Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30223

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 29. jul 2019, 14:05

Godt nok ikke specifikt rettet mod mig, men det viser bare at han sådan generelt er en sød og reel mand.
Vi var til Ed Sheeran koncert i går, med et vennepar. De havde deres tre mdr. gamle baby med, da han bliver ammet og derfor ikke sådan lige kunne passes af nogen i så mange timer.
Det viser sig så, at alle, som i ALLE, skal have en billet for at komme ind (de burde måske have undersøgt det inden, men tror ikke de skænkede det en tanke), så de må betale fuld billetpris for at få lov til at tage babyen med ind.
Min mand synes det er så unfair og betaler halvdelen af billetten. Min veninde blev så rørt, at hun fik tårer i øjnene.
11
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 30. jul 2019, 14:11

TinaW skrev:Godt nok ikke specifikt rettet mod mig, men det viser bare at han sådan generelt er en sød og reel mand.
Vi var til Ed Sheeran koncert i går, med et vennepar. De havde deres tre mdr. gamle baby med, da han bliver ammet og derfor ikke sådan lige kunne passes af nogen i så mange timer.
Det viser sig så, at alle, som i ALLE, skal have en billet for at komme ind (de burde måske have undersøgt det inden, men tror ikke de skænkede det en tanke), så de må betale fuld billetpris for at få lov til at tage babyen med ind.
Min mand synes det er så unfair og betaler halvdelen af billetten. Min veninde blev så rørt, at hun fik tårer i øjnene.


Det er eddermame også langt ude :stoned:
5
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30223

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 30. jul 2019, 14:59

Mulan skrev:
TinaW skrev:Godt nok ikke specifikt rettet mod mig, men det viser bare at han sådan generelt er en sød og reel mand.
Vi var til Ed Sheeran koncert i går, med et vennepar. De havde deres tre mdr. gamle baby med, da han bliver ammet og derfor ikke sådan lige kunne passes af nogen i så mange timer.
Det viser sig så, at alle, som i ALLE, skal have en billet for at komme ind (de burde måske have undersøgt det inden, men tror ikke de skænkede det en tanke), så de må betale fuld billetpris for at få lov til at tage babyen med ind.
Min mand synes det er så unfair og betaler halvdelen af billetten. Min veninde blev så rørt, at hun fik tårer i øjnene.


Det er eddermame også langt ude :stoned:


Iht. Ticketmaster var det et af kravene fra Ed Sheeran. At ingen kom ind, uden billet.
Koncerten var jo udsolgt, så de kunne have risikeret et nej.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14442

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mangoness » 10. aug 2019, 08:33

At han elsker, når jeg falder i søvn op af ham.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3228

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf flicka » 10. aug 2019, 08:43

Han syede mine arbejdsbukser i nattens mulm og mørke, fordi de var revnet i skridtet (syningen var gået op). I hånden, endda.
7
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 563
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1324

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissDitte » 13. aug 2019, 08:14

Min bror blev fundet død i går. Min kæreste skulle være i Jylland til i dag men ringede i aftes. Og pludseligt sagde hun, at hun jo var på vej hjem. Det var så dejligt, ikke at skulle sove alene.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 14. aug 2019, 09:51

Der er Malmö festival, så min kæreste arbejder dagligt 14-15 timer, så vi ses kun når han kommer i seng og der sover jeg. I går ringede han kl. 19:30 han havde fået tidligt fri, så han kom hjem med en buket blomster og så sad vi ellers og snakkede til midnat. Det var lige hvad vi begge havde brug for.
5
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41853

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LaMariposa » 20. aug 2019, 05:57

Han fik mig til at grine virkelig meget i går aftes :lun: Det er simpelthen det bedste i verden at have en partner, der kan det.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 473
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1412

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissIce » 20. aug 2019, 07:00

Han knokler på, for at få gjort vores terasse færdig, fordi han ved, at det betyder meget for mig. :love2:

Selvom han havde ondt i lår, baller og ryg i går - og jeg kastede håndklædet i ringen midt på eftermiddagen - så fortsatte han, fordi han lige var så godt i gang. :klap:

Det hjalp selvfølgelig lidt på motivationen, at han blev nødt til at køre i byggemarked og købe et nyt powertool, mens jeg gik tur med hunden :lol:
1
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 563
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1324

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissDitte » 21. aug 2019, 07:41

MissDitte skrev:Min bror blev fundet død i går. Min kæreste skulle være i Jylland til i dag men ringede i aftes. Og pludseligt sagde hun, at hun jo var på vej hjem. Det var så dejligt, ikke at skulle sove alene.


Tak for alle jeres kort. De varmer.
I går skulle vi til bisættelse og selvom jeg kørte med en times ekstra tid, sad jeg fast i en motorvejskø, og nåede ikke frem. Det er jeg simpelthen bare så ked af.
Det hører vist ikke til i denne tråd overhovedet, men jeg vil bare gerne skrive det alligevel.
0
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lykke » 22. aug 2019, 18:00

Evigt forstående og støttende. For tiden er jeg syg, og kan bare ikke blive rask. Så sender han mig i seng efter aftensmad og så står han for alt med hus og barn. Skønt!

Han har lige skænket ginger beer i håb om at det kan lindre lidt.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. aug 2019, 18:04

Han er gået seriøst i gang med at lære dansk, fordi jeg gav udtryk for at jeg ikke synes det er skide fedt at være europæer i UK lige pt.
Han er pt. På tredje dag med Duolingo sessioner og det lyder så sødt når han snakker :lun:
13
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Purple Haze » 25. aug 2019, 08:21

Han kom fuld hjem i nat og pludrede derudaf.
Han taler indimellem ret meget, og når han er fuld endnu mere.
Da vi var kommet i seng, så fortsatte han - og det meste af det handlede om hvor meget han godt kunne li at ligge der med mig, og være sammen med mig mens han krammede løs.

Det var en blanding af irreterende fordi jeg egentlig gerne ville sove, men mest af alt rigtig dejligt fordi det var så fint :love2:

*lettere snøvlende*
Du er bare så dejlig, jeg kan bare rigtig godt li at rører ved dig, er så dejligt at være her med dig, jeg kan godt li det, jeg kan godt li at rører ved dig, det er bare rigtig rart, vil gerne at vi er mere sammen, du er dejlig, jeg kan godt li det her, det er rart at ligge her, det er bare så rart at være her sammen med dig, det er varmt med dejligt at ligge og rører ved hinanden, jeg kan godt li at ligge i ske med dig, det er dejligt at rører ved dig ......osv osv. :lol: :lun:

Edit: tror godt han kan li mig :)
12
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. aug 2019, 18:18

Han har i al stilfærdighed customized en kødnål til at pille limebåde ude af mine tomme Coronaflasker.

Det er ikke for sjov, jeg har giftet mig med ham.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. aug 2019, 21:57

Jeg var (er) overtræt og blev af den grund virkelig fjollet og prøvede at irritere mig til en reaktion fra ham.
Sagde at han skulle tage mig op i seng - ment som at han skulle tage mig ved hånden og gå oven på, så han var der til at putte mig (jep, super ynkelig og kontaktsøgende når jeg er træt).

Han samlede mig op, bar mig op ad trappen og gav mig godnatkys :lun: .

Derudover er han stadigvæk i gang med at lære dansk. Han har nu lært ordet tallerken. Selvom det nogle gange bliver til tallalerken. Det er skide sødt at høre ham øve sig. Han er faktisk rigtig god til udtalen. Æ, ø og å volder ham ingen problemer :D
7

Tilbage til "Forhold og sex"