Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lykke » 23. jan 2016, 20:03

Han har handlet lækre ting til min alene'weekend.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 24. jan 2016, 12:22

Vi var til fødselsdagsfest i går, og jeg tog en taxa hjem til ham ved 3-tiden, mens han cyklede. Efter jeg har låst mig ind, skriver han, at han snart er der og har en overraskelse til mig. Han havde en pizza med hjem! :love:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 14:55

Han er kørt for at hente smertestillende til mig.
Og for at købe ind.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Studsgaard » 26. jan 2016, 18:25

Det her kræver lidt forhistorie.
Jeg har i den forgangne uge gået og været dårlig med kvalme ondt i hoved og mave, samtidig har min ellers meget regelmæssige mens udeblevet. Min mand er steriliseret, så vi har bare snakket om det jo må være min krop der driller og noget alm sygdom.
Efter vi så havde besøg i weekenden af et vennepar, hvor hun er jordemoder, kommer vi til at snakke om det og joker en del med det, at jeg da er gravid (jeg var hundesyge med kvalme fra jeg blev gravid til jeg fødte sidste gang)
Og i løbet af søndagen snakket vi hjemme om det da er mystisk med min krop og jeg kan mærke manden går og tænker noget over tingene og jeg tænker da også selv "hvad nu hvis...." For efter venindens oplysninger så sker det åbentbart mere end man/vi lige troede at par bliver gravide trods sterilisation.
Det skal siges han er meget jaloux (og ked af det) så jeg spekulere lidt på hvad han mon går og tænker. (Han er meget mand så alvorlige samtaleemner tager lige lidt tid at få taget hul på)
Da jeg så her i aftes konstaterer at min mens er kommet og fortæller ham det så kommer et svar - godt nok på hans meget tøre humor måde:
At han jo så godt kan bestille de nye dæk til bilen - for så skal han jo ikke til at skifte til større bil

Måsk lyder det ikke af så meget, men i min verden betyder det, at han har gået og tænkt på praktiske løsninger.
Ikke noget med om det var hans eller om vi skulle have abort fordi det ikke var planlagt.

Og da jeg siger det til ham er svaret bare. Jamen hvorfor skulle jeg begynde at tænke på abort, det har da aldrig været noget han tænkt på før. Men var der kommet en baby skulle han da vist lige have snakket med en læge eller to hvad pokker der lige var sket. :gruble:
6
Brugeravatar
Melankolikeren
Indlæg: 46
Tilmeldt: 7. jan 2016, 15:26
Kort karma: 2
Likede indlæg: 102

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Melankolikeren » 28. jan 2016, 07:00

Jeg havde det dårligt i skolen i går, hvorefter han kommer ind i min klasse og krammer mig, fordi han var bekymret. :lun:
3
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 28. jan 2016, 08:01

Han var bare skøn i går.

Han skulle møde min niece for første gang, og mens min søster og jeg stod i køkkenet, kunne jeg høre, hvordan de bare sad og knævrede løs og han interesseret spurgte ind til hendes legetøj. :love2:

Og i forbindelse med denne konflikt viewtopic.php?f=39&t=1780 overhørte jeg ham sige til min anden søster, at hvis konfliktsøster gjorde et problem ud af det i forhold til deres fælles vennegruppe, så skulle han nok fortælle vennegruppen "vores" side af sagen, og så ville han gerne se hende prøve at fremstå sympatisk. Iiih, det er rart at have en i mit hjørne! :lun:
7
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Torn » 31. jan 2016, 11:33

I går aftes. Jeg lå i stuen og så Unbreakable Kimmy Schmidt (so goooood). "Kommer du ikke ind i sengen og ser det?" - "Jamen, du skal jo arbejde". "Ja, men jeg vil gerne have dig i samme rum som mig". :lol:
2
Brugeravatar
Melankolikeren
Indlæg: 46
Tilmeldt: 7. jan 2016, 15:26
Kort karma: 2
Likede indlæg: 102

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Melankolikeren » 31. jan 2016, 16:01

Han sad og spillede Star Wars Battlefront med min lillebror på 11 :lun:
4
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Vixen » 31. jan 2016, 16:05

Jeg er undredrejet med influenza-symptomer, og han har simpelthen passet mig hele weekenden. I går handlede han og lavede hjemmelavede burgers til os, og i dag har han lavet kartoffel-selleri-suppe. Og så har han ellers bare stået til rådighed med lange kram og nus på ryggen og dyne i sofaen. :blush2:
3
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf StripesAddict » 31. jan 2016, 17:12

Købt ind, lavet mad, hentet kleenex og panodiler, vasket mit nattøj så jeg kunne få noget på der ikke var badet i (kold)sved, skiftet mig sengetøj af ditto årsag, taget opvasken og generelt bare passet mig og været rigtig sød mens jeg har ligget med influenza.

Forstår simpelthen ikke hvordan singler kommer igennem sådan en omgang, jeg er 100% afhængig af ham, når jeg er syg :genert:
3
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Aquadorable » 1. feb 2016, 15:14

Kommet hjem og låst mig ind, fordi jeg havde glemt nøglen på kontoret :lun:
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3055

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Thestral » 1. feb 2016, 15:27

Portionsopdelt og rationeret chokoladen i weekenden. Han ved jeg ikke kan lade være med at fylde hovedet til det hele er væk så han sørgede for at der var nok til både lørdag og søndag
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 2. feb 2016, 08:25

Han er ikke hjemme, når hans mor holder rund fødselsdag, og har derfor inviteret hende ud at spise. Og inviteret mig med... På fredag... :panik:
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 3. feb 2016, 12:40

1) jeg er nyuddannet og det betyder jeg står uden indtægt i februar da jeg først får dagpenge til marts. Jeg har ikke mulighed for at lave aftaler med banker eller nogen steder, så marts ville også blive røv pga. denne måneds regninger vil ryge oveni. Jeg prøvede så at tilbyde min kæreste igennem næsten 2 måneder, at hvis vi nu laver en deal så vi kan spise sammen hver dag, jeg skal nok lave det osv. bare han betaler maden. "Det er fint, men kan vi ikke sige du bestemmer menuen i stedet for, jeg kan jo også godt lide at lave mad?".. Jeg godkendte.. "Og for øvrigt" siger han så, "Skal vi ikke lige få betalt dine regninger? Du kan bare selv afdrage som du lyster de næste par måneder". Først havde jeg stolthed og mente det kunne der ikke være tale om, men så accepterede jeg. Puuh han er sød :D
2) Han er på en striks kur og spiser ikke sukker. Vi havde en lang dag i går, jeg var træt og vi havde lige været i fakta hvor jeg skulle have nogen ting for mig selv, og han betalte for sine egne vare. Jeg så slet ikke på hans varebånd. Da vi så sidder i bussen hiver han lige en Daim op af lommen og rækker til mig. "Du så træt ud, og du elsker jo chokolade" siger han og smilede :)
3) I går aftes da vi lå og snakkede i sengen skulle jeg lige op og ordne nogle ting, men han var nok snart klar til at falde i søvn og vi havde bare gang i en god snak, og vi vil gerne sige ordentlig godnat. Jeg siger så "Så må jeg jo håbe du ikke sover når jeg kommer igen" (men det havde jo ikke gjort en skid hvis han gjorde).. Da jeg kommer ind 5 min. senere ligger han og sover mens han har min pude på maven og korslagt arme rundt om den. "Hvad laver du, hvorfor holder du min pude?" vækker jeg ham så med. "Jeg tog din pude, så du kunne vække mig så vi kunne kysse godnat" :) *Smelter lige*
12
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Torn » 6. feb 2016, 18:59

Min kæreste er sygt dårlig til at nusse mig. Det er altid sådan en uengageret, død hånd, der kører monotont op og ned ad min ryg. Men i dag har han uprovokeret og frivilligt givet mig den vildeste ansigtsmassage. Jeg rystede af nydelse. :dåne:
2

Tilbage til "Forhold og sex"