Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Flora » 8. sep 2016, 15:57

Jeg kommer til at tænke på "Ugly naked guy" fra Venner :D

Billede
4
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5656

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf landsbytossen » 8. sep 2016, 16:16

"Helt deroppe på Vimmersvej
der bor en dejlig steg
hun går rundt der helt uden bukser
lige noget for mig"

Jeg kan huske, nogle blev forarget, da Bamse udsendte Vimmersvej. Der er ikke sket meget på de 40 år, der er gået.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf zembra1986 » 8. sep 2016, 17:35

Nøj, jeg var blevet gal i skralden hvis jeg havde fået sådan et brev! :boo:

Der er skisme ingen der skal bestemme hvor lidt eller hvor meget jeg går påklædt i mit EGET hjem, bryder naboer sig ikke om det, så må de pænt glo den anden vej.

Jeg bor i en lejlighed hvor der er frit udsyn, og jeg går godt nok ikke rundt nøgen, da jeg alligevel er for blufærdig til dette, men jeg går til gengæld ofte rundt i bh og g-strengs trusser og det var der da godt nok ingen der skulle fortælle mig, at jeg ikke måtte.
4
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf vibbsen » 8. sep 2016, 18:20

landsbytossen skrev:"Helt deroppe på Vimmersvej
der bor en dejlig steg
hun går rundt der helt uden bukser
lige noget for mig"

Jeg kan huske, nogle blev forarget, da Bamse udsendte Vimmersvej. Der er ikke sket meget på de 40 år, der er gået.


Tænk, den gik jeg faktisk og sang i eftermiddags. Af samme årsag....

Idag havde hende den dejlige steg på Vimmersvej sikkert fået en brev fra den bekymrede forældre gruppe omkring de drenge der "Hver dag jeg kommer hjem fra skole går jeg hen forbi" hvori hun blev bedt om at respekterer drengenes blufærdighed :-D :-D :-D :-D :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf vibbsen » 8. sep 2016, 18:22

paint skrev:Der er selvfølgelig grænser for, hvordan man kan agere i nøgen tilstand.

Billede

Billede


Der er jo tydeligvis tale om en der er ved at flygte ud af vinduet :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Karkluden » 8. sep 2016, 19:30

Vi bor i stuen i gadeniveau, og det eneste rum uden vinduer er badeværelset. Vi bor til gengæld også ret langt inde på grunden, og på køkken/entre-siden kommer kun andre, der bor der, og på stuesiden/soveværelsessiden kommer der lidt biler og ellers skal folk altså IND på vores terasse - og så er det vist dem, der krænker os.
Jeg står ikke, og bootyshaker nøgen i stuen eller køkkenet. For her ER stor vinduesmulighed. Men har jeg klædt mig af i soveværelset og lige skal det 2 sekunders smut til badeværelset, så tager jeg ikke tøj på. Jeg tænker faktisk helt ærligt, at det hurtige blink folk kan få af mine hofter, bagdel og bryster, hvis de vel at mærke AKTIVT kigger ind af vinduerne, det overlever de nok. Her bor kun voksne.

Men altså jeg er også enormt ublufærdig. Jeg er også ligeglad med om jeg på job skal klæde om med mænd. Så længe der ikke står nogen og glor med tungen ud af halsen..

Jeg ville aldrig stå og klæde mig langsomt og bevidst af i stue eller køkken (eller soveværelse uden gardinet for), og jeg trækker altid gardinerne for, hvis jeg vil sidde i stuen i undertøj eller nøgen, men i dag gik jeg fx rundt i køkkenet i fitnesstights og sportsbh og løb 2 sekunder gennem køkkenet i bar røv for et halv nedrullet gardin. Der må jeg sgu nok sige, at jeg synes man har et liiige seksualiseret nok forhold til kroppen, hvis det kan genere nogen.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
avdotja
Indlæg: 4929
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14679

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf avdotja » 8. sep 2016, 19:33

Det brev er simpelthen SÅ flabet. Havde jeg været hende havde jeg afleveret et par ruller vinduesfilm (den slags man f.eks. lægger på sine badeværelsesvinduer så man ikke kan se igennem) men følgende note påklistret Det her er langt mere effektiv og krænker ikke andre menneskers ret til at færdes frit i eget hjem. Sig til hvis I får brug for hjælp med ophængningen :) Selv tak! Frederikke

Derudover er jeg noget så fristet til at købe en af de lejligheder der grænser op til Frederikkes og selv begynde at gå nøgen rundt :D
4
avdotja
Indlæg: 4929
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14679

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf avdotja » 8. sep 2016, 19:36

og ja - så kan jeg heller ikke selv helt slippe den tanke at det nærmere er manden end den 8-årige dreng der bekymrer....
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 8. sep 2016, 20:27

DenSyngendeLussing skrev:Jeg er også med på den med, at det i virkeligheden ikke så meget er hendes 8-årige dreng, hun er bekymret for. Hende Joy er jo ualmindeligt godt skåret, så nabokonen er sikkert pænt træt af, at hendes mand hele tiden står og glor ud af vinduet. :D


Virkelig? Jeg har set nogle billeder af hende på EB, og hun er slet ikke min type eller en som jeg ville vende mig om efter, endsige stå og belure. Hun er jo sygt mager, og lige så flad som en mand. På flere af billederne er hun helt rillet foran, fordi huden er trukket stramt udover hendes ribben.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Torn » 9. sep 2016, 05:14

En ganske almindelig nøgen krop i eget hjem uden seksuelle undertoner eller bevidst ønske om at blive set. Hvordan kan man forarges over det? What?
2
Lys
Indlæg: 5787
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10398

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Lys » 9. sep 2016, 05:22

Torn skrev:En ganske almindelig nøgen krop i eget hjem uden seksuelle undertoner eller bevidst ønske om at blive set. Hvordan kan man forarges over det? What?


Helt enig. Og netop fordi jeg ikke ser de seksuelle undertoner undrer jeg mig ret meget over placeringen af tråden i "Forhold og sex" :gruble:

Jeg har kun gardiner i mit soveværelse (synes i bund og grund, at gardiner er grimme), men skal via stue og alrum for at komme til mit badeværelse. Den tur tager jeg normalt uden tøj på, og ligesom jeg faktisk aldrig lægger mærke til, om der er nogen i lejlighederne overfor, tænker jeg at de nok heller ikke lægger mærke til mig. Og ellers må de nyde synet/kigge væk efter eget valg. Lige nu har vi så stillads på facaden, så der tænker jeg mere over det.
1
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Torn » 9. sep 2016, 05:55

Kropsforskrækkelsen i Danmark vil ingen ende tage. Det er alt for puritansk til mig. Hvor i verden kan man flytte hen, hvis man søger et større frisind?
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf vibbsen » 9. sep 2016, 05:59

avdotja skrev:Det brev er simpelthen SÅ flabet. Havde jeg været hende havde jeg afleveret et par ruller vinduesfilm (den slags man f.eks. lægger på sine badeværelsesvinduer så man ikke kan se igennem) men følgende note påklistret Det her er langt mere effektiv og krænker ikke andre menneskers ret til at færdes frit i eget hjem. Sig til hvis I får brug for hjælp med ophængningen :) Selv tak! Frederikke

Derudover er jeg noget så fristet til at købe en af de lejligheder der grænser op til Frederikkes og selv begynde at gå nøgen rundt :D


Det er egentlig rart at vide at der er nogen der er nøjagtig lige så barnagtig som en selv....Det var min første indskydelse....Og jeg kan faktisk godt afsløre at jeg IKKE er ligeså lækker som Frederikke...Det er cirka 20 år og 30 kilo siden jeg var så lækker :-D
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf BlueBunny » 9. sep 2016, 06:14

Jeg ved ikke hvorfor jeg får lyst til at forsvare og finde argumenter der støtter "naboen". Hendes formulering af brevet er bare ret uheldigt og gør det svært.

Jeg har bare en forestilling om at bloggeren er ublufærdig i sådan en grad at det rent faktisk kan være generende. At hun fylder meget. Jeg har ikke noget at have det i. Kender hende ikke. Jeg har alligevel en ide om at hun ikke er helt ubevidst om at andre kigger. Og jeg tror hun lige giver den lidt ekstra foran vinduerne for at blive spottet.

Der er jo forskel på vinduer. På HVOR tæt hun er på naboen. Hvor meget det kan undgås at kigge.

Hvis boligkomplekset/vinduer er meget tætte, så kunne hun vise lidt hensyn.

På den anden side ved hun ikke hvem afsender er (eller gør hun?), så der må være en vis afstand. Og problemet bør ikke være så stort for naboen.

Det virker sådan lidt mærkeligt det hele. :gruble:
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Code71 » 9. sep 2016, 06:29

vibbsen skrev:
avdotja skrev:Det brev er simpelthen SÅ flabet. Havde jeg været hende havde jeg afleveret et par ruller vinduesfilm (den slags man f.eks. lægger på sine badeværelsesvinduer så man ikke kan se igennem) men følgende note påklistret Det her er langt mere effektiv og krænker ikke andre menneskers ret til at færdes frit i eget hjem. Sig til hvis I får brug for hjælp med ophængningen :) Selv tak! Frederikke

Derudover er jeg noget så fristet til at købe en af de lejligheder der grænser op til Frederikkes og selv begynde at gå nøgen rundt :D


Det er egentlig rart at vide at der er nogen der er nøjagtig lige så barnagtig som en selv....Det var min første indskydelse....Og jeg kan faktisk godt afsløre at jeg IKKE er ligeså lækker som Frederikke...Det er cirka 20 år og 30 kilo siden jeg var så lækker :-D


Mon ikke også den virkelige forargelse ligger i at det ikke er sønnen der tilbringer mest tid med at glo på pigen? Men manden.
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Forhold og sex"