder jeg med hendes forlovningsring og tuder over hvor heldig jeg er.

Han er bare alt det som jeg aldrig har turdet drømme om. Min allerbedste ven, jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan mit liv havde været, hvis ikke det var for det Tindermatch i juni 2016.


Stort tillykke :love: jeg er også ret glad for det Tindermatch jeg fik i december 2016. Lige nu ligger vi i sengen, mig med vores 20 dage gamle søn i armene :lun: :lun: :lun:


*mumle*

(Fandt sammen med kæresten december 2016, men der er hverken forlovelse eller baby i farvandet meget længe.)


Men mødtes I på Tinder? :D

Her er der heller ikke forlovelse i farvandet...
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Det her med dating...

Indlægaf Madam Pomfrey » 6. nov 2018, 14:19

Yndlingstråd :lun:

Kæmpe tillykke med forlovelsen :love:
Har fulgt dine forventningsfulde indlæg i partråden, omkring din fødselsdag og det der var i vente, of han har da i den grad formået at overgå sig selv igen igen...
Er allerede spændt på hvad han finder på næste år :banan:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 6. nov 2018, 14:42

Madam Pomfrey skrev:Yndlingstråd :lun:

Kæmpe tillykke med forlovelsen :love:
Har fulgt dine forventningsfulde indlæg i partråden, omkring din fødselsdag og det der var i vente, of han har da i den grad formået at overgå sig selv igen igen...
Er allerede spændt på hvad han finder på næste år :banan:


Haha - jeg kan bare slet ikke skjule når jeg glæder mig til noget. Og han er simpelthen den bedste til at finde på små overraskelser. Det her var dog mere end hvad jeg havde drømt om - jeg sidder stadig og kigger på ringen... :dåne:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41853

Re: Det her med dating...

Indlægaf LaMariposa » 6. nov 2018, 17:49

Ladysparrow skrev:
Madam Pomfrey skrev:Yndlingstråd :lun:

Kæmpe tillykke med forlovelsen :love:
Har fulgt dine forventningsfulde indlæg i partråden, omkring din fødselsdag og det der var i vente, of han har da i den grad formået at overgå sig selv igen igen...
Er allerede spændt på hvad han finder på næste år :banan:


Haha - jeg kan bare slet ikke skjule når jeg glæder mig til noget. Og han er simpelthen den bedste til at finde på små overraskelser. Det her var dog mere end hvad jeg havde drømt om - jeg sidder stadig og kigger på ringen... :dåne:


Jeg gik også og gloede på min konstant i noget tid efter frieriet :-D

Den her fødselsdag bliver svær for din kæreste/mand at toppe næste år :love:
1
:lun: Be brave
Cinderella30
Indlæg: 21
Tilmeldt: 25. sep 2018, 20:00
Kort karma: 8
Likede indlæg: 16

Re: Det her med dating...

Indlægaf Cinderella30 » 5. dec 2018, 20:26

Hvor er det bare dejlig læsning!
Her sidder jeg med en forhistorie, der ligner din. I et 15 år langt ægteskab, som desværre ikke er så lykkeligt...
Og hvor jeg i min underbevidsthed nok tvivler på, at noget bedre kan vente mig derude...
Hvad fik dig til at blive skilt i sin tid? (helt ok hvis det bliver for privat, og du ikke vil svare.)
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 5. dec 2018, 20:51

Cinderella30 skrev:Hvor er det bare dejlig læsning!
Her sidder jeg med en forhistorie, der ligner din. I et 15 år langt ægteskab, som desværre ikke er så lykkeligt...
Og hvor jeg i min underbevidsthed nok tvivler på, at noget bedre kan vente mig derude...
Hvad fik dig til at blive skilt i sin tid? (helt ok hvis det bliver for privat, og du ikke vil svare.)


Jeg sender dig en pm, vil gerne fortælle, men holde det ude af min tråd.. :blush:
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Det her med dating...

Indlægaf Miss_no_More » 5. dec 2018, 21:24

Årh, det er en fantastisk tråd for en nylig single, som snart skal ud på det der skræmmende Tinder :panik: Har slet ikke set den før nu, selvom jeg altid glæder mig til at læse dine indlæg i Partråden, da jeres kærlighed virkelig skinner igennem :lun:

Faktisk var det et indlæg lige netop fra dig i selvsamme tråd, der fik mig til at overveje mit eget forhold og om der virkelig ikke fandtes noget bedre derude. Det håber jeg så, der gør :-D

TILLYKKE med frieriet! :blomst:
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 5. dec 2018, 21:40

Miss_no_More skrev:Årh, det er en fantastisk tråd for en nylig single, som snart skal ud på det der skræmmende Tinder :panik: Har slet ikke set den før nu, selvom jeg altid glæder mig til at læse dine indlæg i Partråden, da jeres kærlighed virkelig skinner igennem :lun:

Faktisk var det et indlæg lige netop fra dig i selvsamme tråd, der fik mig til at overveje mit eget forhold og om der virkelig ikke fandtes noget bedre derude. Det håber jeg så, der gør :-D

TILLYKKE med frieriet! :blomst:


Hvor er du sød og tak... Jeg kan ikke altid lade være med at dele, for han gør mig simpelthen så glad.

Jeg er taknemmelig for at vi begge vovede os på Tinder, vi havde aldrig mødtes uden... Jeg håber og krydser fingre for at din Tinder oplevelse bliver fantastisk og at der venter dig en sød mand, det fortjener du... Jeg kan slet ikke fatte hvordan mit liv ville have set ud hvis ikke vi fandt hinanden.
2
Frikadellens
Indlæg: 14
Tilmeldt: 27. okt 2015, 22:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 8

Re: Det her med dating...

Indlægaf Frikadellens » 6. dec 2018, 19:16

Ladysparrow skrev:
Cinderella30 skrev:Hvor er det bare dejlig læsning!
Her sidder jeg med en forhistorie, der ligner din. I et 15 år langt ægteskab, som desværre ikke er så lykkeligt...
Og hvor jeg i min underbevidsthed nok tvivler på, at noget bedre kan vente mig derude...
Hvad fik dig til at blive skilt i sin tid? (helt ok hvis det bliver for privat, og du ikke vil svare.)


Jeg sender dig en pm, vil gerne fortælle, men holde det ude af min tråd.. :blush:


Mon du også vil sende mig en pm? :genert:
1
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ieatmars » 11. dec 2018, 11:47

Kan du også sende pm til mig? :D
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Det her med dating...

Indlægaf Krølle » 27. dec 2018, 09:00

Ladysparrow skrev:
Miss_no_More skrev:Årh, det er en fantastisk tråd for en nylig single, som snart skal ud på det der skræmmende Tinder :panik: Har slet ikke set den før nu, selvom jeg altid glæder mig til at læse dine indlæg i Partråden, da jeres kærlighed virkelig skinner igennem :lun:

Faktisk var det et indlæg lige netop fra dig i selvsamme tråd, der fik mig til at overveje mit eget forhold og om der virkelig ikke fandtes noget bedre derude. Det håber jeg så, der gør :-D

TILLYKKE med frieriet! :blomst:


Hvor er du sød og tak... Jeg kan ikke altid lade være med at dele, for han gør mig simpelthen så glad.

Jeg er taknemmelig for at vi begge vovede os på Tinder, vi havde aldrig mødtes uden... Jeg håber og krydser fingre for at din Tinder oplevelse bliver fantastisk og at der venter dig en sød mand, det fortjener du... Jeg kan slet ikke fatte hvordan mit liv ville have set ud hvis ikke vi fandt hinanden.


Det er SÅ livsbekræftende at læse din tråd! Den har husket mig på, at nemt er godt. Er det besværligt og usikkert fra starten, er det næppe rigtigt - er det omvendt nemt er der ingen grund til at tænke katastrofetanker og holde paraderne oppe. Den tankegang har fået mig til at trække stikket på relationer langt hurtigere, end jeg normalt ville gøre, og har uden tvivl sparet mig for heartbreak, bøvl og spildt tid.

Måske vigtigere har den dog også gjort, at jeg har smidt forbeholdene over bord, da jeg rendte ind i en mand, der trykker på alle de rigtige knapper. Ikke så meget pis, bare nyd det og vær i det - ja tak!
1

Tilbage til "Forhold og sex"