Lemonella skrev:avdotja skrev:Lemonella skrev:godtnavn skrev:Lemonella skrev:godtnavn skrev:Jeg tror altså jeg havde skrevet til caféen omkring ham der misbrugte nummeret der, det synes jeg faktisk ikke er okay.
Og så er det et sølle kompliment, "du var den smukkeste af dem der var forbi i dag" Det lyder lidt som "hende i går var meget lækre men hun har ikke svaret mig". Omvendt havde selv et godt kompliment ikke ændret min holdning.
og apropos hendes alder, det første billede kan jeg godt se hun kan se ældre ud, men synes hun ser meget alderssvarende ud på de to andre billeder i toppen af artiklen
Det ene billede i toppen, er da det samme som i artiklen, bare mindre. De andre billeder, er vist bare nogen reklamebilleder. Det ligner i hvert fald ikke Majbrit.
Jeg har tre store billeder i toppen under overskriften? Som alle er hende så vidt jeg kan se. Længere nede er det billeder af andre.
Så er det ikke samme artikel vi har set på. Jeg har ingen store billeder i toppen.
Er det muligt at det er dem du tror er reklamebilleder? Det ene har hun en hat på og det andet en stor sweater.
Uanset om jeg er på via iPad eller pc, så er der slet ikke de billeder I beskriver, men jeg tror nu nok jeg overlever alligevel.
Man skal selv trykke næste billede