Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf heysamaysa » 19. dec 2016, 11:54

jeg fik i fødselsdagsgave en rose belagt med 24 k guld - jeg fik den fordi den ikke visner lige som han sagde hans kærlighed til mig heller aldrig ville gøre :lun: :lun: :lun:
10
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 20. dec 2016, 11:21

Har lige fået en besked: Hej søde, du er sød!

Jeg ved, at han har monstertravlt på job lige for tiden og oveni døjer med forkølelse og hoste, så det er dejligt at vide, at han stadig tænker på mig i løbet af dagen.
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Bøtte » 20. dec 2016, 15:16

Han købte en lakridspibe-julekalender til mig, og det i sig selv er jo ret sødt.
Men jeg kan ikke have den i fred for vores datter, hver morgen bider hun delen med krymmel af :rulle: :lol: Der har han købt en lille æske lakridspiber til mig, som jeg kan have i fred :lun:
4
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Neenah » 21. dec 2016, 08:43

Neenah skrev:Friet :lun:


Tusind tak for alle likes og grønne :love: I er så søde herinde :kys:
1
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2067
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6064

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Contrast » 21. dec 2016, 20:59

Han er nu afsted for at besøge sin familie i et andet land, som han besøger et par gange om året. I starten af vores forhold var det svært for os, fordi vi havde ret forskellige forventninger om kontakten mens han var afsted - jeg savnede at høre lidt mere fra ham, selvom jeg selvfølgelig også ville give ham al den plads, jeg kunne, mens han ser sin familie. Men det blev meget bedre sidst, for han er blevet så god til at udtrykke sig kærligt over skrift, hvilket betyder ekstra meget når man ikke ser hinanden i noget tid. Denne gang, nu hvor han besøger dem, har han også været god til at skrive et par beskeder i løbet af dagen, der gør mig helt varm, og det er bare en virkelig hyggelig måde at savne hinanden på. :love2:
3
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 22. dec 2016, 17:58

Vi har nu boet sammen et par uger og i dag er det 6 måneder siden vi var på den første date. Vi står og skal sige farvel da jeg skulle til Danmark for at holde jul og han skal til England... ud af det blå siger han: "these 2 weeks has been perfect, and I'm so happy. I'm excited about our home."

7 dage uden ham, savner ham.
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Annione » 26. dec 2016, 02:27

Han har hjulpet mig på terrassen, sådan med at lægge stole ned og tage krukker og potter ned - så de ikke vælter rundt i den kommende storm og så krukkerne ikke bliver knust.
Og ja, han gjorde det kl. 03:10 om natten :lun: han bandede dog, og skred ind igen, da han opdagede at jeg liiiige ville vande planterne lidt :-D Har altid en vandkande stående derude, til sådan en situation :D

Det har ellers set skønt ud. Jeg stod op fra sengen, iført ingenting, svøbte min badekåbe om mig og tog sko på :lol:
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 26. dec 2016, 12:33

Skrevet et langt brev som lå da jeg kom hjem i dag efter at have holdt jul med min familie. At han beskriver hvor glad han er for at jeg er flyttet ind og hvordan hans hus er blevet hjem siden jeg dukkede op. Endte sgu med at stå og tudbrøle for mig selv. Glæder mig så meget til at se ham på onsdag.
4
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Q-beben » 29. dec 2016, 12:25

Jeg har været hjemme med mine børn i julen, hvor han har været på skiferie med sin familie. Jeg bliver altid så sentimental til jul, så det var bare dejligt at se ham igen i forgårs.

De sidste par nætter har han ligget så tæt op af mig om natten, så jeg bliver "skubbet" helt ud til sengekanten... Men han holder så fast om mig hele natten igennem, så der er ingen fare for, at jeg falder ud af sengen :)

Jeg synes bare, det er så dejligt at mærke - selv i søvne - at han har savnet mig :)
4
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Badesandalen » 30. dec 2016, 11:55

Han var lidt en helt da jeg kom ud af badet og så en edderkop hænge ned fra mit badehåndklæde. Hvilket åbenbart er sjovt, for en anden edderkop hang senere ned fra håndklædet til hænderne. Så dobbelt op på helt! :love:
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 31. dec 2016, 09:24

Det er den tid på måneden og jeg er nok lidt emo i dag..
Så da vi vågnede for lidt siden fortalte jeg, at nu hvor vi har været sammen i 1 år, blev der jo nok lidt længere imellem de store følelsesmæssige eklæringer fra begges side, men at vi måtte gerne huske engang imellem at sige det. Jeg forventer ikke vi kan gå rundt og sige "meant 2 be 4-evaaar" som om vi var teenagere, men ville være ked af vi skulle føle det her var mere fornuft end følelser.. Nå.. godt så.. Han svarede sødt at han ville tænke over det, men at han jo var single i 10 år før han mødte mig, så skulle jeg jo bare lige tænke på hvor meget han har savnet mig og hvor ensom han var før :)

Nå, vi går så i bad, og jeg finder ud af jeg bløder og sådan. Og der kommer han så med den: "SKal jeg køre ned efter iprener og chokolade? Vi har jo gudskelov masser af rødvin".. Der var den, den store kærlighedserklæring :) Den kommer ikke altid ud med de ord man tror, men skidt.
Godt nytår!
5
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mædem » 31. dec 2016, 11:35

Min kæreste og jeg bliver med jævne mellemrum helt nyforelskede i hinanden igen, og især min kæreste er ekstra flirtende, opmærksom og kærlig i disse dage.

Han hvisker komplimenter i mit øre, når vi er ude, rører og kysser mig hver gang han ser sit snit til det, dufter til mit hår, udforsker min krop så snart vi er alene, og i går udbrød han; wauw! Da jeg tog tøjet af. I det hele taget skruer han bare sin charme op på maks, og minder mig om, hvor pisse sjov, god og ualmindeligt smuk han er.

Så jeg føler mig meget heldig. Og på trods af alt den gode julemad, der har gjort mig både tung, træt og oppustet, så føler jeg mig sindsygt lækker og begæret. :lun:
10
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 4. jan 2017, 08:45

Trådt sig selv en hel del over tæerne for at få sagt, at han gerne vil have, at jeg tager med til tandlægen, når han skal have opereret visdomstand ud, fordi han er nervøs. Det lille pus...
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Skorstenen » 4. jan 2017, 11:59

Sødt, men også lidt irriterende... Han er ramt af manflu. Så jeg har lige fået en besked: Jeg har meldt mig syg, jeg elsker dig, så er det sagt inden jeg dør.
20
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissHindenburg » 4. jan 2017, 13:03

Han holdte fri i mandags og tog med mig til møde i Odense. Da jeg var færdig med mødet gik han gladeligt med på shoppetur i gågaden og i Ikea.
På vej derover til Odense, nusser han mit knæ og siger at det er dejligt at få en god og hyggelig afslutning på en dejlig juleferie.
Han er altså lidt dejlig! <3
2

Tilbage til "Forhold og sex"