Det her med dating...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 2. nov 2016, 09:24

Ih, jeg kan bare ikke lade være med at opdatere min tråd... Jeg har fødselsdag i dag - og siden vi mødtes har han hintet små ting til når jeg fyldte år. Jeg har valgt ikke at kommentere på det, mere fordi jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle sige. Kl. 4 i morges kommer han hjem fra arbejde og vækker mig - så sidder vi og drikker en kop te og snakker. Indtil han smider min hue på hovedet og får mig i en jakke. Så ud i haven hvor en del af min gave er - han har lavet 2 højbede med 12 jordbær planter... (jeg ELSKER jordbær og for mig er den gave bare så betænksom - fordi det viser at jeg flytter ind og ja jeg får min del af haven) Vel inde igen, får jeg en stor flaske Bollinger Champagne med løftet om at han laver en skaldyrsmiddag hvor vi skal drikke den. Elsker simpelthen at han husker de ting vi har snakket om... Jeg har aldrig smagt rigtig champagne, så det tog han som et tilfælde...

Mine forældre kommer i morgen og han står op kl. alt for tidligt lørdag for at lave frokost til dem. På trods af at min mor er ret intens pga af hendes sygdom, så er han bare så god med hende. De synes at han er så skøn.

Jeg elsker bare den mand - mere end jeg forstår.
10
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Det her med dating...

Indlægaf Purple » 2. nov 2016, 18:22

[/quote="Ladysparrow"]Ih, jeg kan bare ikke lade være med at opdatere min tråd... Jeg har fødselsdag i dag - og siden vi mødtes har han hintet små ting til når jeg fyldte år. Jeg har valgt ikke at kommentere på det, mere fordi jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle sige. Kl. 4 i morges kommer han hjem fra arbejde og vækker mig - så sidder vi og drikker en kop te og snakker. Indtil han smider min hue på hovedet og får mig i en jakke. Så ud i haven hvor en del af min gave er - han har lavet 2 højbede med 12 jordbær planter... (jeg ELSKER jordbær og for mig er den gave bare så betænksom - fordi det viser at jeg flytter ind og ja jeg får min del af haven) Vel inde igen, får jeg en stor flaske Bollinger Champagne med løftet om at han laver en skaldyrsmiddag hvor vi skal drikke den. Elsker simpelthen at han husker de ting vi har snakket om... Jeg har aldrig smagt rigtig champagne, så det tog han som et tilfælde...

Mine forældre kommer i morgen og han står op kl. alt for tidligt lørdag for at lave frokost til dem. På trods af at min mor er ret intens pga af hendes sygdom, så er han bare så god med hende. De synes at han er så skøn.

Jeg elsker bare den mand - mere end jeg forstår.[/quote]


Hvor bliver jeg altså bare glad i låget af at læse din tråd her - har slet ikke set den før nu! Men åhhh :love2:
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 4. nov 2016, 18:46

Purple skrev:[/quote="Ladysparrow"]Ih, jeg kan bare ikke lade være med at opdatere min tråd... Jeg har fødselsdag i dag - og siden vi mødtes har han hintet små ting til når jeg fyldte år. Jeg har valgt ikke at kommentere på det, mere fordi jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle sige. Kl. 4 i morges kommer han hjem fra arbejde og vækker mig - så sidder vi og drikker en kop te og snakker. Indtil han smider min hue på hovedet og får mig i en jakke. Så ud i haven hvor en del af min gave er - han har lavet 2 højbede med 12 jordbær planter... (jeg ELSKER jordbær og for mig er den gave bare så betænksom - fordi det viser at jeg flytter ind og ja jeg får min del af haven) Vel inde igen, får jeg en stor flaske Bollinger Champagne med løftet om at han laver en skaldyrsmiddag hvor vi skal drikke den. Elsker simpelthen at han husker de ting vi har snakket om... Jeg har aldrig smagt rigtig champagne, så det tog han som et tilfælde...

Mine forældre kommer i morgen og han står op kl. alt for tidligt lørdag for at lave frokost til dem. På trods af at min mor er ret intens pga af hendes sygdom, så er han bare så god med hende. De synes at han er så skøn.

Jeg elsker bare den mand - mere end jeg forstår.



Hvor bliver jeg altså bare glad i låget af at læse din tråd her - har slet ikke set den før nu! Men åhhh :love2:[/quote]

Åh. :) tak. Det gør jeg også selv. det er mærkeligt at blive så ramt i en alder af 36. Men, det er bare det mest rigtige der er sket for mig. Har ikke været så lykkelig i mange år. Alle valg vi har taget har bare været så rigtige, at vi nu flytter sammen glæder jeg mig bare så meget til.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 20. nov 2016, 15:04

Så er lejligheden, som jeg har min ex mand, blevet solgt. Det er på en og samme gang, en skøn følelse og vemodigt. Min kæreste kom hjem fra England i torsdags og jeg hentede ham fra toget. Hold nu op, hvor havde vi savnet hinanden. Vi tog ned i byen, da en af hans bedste venner var på besøg fra Stockholm. Jeg bliver så nervøs ved at møde nye mennesker - men det gik godt og vi hyggede os.
Nu går tiden med at planlægge flytning - og jeg glæder mig! I overmorgen er det 5 måneder siden vi var på vores første date.
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 4. dec 2016, 18:18

Nu har vi fået pakket alt ned i flyttekasser og en del er allerede flyttet ud i huset. Vi har begge fri onsdag og torsdag i næste uge, så vi kan være med når flyttemændene flytter de store ting.

Vi havde en god snak fredag nat - vi har tidligere snakket sommerferie og han havde sagt at han synes vi skulle tage den store rejse til sommer - hans begrundelser var flere, bla. at vi jo ikke vidste hvor vi var om et par år, børn og om vi var sammen bla bla. Jeg sagde ikke rigtig noget, men synes bemærkningen var lidt mærkelig altså den med at han jo ikke vidste om vi var sammen til den tid. I fredags kommer han så igen ind på det, hvor jeg sagde at der jo aldrig er garantier, men det virker lidt mærkeligt at sige... Han forklarede så, at han kun havde sagt det fordi han havde nævnt det med børn først og at han var bange for at det skulle freake mig... I samme sætning sagde han noget der bare ramte mig nemlig: Det kan godt være at vi ikke har kendt hinanden så længe, det kan godt være at tingene går hurtigt - men for os er det eneste rigtige at gøre. Jag har i den tid vi har kendt hinanden kommet til at betyde så meget for ham at han ikke kan holde ud at tænke på hvis ikke jeg var i hans liv. (Jeg har det fuldstændig på samme måde - og denne gang fik jeg heldigvis sagt det) :blush2:

Han er bare så god til at sætte ord på det han føler og ikke mindst vise det. Det er en ny verden for mig, men jeg synes det er så fantastisk at vide at han er lige så vild med mig som jeg er med ham. :lun:

Efter han havde fri ville hans kollegaer have ham med i byen, hvor han sagde at han havde en aftale med mig og at vi skulle sidde og drikke en øl, snakke og høre lidt musik. Hvor hans ene kollega sagde at hun da også ville have det vi har. Han fortæller det til mig, hvor han siger at han ikke kender nogen der har det lige så godt sammen som vi har. Og når han hører nogen sige sådan bliver han bare endnu mere opmærksom på hvor sjovt og godt vi har det sammen. :dåne:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor jeg ville være hvis ikke jeg havde mødt ham. :lun:
4
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Anne Droid » 4. dec 2016, 18:23

Den her tråd er altså dejlig :dåne:
0
Klimatosse
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 5. dec 2016, 08:31

Dikus skrev:
Anne Droid skrev:Den her tråd er altså dejlig :dåne:


Helt vildt dejlig :dåne:


:lun: Jeg har svært ved at lade den dø ud, mest fordi den gør mig glad at læse. Det er lidt det samme med vores whatsapp samtale - synes den er så hyggelig at genlæse... :lun:
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 31. jan 2017, 16:17

Er lige kommet hjem fra en dejlig weekend. Fredag til lørdag var vi på spa ophold. Vi havde hele stedet for os selv og havde det skønt. Lørdag nat kørte vi til min hjemby og var til barnedåb ved min bedste veninde - en dejlig dag og han fik mødt hende for første gang. Søndag aften mødtes vi med min lillebror og da han smuttede hjem sad vi tilbage på en pub og snakkede om alt og intet, indtil han bringer emnet børn op... Jeg var ved at gå lidt i panik, for jeg føler jeg er ved at være for gammel. Men endte med at være ærlig og sagde at skal jeg have børn, så skal det være inden for en meget overskuelig fremtid. Vi kommer hjem og går i seng og snakken fortsætter, og han bekræfter så mange gange at han vil os og han ser os blive gamle sammen, at vi får børn... Han havde villet sige det så længe men var bange for at jeg gik i panik. :blush2:

Der er bare intet andet jeg vil... Men det er så underligt at gå fra ikke at ville have børn med min ex til at drømme om familie med min kæreste.

Da vi skulle køre retur til Sverige tager han det op igen og det gør mig så glad - at han har det på samme måde.

Vi ente med at bruge de mange timer i bilen på at udveksle favorit minder fra vores 7 måneder sammen. Det gav så mange smil og gode grin. :love2:

Jeg har vitterligt været glad siden jeg mødte ham, men i dag har jeg ikke kunnet koncentrere mig ret længe før mine tanker kredser om den her weekend.

Tror sgu jeg er nærmest lykkelig. Det er ikke til at forstå at et andet menneske kan være så rigtig for en.
15
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det her med dating...

Indlægaf Sophies-mor » 31. jan 2017, 16:36

:love2: :love2: :love2:
Ladysparrow skrev:Er lige kommet hjem fra en dejlig weekend. Fredag til lørdag var vi på spa ophold. Vi havde hele stedet for os selv og havde det skønt. Lørdag nat kørte vi til min hjemby og var til barnedåb ved min bedste veninde - en dejlig dag og han fik mødt hende for første gang. Søndag aften mødtes vi med min lillebror og da han smuttede hjem sad vi tilbage på en pub og snakkede om alt og intet, indtil han bringer emnet børn op... Jeg var ved at gå lidt i panik, for jeg føler jeg er ved at være for gammel. Men endte med at være ærlig og sagde at skal jeg have børn, så skal det være inden for en meget overskuelig fremtid. Vi kommer hjem og går i seng og snakken fortsætter, og han bekræfter så mange gange at han vil os og han ser os blive gamle sammen, at vi får børn... Han havde villet sige det så længe men var bange for at jeg gik i panik. :blush2:

Der er bare intet andet jeg vil... Men det er så underligt at gå fra ikke at ville have børn med min ex til at drømme om familie med min kæreste.

Da vi skulle køre retur til Sverige tager han det op igen og det gør mig så glad - at han har det på samme måde.

Vi ente med at bruge de mange timer i bilen på at udveksle favorit minder fra vores 7 måneder sammen. Det gav så mange smil og gode grin. :love2:

Jeg har vitterligt været glad siden jeg mødte ham, men i dag har jeg ikke kunnet koncentrere mig ret længe før mine tanker kredser om den her weekend.

Tror sgu jeg er nærmest lykkelig. Det er ikke til at forstå at et andet menneske kan være så rigtig for en.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 11. maj 2017, 16:30

Så sidder jeg hos hans forældre i Sydfrankrig - vi brugte roadtrippen på at snakke fremtid endnu engang. Masser af planer er blevet lagt - vi er kommet frem til hvad vi vil med huset, børn og bryllup osv. Det har bare været fantastisk at sidde og tale sammen i så mange timer, det har næsten været min favorit del af ferien.

Har brugt en dag på at gå en lang tur for mig del og bare tænke over mit liv, jeg er ubeskriveligt taknemmelig for at have mødt ham og han vil mig ligeså meget som jeg vil ham.

Nu er det snart et år siden vi matchede på Tinder og jeg vil virkelig se om ikke jeg kan markere dagen.. jeg vil lave et fotoalbum over vores første år sammen og så skrive kommentarer til billederne. Han elsker billeder og tager extremt mange når vi er sammen. Så regner med at det vil falde i hans smag.

Det her år har uden tvivl været det bedste i mit liv.
16
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Det her med dating...

Indlægaf Akehurst2 » 11. maj 2017, 16:39

Den her traad giver saa mange kuldegysninger :love:
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 22. jun 2017, 19:51

Idag er det 1 år siden vi var på vores første date. At der allerede er gået et år, er slet ikke til at forstå. Vi har haft det mest fantastiske år - og vi griner sammen hver eneste dag.

I morges da jeg tog på arbejde havde jeg lagt et lille postkort i forruden på hans bil. Da jeg kom hjem var der vaser med blomster fra haven og et virkelig sødt brev sammen med en fin buket fra blomsterhandleren. Det er ikke den dag vi blev kærester, men er glad for at vi alligevel markerede dagen som ændrede vores liv.

Han er min bedste ven, min partner in crime, han er den jeg vil være sammen med resten af mit liv.

Jeg elsker vores liv i det gamle hus på landet med vores 3 katte - kan slet ikke forestille mig hvordan livet havde været hvis ikke vi matchede dengang på Tinder.
20
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Det her med dating...

Indlægaf Stitch » 28. jun 2017, 12:55

ej, hvor er det altså en hyggelig tråd at læse. Det skinner igennem hvor lykkelig du er og man bliver helt glad i maven.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 1. jul 2017, 17:12

Stitch skrev:ej, hvor er det altså en hyggelig tråd at læse. Det skinner igennem hvor lykkelig du er og man bliver helt glad i maven.


Ja, det kan jeg vidst ikke rende fra :lun: - vi var til barnedåb sidste weekend og snakkede med min moster som sagde at hun ikke kunne huske at have set mig så glad. Det er alligevel en tankevækker, var gift i 15 år. Troede sgu aldrig at en sådan kærlighed lå i mine kort. Alle fortjener at opleve det. :blush2:
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Det her med dating...

Indlægaf Ladysparrow » 3. nov 2018, 06:23

I går fyldte jeg år. 3. Gang sammen med mit tindermatch, min kæreste, min allerbedste ven. Overraskelsen var et slotsophold med en helt fantastisk 5 retter menu. Vi drak champagne på rummet inden middagen. Efter middagen gik vi tur i slotshaven under de mange stjerner. Og midt i at jeg står og kigger op på stjernerne, frier han. Jeg blev så overrasket og det eneste jeg får frem er "what are you doing?" Dét her var utvivlsomt den bedste fødselsdag. Vi skal giftes!!! :lun:

Ringen er hans farmors søsters, hun fik aldrig børn og da min kæreste flyttede til Sverige fra England da han var et par og 20 fik de et nært forhold til hinanden, da han hjalp hende med at købe ind, gå i banken og ja, bare besøge hende.

Nu sidder jeg med hendes forlovningsring og tuder over hvor heldig jeg er.

Han er bare alt det som jeg aldrig har turdet drømme om. Min allerbedste ven, jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan mit liv havde været, hvis ikke det var for det Tindermatch i juni 2016.
29

Tilbage til "Forhold og sex"