Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Flammula » 16. apr 2016, 10:40

Jeg vil hermed bruge mit første indlæg på at fortælle hvad min søde kæreste gjorde for to uger siden. Vi havde været oppe og besøge hans familie en lille uge. Det var første gang jeg mødte dem, det var intenst og vi fik ikke meget alenetid (vi bor 3-4 timer i transport fra hinanden). Han ville derfor komme ned til mig allerede to dage efter jeg tog hjem, så vi kunne have weekenden sammen, men han blev desværre syg. Jeg planlage derfor med to venner at de skulle komme på besøg. Da jeg så åbner døren stå han der også :love: Så dejlig overraskelse. Han syntes han havde fået det bedre og smed alt i hænderne da han så han kunne nå toget ned til mig. På turen planlagde han så overraskelsen med mine venner :dåne:
9
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Thestral » 18. apr 2016, 14:56

At han synes jeg skulle søge mit første job selv om jeg ikke er færdig med at læse. Hvis jeg får det betyder det at sommerferien ryger i vasken, det betyder også at jeg skal skrive min bachelor og arbejde hvilket vil gå en hel del ud over min fritid og dermed vores tid sammen, han mente at det var vigtigere at jeg fik et job jeg var glad for frem for at vi havde sommerferie og at vi nok skulle overleve det halve år med dobbelt op på job/opgave og eksamen, hvis bare det betød at jeg havde et job når jeg var færdig.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 21. apr 2016, 09:52

I går da jeg kom hjem lå der to små gaver fint pakket ind med bånd og det hele på vores spisebord. Det var så 2 sæt Calvin Klein undertøj, som jeg havde kikket på da vi var i byen forleden :lun: No reason andet end han bare ville gøre mig glad.

Og i nat krammede han mig og trøstede mig, da vi begge vågnede ved, at jeg skreg virkelig højt (må ha' drømt noget uhyggeligt). Har mega dårlig samvittighed over at have vækket ham sådan :( Da jeg (igen) sagde undskyld i morges sagde han bare, at der var jo ikke noget at undskylde for og at han efterhånden var vant til, at der var uro hjemme hos os om natten :D. Hvilket er sandt, har flere gange præsteret at falde ud af sengen og andre totalt åndssvage ting, men han bliver aldrig sur på mig, selvom jeg gang på gang ødelægger hans nattesøvn.
6
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf bluetof1 » 27. apr 2016, 17:33

Han har lagt mig i seng og henter lige nu chokolade og cola fordi jeg er syg.
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Nuttede-Nuser » 27. apr 2016, 18:18

Havde en fin rød rose med hjem, da han kom fra job fordi han syntes det er synd for mig at jeg har kvalme. Er gravid i 6 månede og døgn kvalmen er aldrig forsvundet.
4
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Bøtte » 27. apr 2016, 18:46

Han tager vores 3 årige med til hvad han foretager sig, så jeg kan få sofatid. Jeg er også gravid, dog kun i uge 9, og jeg har også meget kvalme og er træt som aldrig før :træt:
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Thestral » 28. apr 2016, 05:04

Han tog med mig igår da jeg skulle på OUH og have en EEG. Det var drønkedeligt men han holdt ud :lun:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 11:50

I går lige før vi skulle til at have Sex sagde han at han var lidt kærestedårlig. Da jeg grinede og sagde at der var forskel på at være liderlig og kærestedårlig svarede han at han godt kunne lide at have sex med mig når han havde det sådan, for så følte han sig helt tæt på mig. :lun:
Og så havde vi ellers romantisk og intens sex i en time med masser af kys og nærhed hvor han sagde en masse søde ting.
3
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 16:17

JessicaD skrev:
Moxy-lady skrev:I går lige før vi skulle til at have Sex sagde han at han var lidt kærestedårlig. Da jeg grinede og sagde at der var forskel på at være liderlig og kærestedårlig svarede han at han godt kunne lide at have sex med mig når han havde det sådan, for så følte han sig helt tæt på mig. :lun:
Og så havde vi ellers romantisk og intens sex i en time med masser af kys og nærhed hvor han sagde en masse søde ting.


Hvordan har man det, når man er kærestedårlig? :D


det er vi tit herhjemme. Troede egentlig at udtrykket var kendt for alle :D

Det er når man bare synes at den anden er ekstra sød og dejlig, og man bare gerne vil være tæt hele tiden. Når man har lyst til at tage den anden person og putte ham i lommen så han hele tiden er tæt på. Eller kravle ind i den anden. Sådan needy, men på den søde måde.
Giver det overhovedet mening, eller lyder jeg bare endnu mere blæst nu? :lol:
11
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 17:49

Hvad kalder I det så? (Nu bliver jeg nysgerrig) Eller er det kun os der har et begreb der dækker det?
0
My world 12-10-18 :lun:
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf In_your_eyes » 28. apr 2016, 17:55

Puttesyg :D
1
:pompom:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Vixen » 28. apr 2016, 18:56

Moxy-lady skrev:Hvad kalder I det så? (Nu bliver jeg nysgerrig) Eller er det kun os der har et begreb der dækker det?


Haha, det har jeg godt nok heller aldrig hørt om før, altså kærestedårlig. Jeg forstår heller ikke lige, hvorfor det hedder kærestedårlig? :D
Herhjemme kalder vi det vist needy eller siger "jeg er lidt klister i dag".
4
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 19:01

Needy synes jeg bare er så negativt ladet. Hmmm, det er dårlig selvfølgelig også...!

Tror at dårlig kommer sig af at man kan sige at man er dårlig efter chokolade, f.eks, når man har rigtig meget lyst til chokolade?

Nu tænker jeg virkelig meget over det, for hvis min kæreste eller jeg selv har opfundet ordet er jeg nysgerrig efter hvordan vi er kommet frem til det :D
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 19:01

Kælen er da noget helt HEEEELT andet :slem:
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Vixen » 28. apr 2016, 19:14

Moxy-lady skrev:Needy synes jeg bare er så negativt ladet. Hmmm, det er dårlig selvfølgelig også...!

Tror at dårlig kommer sig af at man kan sige at man er dårlig efter chokolade, f.eks, når man har rigtig meget lyst til chokolade?

Nu tænker jeg virkelig meget over det, for hvis min kæreste eller jeg selv har opfundet ordet er jeg nysgerrig efter hvordan vi er kommet frem til det :D


Ahh, okay, dårlig på den måde. :) Så forstår jeg. Det er længe siden, jeg er stødt på det nogle steder.

Det er rigtig nok, at needy er lidt negativt. Klister kan jeg bedre være med på, for så er det sagt med et glimt i øjet og Niels Malmros i baghovedet.

Min kærestes respons til det er i øvrigt altid, at jeg aldrig kan blive for kropskontakt-krævende og at krammekvoten ALDRIG udløber. :lun:
5
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Forhold og sex"