Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Akehurst2 » 20. sep 2016, 11:34

Kære TS

Jeg håber ikke, de hårde kommentarer har fået dig til at forlade tråden helt - se forbi dem, og fokuser på det, du kan bruge.

Der er masser af forståelse for, at du ikke bare kan komme videre. Det er meget menneskeligt at have svært ved at komme videre fra sådan et svigt, og det er helt normalt at lede efter forklaringer, der kan hjælpe til at forstå, hvad fanden det egentlig var, der skete. og der har de fleste sgu været - jeg har i hvert fald også ævlet og kævlet rundt, da min kæreste, som jeg ellers var ved at flytte sammen med efter flere år langt forhold pludselig ikke kunne være kærester, fordi han skulle finde sig selv, hvilket han sjovt nok gjorde i favnen på den kvinde, han siden viste sig at have været i forhold til de sidste måneder af hvad jeg troede var hans og mit monogame forhold :tie: Mine veninder måtte lægge ører til mange og lange forsøg på at forstå min ekskærestes motiver og jeg kørte meget i ring.

Men tag det derfor som et velment råd fra en, der har været der (som flere andre også skriver at de har): Gør dit bedste for ikke at bruge din dyrebare energi på den idiot. Brug den på dig selv - det er så banalt, men det er rigtig nok, at den bedste hævn er at have det godt :kys: :kys:
5
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf hotlips » 20. sep 2016, 19:42

Animi skrev:Verden er i mine øjne bare en anelse mere nuanceret end det. Der findes faktisk folk der kan begå forfærdelige tarvelige handlinger, uden det betyder at de så begår dem igen og igen. Der findes folk der er utro én gang, men så aldrig er det igen. Og nej, det at han var sin kæreste utro med Chanel betyder ikke efter min mening at hun så burde tænke "Nårh ja, hvis han kan finde på at være utro en gang, så betyder det nok at han i de næste 7 år vil manipulere mig og lyve for mig igen og igen og igen, og fuldkommen behandle mig som lort."

Men uanset hvilken mening man har om det, synes jeg stadigvæk ikke det retfærdiggører de i mine øjne nedlandende og usympatiske kommentarer der har været i denne her tråd. Chanel begik en fejl dengang ja, og det bøder hun så nu for i stor grad. Skal man absolut sparke til en der allerede ligger ned? Skal man altid skrive det ned man tænker, helt ukritisk? Ville man være kommet med de samme kommentarer hvis det havde været ens gode veninde der stod foran en?


Selvfølgelig skal man det, at overbrække hvem som helst der krydser ens vej med al ens indebrændthed må naturligvis være en rettighed man ikke kan afstå fra, ytringsfrihed osv osv osv.

Jeg tror ikke på man opfører sig sådan hvis man virkelig har stået der selv, og faktisk er det efterhånden noget der er ret grundigt undersøgt, kroppen reagerer som en narkoman der har abstinenser og det tager i svære tilfælde et år før den er tilbage til normalen.

TS jeg ved ikke hvor meget du overhovedet får ud af at få respons af nogen art, der er ikke andet end tid der kan hjælpe dig og du er ikke ovre det fordi du mærker efter og synes du er det, det er du først den dag han er noget du har så langt væk fra tankerne at det går op for dig at han er noget du er kommet i tanke om og som du ikke har tænkt på i ugevis.

Når man ikke gider høre i Will survive eller hvad man nu har af fuck dig ynglings sange så er det værste ovre, det er det ikke når man stadig har ham i hovedet hele tiden uanset om det er blevet til grimme ting man tænker om ham.
3
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 21. sep 2016, 13:35

Vidste ikke det fortsatte i tråden. Synes det er direkte latterligt ikke at have empati fordi jeg for 7 år siden forelskede mig i en mand der allerede efter en måned ytrede det var mig han ville være sammen med. Jeg var ung dengang og gik ikke ud for at finde en optaget mand, men det skete! I må tænke hvad I vil, men har I ikke forståelse og empati, så lad være med at kommenter, helt ærligt.
Meeen, jeg må sige jeg er kommet rigtig langt og det skræmmer mig lidt. Er bange for jeg pludselig får alt savnet trefoldigt, det er der simpelthen ikke. Jeg tror jeg blev så sur, så jeg simpelthen ikke har gode minder osv ar tænke tilbage på, min hjerne gider ikke tænke på OM han overhovedet kunne lide mig osv, for jeg finder aldrig ud af det. Jeg tænker stort set aldrig på ham, kun hvis jeg af en eller anden grund tvinger mig selv til det. Jeg har nok for travlt med at skifte arbejdsplads.
Meeeen, jeg vil til jeg dør stadig ønske alt ondt kommer til ham. Det handler ikke om at jeg skal lade være med at bruge energi og bla bla, jeg ville bare have det endnu bedre hvis jeg vidste han var smidt på gaden
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf catnip » 21. sep 2016, 13:49

Jeg forstår ikke behovet for (fortsat) bashing i den her tråd?
0
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Forhold og sex"