Drømmer erotisk om min lærer.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Drømmer erotisk om min lærer.

Indlægaf TryToBeHappy » 22. jul 2016, 10:33

Halløjsa!

Hvis tråden fucker lidt, var det fordi den gik i stå og genloadede, så ved ikke om den har det andet med.

Men altså. Jeg har siden start på specialskole i December, haft meget frække drømme om min musiklærer. Generelt er han ikke min type og jeg har virkelig et indbygget filter, at når en mand er gift og har børn, så plejer de aldrig at være mere end en ven eller lærer i dette tilfælde. Men der er bare noget frækt ved ham.
Når jeg har musik er der intet, skal der lige siges. Jeg rødmer ikke og der er ikke nogen "seksuel kemi" eller noget i luften. Bare 2 der hygger sig med musik.
Nu har jeg drømt det en del, så tænker mere over det nu end førhen.

Jeg har selv en skøn kæreste, der har været meget knas. Men efter en masse hjælp, er det noget, som lægger dybt i mig, at forholdet har kørt skævt.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg drømmer om musiklæren. Jeg er ikke forelsket i ham slet ikke! Jeg syntes bare det der "forbudte" er møg tiltrækkende. (Lærer og elev, må ikke have seksuel omgang)

Skal jeg bare nyde, at jeg har min frihed til fantasi og tanker, så længe de ikke bliver virkelig gjort eller er der noget helt galt?
Alle tanker på bordet. Men gerne i pænt sprogbrug. :D
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Drømmer erotisk om min lærer.

Indlægaf Lurende Peber » 22. jul 2016, 10:35

Så længe du bare drømmer, er tanker toldfri.
Men det kan sagtens være et symptom på, at det går skidt hjemme. Mere end egentlig interesse I objektet(musiklæreren)
2
Registreret Gammel Gris :gris:
TryToBeHappy
Indlæg: 55
Tilmeldt: 9. mar 2016, 10:56
Kort karma: 2
Likede indlæg: 7

Re: Drømmer erotisk om min lærer.

Indlægaf TryToBeHappy » 22. jul 2016, 10:47

Det at det går skidt, lægger meget hos mig.
Jeg har været igennem, en masse svære ting og jeg har altid, når jeg har haft det svært, skubbet folk helt væk og vil klare det selv. Så at en der elsker mig, så meget og ikke bare kan skubbes væk, er frustrerende og uvant for mig. Men min psykolog, sagde at hvis jeg ville være sammen med min kæreste, så må jeg blive i forholdet og bryde ud, af det med at skubbe folk væk og mange ikke vil mig noget godt.
Jeg kan hænde at miste alt. Men jeg kan også vinde alt. For jeg elsker min kæreste. Så taber jeg, kan jeg i det mindste gå med oprejst pande derfra. :)
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Drømmer erotisk om min lærer.

Indlægaf OberstNasig » 30. jul 2016, 22:59

Bare nyd det velvidende at du intet har forkert har gjort og brug det som brændstof til evt. at give din kæreste en rusketur.

Jeg selv havde en voldsom tiltrækning af min bachelorvejleder. Han var gammel og grim. Mildt sagt!
Men alligevel følte jeg mig voldsomt tiltrukket af ham og havde både dagdrømme og hede drømme om natten om ham. Jeg valgte at nyde det, velvidende at jeg ikke havde kontrol over mine drømme og jeg vendte det til en positiv energi rettet imod min kæreste.
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Drømmer erotisk om min lærer.

Indlægaf Vixen » 31. jul 2016, 01:11

I ny og næ støder man på mennesker, som tænder ét eller andet erotisk i én, uden at man havde set det komme. Jeg har prøvet det et par gange, og fælles for dem alle var, at det ikke umiddelbart var et menneske, som jeg havde følt mig specielt tiltrukket af (udover at de måske var venlige, pæne, begavede/tilføj selv) - og pludselig drømmer jeg, at de forfører mig, og man vågner op sådan lidt... Wtf? Så syntes min underbevidsthed lige, at han skulle have en tur i de imaginære lagner...? Alright. Men det går altid over igen og er i og for sig harmløst. Det er da bare dejligt at blive spontant mindet om, at man er et seksuelt og lidenskabeligt menneske.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Forhold og sex"