Tindertråden.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5664

Re: Tindertråden.

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. nov 2015, 08:31

Lige nu er min Tinder oversvømmet af curling-mænd............. Esbjerg afholder EM i Curling...
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 20. nov 2015, 19:01

^Ej det er min også! Alle mulige mænd fra mærkelige steder.


Jeg ved ikke helt, om jeg allerede er tinder-skøge? Har faktisk aftalt at mødes med en mand på søndag, men så nu er jeg i samtale med en anden mand, der foreslår at mødes i morgen. Kan man godt bare det? Altså, behøver jo ikke fortælle hverken den ene eller den anden om den anden. Og ham jeg egentlig helst ville skrive med, svarer ikke, typisk!
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Tindertråden.

Indlægaf Zombie » 20. nov 2015, 22:10

Puffi skrev:^Ej det er min også! Alle mulige mænd fra mærkelige steder.


Jeg ved ikke helt, om jeg allerede er tinder-skøge? Har faktisk aftalt at mødes med en mand på søndag, men så nu er jeg i samtale med en anden mand, der foreslår at mødes i morgen. Kan man godt bare det? Altså, behøver jo ikke fortælle hverken den ene eller den anden om den anden. Og ham jeg egentlig helst ville skrive med, svarer ikke, typisk!


Bare du er ærlig i både tale og handling. Og så ikke mere shaming, vel! :blomst:
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 21. nov 2015, 13:24

Zombie skrev:
Puffi skrev:^Ej det er min også! Alle mulige mænd fra mærkelige steder.


Jeg ved ikke helt, om jeg allerede er tinder-skøge? Har faktisk aftalt at mødes med en mand på søndag, men så nu er jeg i samtale med en anden mand, der foreslår at mødes i morgen. Kan man godt bare det? Altså, behøver jo ikke fortælle hverken den ene eller den anden om den anden. Og ham jeg egentlig helst ville skrive med, svarer ikke, typisk!


Bare du er ærlig i både tale og handling. Og så ikke mere shaming, vel! :blomst:


Prøver at lade være :gogo:

Og planlægger ikke noget i aften, der er noget mærkeligt ved ham pludselig. Som om han skjuler noget. Måske det er min egen usikkerhed, det er muligt, men jeg er nødt til at reagere på den følelse, der opstår.


Plus, jeg i dag har brugt det meste af formiddagen sammen med en mand, jeg har crushet helt enormt på og åbenbart ikke kan få lov til at lave mere med (vi har kun kysset og krammet og raget lidt). Han sidder sgu stadig lidt i mig og det gør mig lidt ked af det. Selvom jeg dog, trods alt, i dag fik ham til at sige ord til mig.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Tindertråden.

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 16:44

Puffi skrev:
Zombie skrev:
Puffi skrev:^Ej det er min også! Alle mulige mænd fra mærkelige steder.


Jeg ved ikke helt, om jeg allerede er tinder-skøge? Har faktisk aftalt at mødes med en mand på søndag, men så nu er jeg i samtale med en anden mand, der foreslår at mødes i morgen. Kan man godt bare det? Altså, behøver jo ikke fortælle hverken den ene eller den anden om den anden. Og ham jeg egentlig helst ville skrive med, svarer ikke, typisk!


Bare du er ærlig i både tale og handling. Og så ikke mere shaming, vel! :blomst:


Prøver at lade være :gogo:

Og planlægger ikke noget i aften, der er noget mærkeligt ved ham pludselig. Som om han skjuler noget. Måske det er min egen usikkerhed, det er muligt, men jeg er nødt til at reagere på den følelse, der opstår.


Plus, jeg i dag har brugt det meste af formiddagen sammen med en mand, jeg har crushet helt enormt på og åbenbart ikke kan få lov til at lave mere med (vi har kun kysset og krammet og raget lidt). Han sidder sgu stadig lidt i mig og det gør mig lidt ked af det. Selvom jeg dog, trods alt, i dag fik ham til at sige ord til mig.


Fik ham til at sige ord til dig? Lyder nederen hvis du er nødt til at "få ham til" på den måde ... Forstår vist ikke helt, hvad historien er her? Har han afvist dig, efter at I havde kysset osv eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 21. nov 2015, 17:02

ManicNinja skrev:Fik ham til at sige ord til dig? Lyder nederen hvis du er nødt til at "få ham til" på den måde ... Forstår vist ikke helt, hvad historien er her? Har han afvist dig, efter at I havde kysset osv eller?


Det er en laaaaang historie, som egentlig ikke behøver bliver uddybet her :) "få ham til" er måske også en anelse spil med ord, men han har lukket sig lidt ind i sig selv, ja.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Tindertråden.

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 17:26

Puffi skrev:
ManicNinja skrev:Fik ham til at sige ord til dig? Lyder nederen hvis du er nødt til at "få ham til" på den måde ... Forstår vist ikke helt, hvad historien er her? Har han afvist dig, efter at I havde kysset osv eller?


Det er en laaaaang historie, som egentlig ikke behøver bliver uddybet her :) "få ham til" er måske også en anelse spil med ord, men han har lukket sig lidt ind i sig selv, ja.


Fair nok. Så giver det god mening, at jeg fattede hat af dit indlæg. :lol: Men jeg håber da for din egen skyld, du finder ud af at holde op med at gnave i ham, hvis du ikke kan få ham, og situationen gør dig ked af det. :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Tindertråden.

Indlægaf Puffi » 22. nov 2015, 10:49

Yndlingstinder-mand har svaret! :dance: Han virker ret sød, så tror, jeg prøver at ses med ham. Der er i hvert fald ingen dårlige fornemmelser ved ham (som med ham den anden), faktisk modsat. Han fangede fuldstændig min humor og spillede med på den, det lover godt :-D

Mand fra den virkelige verden spøger stadig, men jeg skal vist bare indse (igen), at det ikke bliver til noget. De timer med ham i går, rippede bare lige op i det, det skal "bare" lige afrippes igen.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5664

Re: Tindertråden.

Indlægaf DenBlødeJyde » 24. nov 2015, 18:16

Jeg har så åbenbart swipet "like" til én, der er med i Luksusfælden i aften............. godt vi tilsyneladende ikke er et match... :P
3
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Tindertråden.

Indlægaf canoodle » 24. nov 2015, 19:06

Kan man swipe så mange, at man rammer folk der bare er grimme? Jeg har seriøst ikke fundet en eneste pæn mand på Tinder i ugevis nu :( og nu er den med tidligere Tinder date jo død, og jeg er jo ikke død og alt det der.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Tindertråden.

Indlægaf Spjaerten » 24. nov 2015, 19:10

canoodle skrev:Kan man swipe så mange, at man rammer folk der bare er grimme? Jeg har seriøst ikke fundet en eneste pæn mand på Tinder i ugevis nu :( og nu er den med tidligere Tinder date jo død, og jeg er jo ikke død og alt det der.



:lol: :lol: :lol: det tror jeg for jeg har oplevet det også
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Tindertråden.

Indlægaf canoodle » 24. nov 2015, 20:17

Spjaerten skrev:
canoodle skrev:Kan man swipe så mange, at man rammer folk der bare er grimme? Jeg har seriøst ikke fundet en eneste pæn mand på Tinder i ugevis nu :( og nu er den med tidligere Tinder date jo død, og jeg er jo ikke død og alt det der.



:lol: :lol: :lol: det tror jeg for jeg har oplevet det også


Hvordan fandt du så den søde og pæne? :gruble:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Tindertråden.

Indlægaf Spjaerten » 24. nov 2015, 20:25

canoodle skrev:
Spjaerten skrev:
canoodle skrev:Kan man swipe så mange, at man rammer folk der bare er grimme? Jeg har seriøst ikke fundet en eneste pæn mand på Tinder i ugevis nu :( og nu er den med tidligere Tinder date jo død, og jeg er jo ikke død og alt det der.



:lol: :lol: :lol: det tror jeg for jeg har oplevet det også


Hvordan fandt du så den søde og pæne? :gruble:


jeg fangede ham åbenbart 10 min efter han havde oprettet sig :whip:
5
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5664

Re: Tindertråden.

Indlægaf DenBlødeJyde » 30. nov 2015, 20:56

Der er øvelse i Oksbøl-lejren = Mange soldater på Tinder..... :slem:
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Tindertråden.

Indlægaf ManicNinja » 3. dec 2015, 11:40

JessicaD skrev:Skriver I med alle jeres match? Jeg oprette mig derinde igen i lørdags, og min strategi indtil videre er at lade dem selv skrive. Jeg har dog skrevet til en, som ikke svarede. Sådan er det egentlig tit, synes jeg - at hvis de er interesserede, så skriver de selv - og hvis de ikke skriver, så får man intet ud af selv at skrive. Det er da lidt mystisk. :gruble:


Nja. Kønsroller ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"