Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Studsgaard » 16. apr 2018, 12:18

Han er kommet med chokolade og lakrids :love:
Han ved jeg er sølle.
0
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mamaseraptor » 16. apr 2018, 12:44

Han spurgte henkastet i morges om han ikke skulle prøve at finde en ferie sydpå i maj. Han synes jeg trænger til sol/varme efter mine mange sorte uger.
6
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf flicka » 16. apr 2018, 13:52

Han kører i IKEA efter arbejdet og henter 5 stk. IVAR-skabe. Så jeg slipper for at besøge Helvedes Forgård :love:
4
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pax Romana » 17. apr 2018, 07:11

D.itsen skrev:
Pax Romana skrev:
D.itsen skrev:Jeg er sgu en heldig kvinde. Vi skulle have gæster i går i anledning af min fødselsdag, og kæresten havde fri fredag, så da jeg kom hjem var der handlet og huset var gjort rent, så jeg kunne bare tulle rund og hygge med at lave mad. Og i går fik jeg en smuk taske og en kæde af ham og et rigtig kært kort, og det var ham der løb i køkkenet mens gæsterne var her. Ikke at jeg nogensinde er i tvivl, men jeg er virkelig forkælet :dåne:
Ja ja, man kender vel sin plads. ;)
Utroligt hvad man kan få mænd til. :)

hvilket? at begge tager ansvar for at få en husholdning til at fungere og gøre en indsats for at gøre og holde sin partner glad?
Næ, det var nu et (forfejlet) forsøg på at være lidt morsom.
Havde du og jeg stået ansigt til ansigt, kunne du forhåbentlig se at det var sagt med et smil på læben.
Det var så ikke helt så nemt at få ned på skrift. Men det kan godt være at jeg ikke skal opgive mit job til fordel for en karriere i stand up. ;)
4
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2317

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Jadajada » 17. apr 2018, 07:19

Pax Romana skrev:
D.itsen skrev:
Pax Romana skrev:
D.itsen skrev:Jeg er sgu en heldig kvinde. Vi skulle have gæster i går i anledning af min fødselsdag, og kæresten havde fri fredag, så da jeg kom hjem var der handlet og huset var gjort rent, så jeg kunne bare tulle rund og hygge med at lave mad. Og i går fik jeg en smuk taske og en kæde af ham og et rigtig kært kort, og det var ham der løb i køkkenet mens gæsterne var her. Ikke at jeg nogensinde er i tvivl, men jeg er virkelig forkælet :dåne:
Ja ja, man kender vel sin plads. ;)
Utroligt hvad man kan få mænd til. :)

hvilket? at begge tager ansvar for at få en husholdning til at fungere og gøre en indsats for at gøre og holde sin partner glad?
Næ, det var nu et (forfejlet) forsøg på at være lidt morsom.
Havde du og jeg stået ansigt til ansigt, kunne du forhåbentlig se at det var sagt med et smil på læben.
Det var så ikke helt så nemt at få ned på skrift. Men det kan godt være at jeg ikke skal opgive mit job til fordel for en karriere i stand up. ;)



Hvis det hjælper dig en lille smule, så sad jeg da og gnæggede over din joke.

Men jeg er jo også mand :-)
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 17. apr 2018, 08:09

Pax Romana skrev:
D.itsen skrev:
Pax Romana skrev:
D.itsen skrev:Jeg er sgu en heldig kvinde. Vi skulle have gæster i går i anledning af min fødselsdag, og kæresten havde fri fredag, så da jeg kom hjem var der handlet og huset var gjort rent, så jeg kunne bare tulle rund og hygge med at lave mad. Og i går fik jeg en smuk taske og en kæde af ham og et rigtig kært kort, og det var ham der løb i køkkenet mens gæsterne var her. Ikke at jeg nogensinde er i tvivl, men jeg er virkelig forkælet :dåne:
Ja ja, man kender vel sin plads. ;)
Utroligt hvad man kan få mænd til. :)

hvilket? at begge tager ansvar for at få en husholdning til at fungere og gøre en indsats for at gøre og holde sin partner glad?
Næ, det var nu et (forfejlet) forsøg på at være lidt morsom.
Havde du og jeg stået ansigt til ansigt, kunne du forhåbentlig se at det var sagt med et smil på læben.
Det var så ikke helt så nemt at få ned på skrift. Men det kan godt være at jeg ikke skal opgive mit job til fordel for en karriere i stand up. ;)


Eller også er det bare fordi, at man som kvinde godt kan blive lidt træt af at få de der små tøhø-kommentarer og jokes om, at husligt arbejde jo i virkeligheden er kvindens job og man skal være ekstra taknemmelig, hvis en mand gider "hjælpe til" i sit eget hjem. Det bliver bare aldrig særligt sjovt i mine ører i hvert fald. Sorry to say.
15
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mamaseraptor » 19. apr 2018, 07:49

Mamaseraptor skrev:Han spurgte henkastet i morges om han ikke skulle prøve at finde en ferie sydpå i maj. Han synes jeg trænger til sol/varme efter mine mange sorte uger.

Og turen går til Budapest i maj! Jeg glæder mig til at se en by jeg aldrig havde tænkt på at besøge.
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Krølle » 19. apr 2018, 08:53

SAGA skrev:Han tog min hund og gik en tur. De kom hjem med en lille buket Forsytia.
Jeg nævnte forleden på en gåtur at det er min yndlings forårsplante så jeg blev meget overrasket og glad, jeg troede ikke han havde bidt mærke i det :lun:


:blomst:

Fra haven til dig :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf girl_beat » 19. apr 2018, 19:37

Mamaseraptor skrev:
Mamaseraptor skrev:Han spurgte henkastet i morges om han ikke skulle prøve at finde en ferie sydpå i maj. Han synes jeg trænger til sol/varme efter mine mange sorte uger.

Og turen går til Budapest i maj! Jeg glæder mig til at se en by jeg aldrig havde tænkt på at besøge.

Budapest er SÅ lækker! Hyggelig, flot, overskuelig størrelse og med massevis af billige restauranter :love:
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 21. apr 2018, 03:22

Udholdet to timer med pompøse ballader og en musik genre der bestemt ikke er hans smag :D
1
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf sansera » 24. apr 2018, 10:39

Sagt: "jeg bliver altid glad, når jeg ser dig"
4
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lykke » 24. apr 2018, 19:43

Han havde fået barnet til at lave et lille maleri til mig i fødselsdagsgave.
Gik sådan inderst inde og ønskede mig det, og så var det på helt eget initiativ.

(Føler mig måske en aaanelse gammel med sådan et ønske).
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf achillaxedprune » 25. apr 2018, 20:36

Jeg er lidt presset på arbejdet disse dage, så min mand har hentet sønnike i dag og gør det også i morgen, så jeg kan knokle lidt igennem... Det er så dejligt, at han aflaster på hjemmefronten, når jeg har behov for det. Skønne mand. :love:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 26. apr 2018, 18:02

Tilbudt at hente barn ved spejder, selv om det var “min tur” og han egentligt har det ret skidt pga. en genstridig forkølelse.
I det hele taget er han for det meste, en rigtig sød mand :lun:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. apr 2018, 18:26

Han er ved at lære dansk for min skyld. Og det lyder virkelig sødt. Han er helt forståelig, men har sådan lidt syngende accent. Jeg er fan :lun:
12

Tilbage til "Forhold og sex"