Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 19:34

Fru Sunshine skrev:Men hvis der kan sættes flueben ved 41 af 50 punkter, der indikerer psykopati (hedder det sådan?), er der nok noget om snakken.


Men her vil jeg så alligevel tillade mig at stille spørgsmålstegn ved om der nu også reelt er 41 ud af 50 punkter som er opfyldt....mon ikke TS er en lille smule farvet i sin opfattelse af tingene.

En opførsel som den vi har har fået beskrevet er absolut ikke OK...Man er et ægte møgsvin når man teer sig på den måde. Men jeg må indrømme, at jeg ikke mener at en forsmået kvinde der har opdaget at hun virkelig er blevet tørret for hårdt, er den rette til at foretage den slags vurderinger. Det er der simpelthen for mange følelser i spil til at der kommer noget godt ud af.

Så omend han er et møgsvin, så er han altså ikke nødvendigvis en psykopat.
12
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 19:43

Jeg er kommet rimelig langt allerede og kan stadig sætte de samme krydser. Men du kender ham jo ikke, så du kan i hvert fald ikke udtale dig om hvorvidt jeg kan komme frem til det resultat eller ej ;)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Fru Sunshine » 26. aug 2016, 19:50

vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:Men hvis der kan sættes flueben ved 41 af 50 punkter, der indikerer psykopati (hedder det sådan?), er der nok noget om snakken.


Men her vil jeg så alligevel tillade mig at stille spørgsmålstegn ved om der nu også reelt er 41 ud af 50 punkter som er opfyldt....mon ikke TS er en lille smule farvet i sin opfattelse af tingene.

En opførsel som den vi har har fået beskrevet er absolut ikke OK...Man er et ægte møgsvin når man teer sig på den måde. Men jeg må indrømme, at jeg ikke mener at en forsmået kvinde der har opdaget at hun virkelig er blevet tørret for hårdt, er den rette til at foretage den slags vurderinger. Det er der simpelthen for mange følelser i spil til at der kommer noget godt ud af.

Så omend han er et møgsvin, så er han altså ikke nødvendigvis en psykopat.

Jeg tror ikke på, at der ikke som minimum skal en pæn dynge psykopatiske træk til, for at opføre sig på den måde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 20:28

Det vil jeg så også sige. Det er jo ikke en hov, jeg var utro i en brandert det her, det er så gennemtænkt at det er til at brække sig over i stride strømme
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 22:12

Fru Sunshine skrev:
vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:Men hvis der kan sættes flueben ved 41 af 50 punkter, der indikerer psykopati (hedder det sådan?), er der nok noget om snakken.


Men her vil jeg så alligevel tillade mig at stille spørgsmålstegn ved om der nu også reelt er 41 ud af 50 punkter som er opfyldt....mon ikke TS er en lille smule farvet i sin opfattelse af tingene.

En opførsel som den vi har har fået beskrevet er absolut ikke OK...Man er et ægte møgsvin når man teer sig på den måde. Men jeg må indrømme, at jeg ikke mener at en forsmået kvinde der har opdaget at hun virkelig er blevet tørret for hårdt, er den rette til at foretage den slags vurderinger. Det er der simpelthen for mange følelser i spil til at der kommer noget godt ud af.

Så omend han er et møgsvin, så er han altså ikke nødvendigvis en psykopat.

Jeg tror ikke på, at der ikke som minimum skal en pæn dynge psykopatiske træk til, for at opføre sig på den måde.


Jeg kender adskillige mænd og kvinder i kategorien "Forpulede møg-lorte-røv" som bare var nogen røvhuller..Vi snakker totalt idioter.....De havde muligvis psykopatiske træk. Men de var ikke psykopater. De var bare tarvelige og ligeglade med andre mennesker....Det er altså ikke det samme....

Hvis man er psykopat så har man i det mindste en undskyldning. Det er en diagnose. Man forstår ikke hvad rigtig og forkert er....Hvis man bare er et dumt røvhul så vil man skide på hvad rigtig og forkert er...Så kører man efter devisen : Går den så går den......

Hvis man i 7 år kører et dobbeltspil med 2 kvinder på den måde som vi får beskrevet. Så er man ikke psykopat. Så er man bare et røvhul som satser på at kvinder sgu i bund og grund er nogen naive tumber.....Hvilket de jo åbenbart er....Ellers var han jo for længst blevet losset ud i begge lejre...
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 22:27

Min antagelse fra singletråden er ikke helt forkert.
Kvinder VIL bedrages.....
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 22:38

Chanel skrev:Det vil jeg så også sige. Det er jo ikke en hov, jeg var utro i en brandert det her, det er så gennemtænkt at det er til at brække sig over i stride strømme


Men det bliver man altså ikke psykopat af. Man kan sagtens være et helt igennem velovervejet og gennemført røvhul.

Jeg forstår sagtens hvor du kommer fra. Er han en psykopat. Så er du et offer. Er han bare et røvhul. Så er du bare dum som en dør. For så burde du have gennemskuet ham...

Men ude i virkeligheden - hvor de fleste af os - og sikkert også dig - bor- så kan det være ret svært at gennemskue røvhullerne når der er følelser involveret. Så har vi sgu en tendens til at køre på rutinen...Og glemme at mærke efter om vi synes at vi får en fair behandling. Og man er altså ikke "dum som en dør" bare fordi man ikke lige opdager at man bliver tørret for hårdt.....

Hvis jeg skal give dig et råd, så må det være : Kom ud af offerrollen....Du er ikke offer for en psykopat...Han er et røvhul....Og du har været naiv....

Jeg er med på at jeg går imod den generelle strøm i denne tråd. Men misforstå mig ikke. Det handler ikke om dig. Det handler om ham. Han er en MEGA narrøv...Og skulle have et nakkeskud...

Hvad angår hans kone...Så ville jeg drikke mig stiv. Gå på Sams Bar. Bestille "The Winner takes it all"....Og går grinende ned af podiet.....For det er dig der er vinderen....Du slap væk...Hun blev gift med ham og skal dele formue og gæld....
9
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Anilara » 26. aug 2016, 22:51

Det er altså ikke en selvfølge at man gennemskuer store røvhuller med psykopatiske træk bare lige sådan. Og det kan jeg også sedu, vibbesen skriver. Men hvorfor pokker siger du så samtidig man er dum som en dør?

Ja, jeg føler mig sgu ramt, da jeg var en af dem, som troede det aldrig kunne ske for mig - og det så gjorde. Gu var jeg da et offer - og det er ts også. Det var jo totalt overlagt gjort, med et mål at svindle og bedrage. Man er også et offer, når man bliver slået af en man holder af - hvori er forskellen? Selvfølgelig skal man ikke vedblive at være i offerrollen. Men det her er dælme stadig tæt på.

Korrekt at man så bør handle NÅR man finder ud af, at idioten er en nar, og ikke bare fortsætte med at finde sig i det. Det kan der være årsager til, at nogen så gør alligevel, ja bl.a grundet benægtelse, men også fordi ens common sense fortæller én, at mennesker ikke vil gøre den slags overlagt.
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf vibbsen » 26. aug 2016, 23:09

Anilara skrev:Det er altså ikke en selvfølge at man gennemskuer store røvhuller med psykopatiske træk bare lige sådan. Og det kan jeg også sedu, vibbesen skriver. Men hvorfor pokker siger du så samtidig man er dum som en dør?

Ja, jeg føler mig sgu ramt, da jeg var en af dem, som troede det aldrig kunne ske for mig - og det så gjorde. Gu var jeg da et offer - og det er ts også. Det var jo totalt overlagt gjort, med et mål at svindle og bedrage. Man er også et offer, når man bliver slået af en man holder af - hvori er forskellen? Selvfølgelig skal man ikke vedblive at være i offerrollen. Men det her er dælme stadig tæt på.

Korrekt at man så bør handle NÅR man finder ud af, at idioten er en nar, og ikke bare fortsætte med at finde sig i det. Det kan der være årsager til, at nogen så gør alligevel, ja bl.a grundet benægtelse, men også fordi ens common sense fortæller én, at mennesker ikke vil gøre den slags overlagt.


Fordi man ER dum som en dør....Fordi man IKKE tager udgangspunkt i at det kan ske for en selv. Fordi man ER et offer....Man er totalt i denial...

Men det gør altså ikke nødvendigvis personen til en psykopat.....Måske er han bare et rendyrket røvhul...De findes faktisk...Og de bliver man ikke mindre offer af....

Måske handler det om hvordan vi kvinder tænker os selv....Jeg af denne tråd kan jeg da se at vi åbenbart tænker os selv som ofre. Istedet for at tænke de mænd som gør os uret som nogen møgsvin...Der er faktisk stor forskel...
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3755
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Anilara » 26. aug 2016, 23:24

vibbsen skrev:
Anilara skrev:Det er altså ikke en selvfølge at man gennemskuer store røvhuller med psykopatiske træk bare lige sådan. Og det kan jeg også sedu, vibbesen skriver. Men hvorfor pokker siger du så samtidig man er dum som en dør?

Ja, jeg føler mig sgu ramt, da jeg var en af dem, som troede det aldrig kunne ske for mig - og det så gjorde. Gu var jeg da et offer - og det er ts også. Det var jo totalt overlagt gjort, med et mål at svindle og bedrage. Man er også et offer, når man bliver slået af en man holder af - hvori er forskellen? Selvfølgelig skal man ikke vedblive at være i offerrollen. Men det her er dælme stadig tæt på.

Korrekt at man så bør handle NÅR man finder ud af, at idioten er en nar, og ikke bare fortsætte med at finde sig i det. Det kan der være årsager til, at nogen så gør alligevel, ja bl.a grundet benægtelse, men også fordi ens common sense fortæller én, at mennesker ikke vil gøre den slags overlagt.


Fordi man ER dum som en dør....Fordi man IKKE tager udgangspunkt i at det kan ske for en selv. Fordi man ER et offer....Man er totalt i denial...

Men det gør altså ikke nødvendigvis personen til en psykopat.....Måske er han bare et rendyrket røvhul...De findes faktisk...Og de bliver man ikke mindre offer af....

Måske handler det om hvordan vi kvinder tænker os selv....Jeg af denne tråd kan jeg da se at vi åbenbart tænker os selv som ofre. Istedet for at tænke de mænd som gør os uret som nogen møgsvin...Der er faktisk stor forskel...

Jeg er simpelthen stærkt uenig i din generalisering af, at man er dum som en dør.

Måske læste jeg dit indlæg forkert? Jeg forstod det som, at du ikke mente man/ts var et offer - men det kan jeg så se nu, at du dog mener, eller ikke helt alligevel?

Der kan være en pointe i, at nogle måske fokuserer på deres egne problematikker, frem for idiotens idiotiske handling (hvis der er sådan en). Igen har jeg nok bare en anden opfattelse af, i hvor stort et omfang det er således.
Jeg var et offer, men tænkte i allerhøjeste grad, at det var grundet en ynkelig narhat. Men jeg var stadig et offer, der også havde brug for at hele og fatte hvad jeg havde været udsat for. Det er ikke normalt at blive så gennem-svigtet og kørt rundt med, som ts har oplevet.

Men jeg forstår godt hvis din tanke var at finde andre fokuspunkter også.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Fru Sunshine » 27. aug 2016, 06:37

Det kan godt være at psykopat og dumt svin ikke er det samme. Jeg døjer med at se, hvorfor forskellen er vigtig.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf JoyNips » 27. aug 2016, 07:03

Lemonella skrev:
Den udtalelse der, er der lige så lidt sandhed i som i "all men are dogs".


Tror bare man skal ignorere mumifar og hans misogyne udtalelser. Nøjagtig som han formentlig ignoreres af kvinder ude i den virkelige verden også...
9
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Fru Sunshine » 27. aug 2016, 07:09

Og jeg bliver også lidt sur over, at jeg åbenbart er dum som en dør.
Jeg boede sammen med et dumt svin (for diagnosen psykopat var ikke stillet, så det må jeg nok ikke sige) i 4 år, og jeg fandt mig i mange ting for husfredens skyld, men blev ikke bedraget som TS er blevet.
Måske bliver man blind, men man er sgu ikke dum.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Animi » 27. aug 2016, 07:36

Jeg forstår heller ikke at man i en tråd hvor en fortæller at hun er blevet bedraget og er ked af det, har behov for at kalde dem det bliver bedraget "dum som en dør." Det er sgu ret upassende og usympatisk.
Og jeg er egentlig også uenig. For ja, måske er der ting man efterfølgende godt kunne se var mærkelige og som man måske burde havde regnet ud, men når man et i et forhold med en man elsker og stoler på, kan man jo ikke gå rundt og analysere enhver ting denne gør, hvis nu han bedrager en.
Jeg er også blevet snydt af min ex - dog i en mindre grad. At jeg stolede på mig, gjorde mig sgu ikke dum som en dør.
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 27. aug 2016, 08:09

Jesus der er gang i den.
Hvis nogen har behov for at kalde mig dum og naiv, så gør det, jeg svarer ikke på dette.
Nu er det her i MEGET forkortet version af min 7 år lange historie med manden og INGEN andre end jeg selv ved nuancerne og hvorfor jeg har været snydt sådan.
Ja der har været tegn, men jeg har ALDRIG opdaget noget direkte før, som hun har og jeg ville ikke slutte kontakt med ham fordi spøgelserne sagde det var bedst. Jeg vidste hele tiden, at fandt jeg noget der kunne bevise min mistanke, ja så var det slut og det er det så.
Men bare fordi jeg har været dum eller naiv, så har jeg vel for pokker stadig lov til at have det skidt over det her. Det kommer til at påvirke mit syn på mænd i meget lang tid og det er kun en meget tålmodig person der måske kan overbevise mig om, at ærlig kærlighed findes.
9

Tilbage til "Forhold og sex"