Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 16. okt 2016, 08:40

Smiling_Goat skrev:Han håndterede min PMS aldeles fantastisk.

Han var usædvanligt irriterende, og jeg reagerede fuldstændigt urimeligt. Jeg vidste det med det samme og stormede ud af lokalet, hvor jeg så overvejede at blive for evigt, fordi jeg var så flov :genert:

Jeg tog mig dog lige sammen, gik tilbage til ham og ville undskylde, men før jeg nåede det, krammede han mig og sagde, at det var okay. Han vidste godt, det var hormonerne, der talte og han var ked af at ikke have taget hensyn.

(Jeg undskyldte altså alligevel, men hvor var det stort af ham, at han ikke blev sur. Det havde været helt på sin plads.)


Jeg har også en kæreste der er god til at tackle det med, at han godt ved jeg bliver flov, og fyldt med skam, hvis jeg overreagere på et eller andet. Man ved bare, man har en fantastisk storsindet kæreste, når sådan noget som de situationer opstår.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Sangius » 16. okt 2016, 08:49

Han har siden vores datter kom til verden lavet mad hver aften, klaret al opryfning, tøjvask og indkøb. Jeg sætter godt nok pris på, at få hjælp til alt, når man sidder med en lille en på armen 24/7
9
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2204
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3221

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf flicka » 16. okt 2016, 09:27

Kørt mig forbi den lokale bland-selv-pusher, da vi var på vej hjem fra lufthavnen, uden at jeg havde nævnt min craving. Og sovet i ske med mig hele natten. Nu står han og laver morgenmad/brunch med amerikanske pandekager, bacon, røræg og rundstykker :lun:

Og han havde en kold cola klar i bilen, da han hentede mig i lufthavnen :love:
9
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf sortkaffe » 16. okt 2016, 09:55

Jeg var jo lidt muggen i går fordi han kom sent ud til mig.
Nu har han lige ringet og startet samtalen sådan her "Ehm..det er altså bare...du skal bare lige vide hvor jeg står..."
Og jeg blev sådan helt :panik:
Men han ville så bare fortælle at han enormt gerne vil holde juleaften sammen med mig :lun:
:santa2:
Senest rettet af sortkaffe 24. okt 2016, 15:16, rettet i alt 1 gang.
10
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 17. okt 2016, 06:20

Jeg kan godt lide af mindreværdskomplekser og dårligt selvværd, og bare føle alle andre er meget sejere end mig. Jeg er en poptøs og har fundet sammen med en rigtig smagsdommer der er til hård rock, og kalder Volbeat for et popboyband. Så i går da vi hørte "MyRock" følte jeg mig jo ikke helt på hjemmebane, og kom så til at spørge om han var ked af jeg ikke var sådan en rocktøs. Selvfølgelig var svaret nej. Så siger jeg så at vi jo ellers har mange veninder der sagtens ville kunne snakke med ham om rock og metal, og bedre kunne forstå alt det.
"Ja, men tilgengæld ved de ingenting om popmusik, og der er du jo mesteren. Uden dig ville jeg ikke have fattet så mange referencer i SouthPark, Family Guy, og meget andet, så hellere lære en masse om noget man ikke kender". Og så var jeg bare glad :D
4
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf ina » 17. okt 2016, 18:40

"Når vi får nr. 3 og jeg går på barsel med den, så.. (...)" :love: :love: :love:

(Jeg havde spurgt ham for noget tid siden, om vi skulle have en 3'er, men han var lidt afvisende og derfor har vi aftalt at tage det op igen til januar. Men nu lyder det som om han har lyst alligevel :lun: )
8
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 18. okt 2016, 03:25

Fik en SMS efter at have været hos ham hele weekenden... "I just love coming home and knowing you're here... I am looking forward for you to move in" ud over det så sender øjebliksbilleder når vi ikke er sammen...
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 18. okt 2016, 19:23

Købt en blomst med hjem til min mor, fordi vi skulle over til hende og spise. Og mens jeg hjalp min søster med at skrive nogle ansøgninger, sad han og underholdt min niece - som i øvrigt er ret forgabt i ham.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Torn » 19. okt 2016, 11:45

Da jeg kom hjem fra studie i går, bjørnekrammede han mig og begravede sit ansigt i mit hår. "Åh, hvor har jeg savnet dig i dag", mumlede han fra dybet. Vi havde på daværende tidspunkt været adskilt af en studiedag på ni timer. :-D Men jeg er også ret uunværlig!
7
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 19. okt 2016, 12:15

Vi snakkede om at vi skal have en kat til når jeg flytter ind - til sidst siger han "when did you say you will move in? I love having you here"

Ellers så er han bare dejlig, at stå i kø i supermarkedet udløser håndklem, kys på kinden og kommentarer om hvor godt mit hår dufter og at han Synes min hat er pæn.
2
Brugeravatar
Elefanne
Indlæg: 103
Tilmeldt: 3. feb 2016, 17:34
Kort karma: 13
Likede indlæg: 183

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Elefanne » 19. okt 2016, 19:25

Jeg er stadig ret nyforelsket i min kæreste, selvom vi netop har fejret 1 års-dag. Han siger dagligt søde ting, der gør mig helt varm indeni.

Men for en uge siden fortalte han mig, at han elsker mig :lun: Jeg har elsket ham længe, men har ikke sagt noget til ham. Jeg vil nødigt presse ham, for han i et tidligere forhold er blevet presset en hel del.

Åhhh, jeg er simpelthen bare så vild med den mand! :love:
9
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 20. okt 2016, 13:29

I love everything about you - mumlet halvt i søvne mens han holder min hånd. :lun:

Og da vi sad og snakkede om at få solgt min lejlighed- aftalen var at flytte ind til ham i starten af det nye år - som jeg havde sat til 1. Februar. Ender han med at sige hvorfor flytter du ikke ind 1. Januar? :blush2:

Elsker ham så meget at jeg knapt ved hvad jeg skal gøre af mig selv... :stoned: :dåne:
5
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 20. okt 2016, 13:43

Når man er snotforkølet, har rodet hestehale-hår, øjnene hænger ned af kinderne, og man har beskidt men komfortabelt tøj på, så er det fantastisk hvordan han bare kan træde ind af døren og sige "hej smukke! du ser godt ud!"

og så har han igen humpet mig i søvne :P det er altså ret sjovt og sødt
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 21. okt 2016, 10:55

Han skal som sædvanlig i december holde den årlige julefrokost for hans gamle gymnasiekammerater, som er spredt over hele landet - jeg har derfor ikke mødt ret mange af dem. Jeg havde allerede planlagt at tage hjem til min søster den dag, da de normalt ikke har påhæng med. Nu har han så oprettet eventet på FB og inviteret mig og de andres kærester og skrevet, at sådan bliver det i år, da det var en god mulighed for, at de alle sammen kan møde mig. Jeg er lidt vild med det der med, at han gerne vil vise mig frem.
7
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 22. okt 2016, 10:36

Vi står og børster tænder kl 4. I morges efter en sjov bytur, kigger mig i spejlet og ser hvor træt jeg ser ud. Mørke rande under øjnene og generelt bare mærket af alt for lidt søvn den seneste uge. Siger højt at mine øjne ser totalt trætte ud.. han svarer: "it's funny how things are.. you think your eyes look tired - but I only see how beautiful your eyes are"... stod med tandpasta i hele fjæset og stirrede på ham.. cheesy as hell men - hvor det rart at høre alligevel. :blush2:
1

Tilbage til "Forhold og sex"