Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 640
Likede indlæg: 9768

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. jan 2018, 15:36

MissHindenburg skrev:Han er ved at bage boller - han er blevet lidt grebet af det der med at bage efter at han stod for brødet til vores nytårsaften.
Jeg befinder mig stadig under dynen og kan høre ham pusle i køkkenet imens han taler med sig selv og hunden. <3

Min bager også boller. Det er altså det bedste.

Så står han helt af sig selv tidligere op end mig og sætter koldthævede boller i ovnen og tuller rundt og laver kaffe. Det duftorgie, jeg træder ud i, når jeg har været på badeværelset på en weekendmorgen, hvor vi begge har fri, er ubeskriveligt.
8
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1400

Indlægaf Ladysparrow » 19. jan 2018, 11:37

Da jeg kom ned på badeværelset i morges, hang der en seddel i bruseren med teksten: "I love you". Det er altså guld værd på en morgen hvor man helst var blevet under dynen.
3
Brugeravatar
lifeofgreen
Kort karma: 3
Likede indlæg: 57

Indlægaf lifeofgreen » 21. jan 2018, 10:48

Skrevet og indspillet en sang til mig, som nu er blevet 'vores sang'.
6
Brugeravatar
Honningprut
Kort karma: 53
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 578

Indlægaf Honningprut » 22. jan 2018, 20:46

Vi havde en skål med chips fra dagen forinden. Der var kun de der stumper tilbage som er gået i stykker. Han finder så en hel chips, efter at jeg har kommenteret på at han sidder og fisker, for at se om han kan finde dem. Han svarer tilbage at han hader alt det krymmel-shit. Han finder så den her hele chips, og jeg spørger om jeg ikke lige må se den. Han giver den til mig, og jeg spiser den. Han bliver lidt mopset, altså på den gode måde, og sidder lidt og stikker til mig for sjov.

Jeg går på toilet, og kommer tilbage og siger:" Er du stadig mopset over at jeg spiste den sidste store chips i skålen?"

Hvortil han svarer:" Søde "Honning", du må få alle de store chips i skålen - så længe du bare vil være min."

<3
6
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 391
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 6204

Indlægaf Mi55y » 27. jan 2018, 07:12

Han sendte mig dette billede med teksten "Nuuurh" i går da jeg var til julefrokost - efter at have lavet to streger på graviditetstest om morgenen. Først troede jeg bare han havde fundet billedet på nettet, men det er sgu vores ting og køkken. Vores peber var også gravid!

received_10156243869168028-2880x1620.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
25
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 193
Likede indlæg: 1938

Indlægaf Knirkemis » 27. jan 2018, 16:51

Da vi skulle sove den anden aften, sagde han: "Du bliver bare smukkere og smukkere, jo mere jeg lærer dig at kende. Jeg har så meget respekt for dig. Du er simpelthen så cool. Der er ikke så meget pis med dig og jeg føler mig så heldig, at jeg ligger her og putter med dig. Jeg elsker, elsker, elsker dig".

Nogle gange bliver jeg helt varm i kinderne og næste forlegen, når han skamroser mig på den måde :blush2: Jeg tror aldrig, jeg har følt mig så elsket og værdsat i et forhold, som jeg gør med ham.
15
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 87
Likede indlæg: 944

Indlægaf Mavis » 27. jan 2018, 17:57

"Hej, 40% af min indkomst" :lun: .

Vi skal først til at betale skat om 4 års tid :P .
0
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 260
Likede indlæg: 5159

Indlægaf DenSyngendeLussing » 28. jan 2018, 11:47

Han siger og gør hele tiden søde ting, hver eneste dag, så jeg kunne ikke lave andet end at skrive indlæg herinde, hvis jeg skulle dele det hele.

Jeg får dagligt at vide, at jeg er sød, smuk, sjov, flot, sexet, klog, skarp, at jeg har den blødeste og pæneste hud, at jeg har flot hår, pæne bryster, flotte ben, smukke øjne, at mit tøj er fint, at jeg er sej og dygtig, og at jeg er verdens bedste Putte.

Han laver mad til mig, putter med mig, trøster mig, når jeg er ked af det, eller er der, når jeg har brug for ham. Han insisterer altid på at bære ting for mig, hvis de bare kunne tænkes at være lidt tunge. Han giver mig gaver, bare fordi. Han lytter til mig og giver mig gode råd. Han er verdens bedste kæreste.

Mit ego er efterhånden ret stort her snart 10 måneder inde, og jeg er nok også blevet grundigt forvænt - men det kan jeg jo dårligt klandres for, synes jeg. :D
10
LaMariposa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 5265

Indlægaf LaMariposa » 28. jan 2018, 18:22

Han har givet mig fødselsdagsgaver, der har fokus på nærvær. Så jeg har fået et spil, vi kan spille sammen, en god bog, jeg længe har ønsket mig, og et par kogebøger, så vi kan lave lækker mad sammen. Så betænksomt :lun:
3
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
LaMariposa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 5265

Indlægaf LaMariposa » 29. jan 2018, 15:45

Og nå ja, skiftet forlygtepærer i min bil. Ikke fordi jeg ikke kan selv, men fordi han ved, at jeg hader som pesten at stå og fryse mine fingre, mens jeg gør det :lun:
2
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
london
Kort karma: 2
Likede indlæg: 112

Indlægaf london » 29. jan 2018, 18:34

Det er mandag, så han laver aftensmad til os, mens jeg er til træning. Det er ikke de store kulinariske udfoldelser men det er dejligt :love2:
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 110
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Stitch » 29. jan 2018, 19:28

Han har foreslået en sviptur til Herning i weekenden for at se motocross og så videre til Århus og sove hos min bff :lun:
0
Summer
Kort karma: 9
Likede indlæg: 351

Indlægaf Summer » 29. jan 2018, 21:38

Har lagt syg i dag med kvalme og opkast, og kæresten har stået troligt på den anden side af døren for at sikre sig om jeg klarede den, om der ikke var ét eller andet han kunne gøre. Tror han har følt sig lidt magtesløs i dag, da han selvfølgelig intet kunne gøre.
Ikke fordi jeg ikke havde det rigtig dårligt, for det havde jeg! Men det er også lidt synd for ham, for han bliver lidt ved siden af sig selv hvis der bare er det mindste galt med mig. :genert:
Derudover er manden lige blevet opereret for nogle dage siden, og det gør ondt samt er besværligt for ham hver gang han skal rejse sig.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1400

Indlægaf Ladysparrow » 30. jan 2018, 05:59

Vi har haft en forlænget weekend sammen i Stockholm, og nu kan vi se frem til en uge med helt forskudte arbejds tider, der indebærer vi ikke ses før søndag hvor vi begge har fri. Vi sidder så og snakker om hvad vi skal lave søndag og han siger " i just want to be hanging out with you at home, is that okay? :lun:
2
Smiling_Goat
Kort karma: 781
Likede indlæg: 12830

Indlægaf Smiling_Goat » 30. jan 2018, 11:09

Han hepper på mig, når jeg hoster slim op af lungerne.

Now if that ain't love :genert:
4

Tilbage til "Forhold og sex"