Kompliment eller creepy?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf Oddinary » 14. sep 2016, 14:53

Jeg ville ikke føle mig forulempet af nogen af delene. Men jeg ville ønske, de havde haft modet til at henvende sig i stedet for. Særligt ham der overhørte nummeret. Så har han vel kunnet se, at jeg faktisk er meget flink og tilforladelig, og at man sagtens kan gøre den slags.
Det kunne godt være, jeg gav dem begge en chance, alt afhængigt, men hvis mangel på balls var gennemgående, og ikke kun ved den skræmmende, første kontakt, så ville jeg nok hurtigt miste interessen alligevel.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf Neenah » 14. sep 2016, 14:59

Ham med mobilepay er klart et creep. "Du må holde op med at bruge mobilepay hvis du ikke vil stalkes"?! Nå ja, for jeg overvejer altid risikoen for at mit mobilnummer bliver misbrugt af en eller anden stodder når jeg betaler for min kaffe. Hvis jeg var hans chef var han blevet fyret på stedet.
13
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf godtnavn » 14. sep 2016, 15:08

Jeg tror altså jeg havde skrevet til caféen omkring ham der misbrugte nummeret der, det synes jeg faktisk ikke er okay.

Og så er det et sølle kompliment, "du var den smukkeste af dem der var forbi i dag" Det lyder lidt som "hende i går var meget lækre men hun har ikke svaret mig". Omvendt havde selv et godt kompliment ikke ændret min holdning.

og apropos hendes alder, det første billede kan jeg godt se hun kan se ældre ud, men synes hun ser meget alderssvarende ud på de to andre billeder i toppen af artiklen :)
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf Novella » 14. sep 2016, 15:24

100 % creepy og fuldstændig uacceptabelt på grænsen til en politianmeldelse.
5
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf godtnavn » 14. sep 2016, 15:33

Lemonella skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror altså jeg havde skrevet til caféen omkring ham der misbrugte nummeret der, det synes jeg faktisk ikke er okay.

Og så er det et sølle kompliment, "du var den smukkeste af dem der var forbi i dag" Det lyder lidt som "hende i går var meget lækre men hun har ikke svaret mig". Omvendt havde selv et godt kompliment ikke ændret min holdning.

og apropos hendes alder, det første billede kan jeg godt se hun kan se ældre ud, men synes hun ser meget alderssvarende ud på de to andre billeder i toppen af artiklen :)


Det ene billede i toppen, er da det samme som i artiklen, bare mindre. De andre billeder, er vist bare nogen reklamebilleder. Det ligner i hvert fald ikke Majbrit. :)


Jeg har tre store billeder i toppen under overskriften? Som alle er hende så vidt jeg kan se. Længere nede er det billeder af andre.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf godtnavn » 14. sep 2016, 16:28

Lemonella skrev:
godtnavn skrev:
Lemonella skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror altså jeg havde skrevet til caféen omkring ham der misbrugte nummeret der, det synes jeg faktisk ikke er okay.

Og så er det et sølle kompliment, "du var den smukkeste af dem der var forbi i dag" Det lyder lidt som "hende i går var meget lækre men hun har ikke svaret mig". Omvendt havde selv et godt kompliment ikke ændret min holdning.

og apropos hendes alder, det første billede kan jeg godt se hun kan se ældre ud, men synes hun ser meget alderssvarende ud på de to andre billeder i toppen af artiklen :)


Det ene billede i toppen, er da det samme som i artiklen, bare mindre. De andre billeder, er vist bare nogen reklamebilleder. Det ligner i hvert fald ikke Majbrit. :)


Jeg har tre store billeder i toppen under overskriften? Som alle er hende så vidt jeg kan se. Længere nede er det billeder af andre.


Så er det ikke samme artikel vi har set på. Jeg har ingen store billeder i toppen. :)


Jeg har kun set den der bliver linket til i første indlæg :) Men jeg er på fra computer, nogle gange er det anderledes på tablet/mobil så er du på fra det kunne det være forklaringen :)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. sep 2016, 16:33

Novella skrev:100 % creepy og fuldstændig uacceptabelt på grænsen til en politianmeldelse.


Fuldstændig enig. Og derudover finder jeg den overlegne tone i de to beskeder grinagtig. Hvis man er så selvsikker, hvorfor tør man så ikke gå hen og bede om nummeret personligt?

Kvindens udseende er for mig fuldstændig irrelevant, og jeg kan især ikke se, hvorfor der skal kommenteres på det, når det er journalisten, der skriver, at hun er smuk.
3
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf avdotja » 14. sep 2016, 17:21

Lemonella skrev:
godtnavn skrev:
Lemonella skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror altså jeg havde skrevet til caféen omkring ham der misbrugte nummeret der, det synes jeg faktisk ikke er okay.

Og så er det et sølle kompliment, "du var den smukkeste af dem der var forbi i dag" Det lyder lidt som "hende i går var meget lækre men hun har ikke svaret mig". Omvendt havde selv et godt kompliment ikke ændret min holdning.

og apropos hendes alder, det første billede kan jeg godt se hun kan se ældre ud, men synes hun ser meget alderssvarende ud på de to andre billeder i toppen af artiklen :)


Det ene billede i toppen, er da det samme som i artiklen, bare mindre. De andre billeder, er vist bare nogen reklamebilleder. Det ligner i hvert fald ikke Majbrit. :)


Jeg har tre store billeder i toppen under overskriften? Som alle er hende så vidt jeg kan se. Længere nede er det billeder af andre.


Så er det ikke samme artikel vi har set på. Jeg har ingen store billeder i toppen. :)

Er det muligt at det er dem du tror er reklamebilleder? Det ene har hun en hat på og det andet en stor sweater.
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf Chloecat » 14. sep 2016, 17:26

Jeg syntes at de er creepy. Hvorfor henvender manden sig ikke, ham fra baren - det da helt acceptabelt at sige Hej der og forsøge sig. Det virker totalt kyllinge agtigt og dårlig selvværd stil.

Jeg kan godt forstå mænd er interesseret, et nips, velplejet med lækkert hår og et godt smil. Så må hun have hovedet rigtig skruet på, når hun læser hvad hun gør.

Jeg syntes tilgengæld de skulle lave en opfølgningshistorie på hvordan alle de mænd reagere på afvisninger, jeg er sikker på hun må have prøvet noget grazy shit eller har en hel strategi.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf Karkluden » 14. sep 2016, 18:06

Jeg synes det med at aflure mobilepay via job er megacreepy.
Hvis jeg havde en patient eller pårørende, jeg fandt helt vildt lækker (og jeg var single), ville den altså heller ikke gå at aflure oplysninger i journalen om telefonnr osv..

Men hun er megaflot. Det synes jeg altså også. På en virkelig classy måde. Men jeg diskriminerer ikke. Twerkdamen er også sygt lækker. Bare på en lidt mere agressiv måde.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf godtnavn » 14. sep 2016, 19:03

Lemonella skrev:
avdotja skrev:
Lemonella skrev:
godtnavn skrev:
Lemonella skrev:
godtnavn skrev:Jeg tror altså jeg havde skrevet til caféen omkring ham der misbrugte nummeret der, det synes jeg faktisk ikke er okay.

Og så er det et sølle kompliment, "du var den smukkeste af dem der var forbi i dag" Det lyder lidt som "hende i går var meget lækre men hun har ikke svaret mig". Omvendt havde selv et godt kompliment ikke ændret min holdning.

og apropos hendes alder, det første billede kan jeg godt se hun kan se ældre ud, men synes hun ser meget alderssvarende ud på de to andre billeder i toppen af artiklen :)


Det ene billede i toppen, er da det samme som i artiklen, bare mindre. De andre billeder, er vist bare nogen reklamebilleder. Det ligner i hvert fald ikke Majbrit. :)


Jeg har tre store billeder i toppen under overskriften? Som alle er hende så vidt jeg kan se. Længere nede er det billeder af andre.


Så er det ikke samme artikel vi har set på. Jeg har ingen store billeder i toppen. :)

Er det muligt at det er dem du tror er reklamebilleder? Det ene har hun en hat på og det andet en stor sweater.


Uanset om jeg er på via iPad eller pc, så er der slet ikke de billeder I beskriver, men jeg tror nu nok jeg overlever alligevel. :D


Man skal selv trykke næste billede :)
0
Sjg
Indlæg: 153
Tilmeldt: 28. nov 2015, 22:32
Kort karma: 11
Likede indlæg: 212

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf Sjg » 14. sep 2016, 19:35

Jeg kan slet ikke se, hvad det har med emnet eller trådens oplæg at gøre, at man "ikke synes hende Majbritt er noget særligt".

For mig ligner det jalousi. :)
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4816

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf milisa » 14. sep 2016, 19:51

Ingen af delene er grænseoverskridende som sådan. Det grænseoverskridende betår udelukkende i ham tjeneren, der skriver, at hun da må finde sig i at blive stalket......?!?!?! Dén bemærkning havde tændt mig særdeles meget af.
2
Tally-ho
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf dgd2007 » 14. sep 2016, 19:53

Lemonella skrev:Ahhh, på den måde. Kunne først se, der stod " 1/3 næste", da jeg satte musen på billedet. :lol: Tak for hjælpen.
Kan så stadigvæk ikke se, hun kun skulle være 27 år. Jeg spurgte kæresten og han skød l a n g t over de 37 år jeg skød hende til. :)

Det store billede lige når man går ind på siden ... der vil jeg nu også sige, at hagerynkerne i hvert fald så tilhører en meget moden 27-årig :D
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Kompliment eller creepy?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. sep 2016, 19:54

Mobilpay-situationen, er i den grad over grænsen, og uagtet den gode hensigt, så ville jeg aldrig acceptere det, og jeg ville også forvente at det havde konsekvenser for vedkommende.Den slags bagveje skal bare ikke benyttes, slut færdig.

Den anden, den er mere i gråzonen synes jeg, men grundlæggende ikke okay.

Hvis man gerne vil i kontakt med et andet menneske, så må man altså have klodser nok til at henvende sig direkte.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"