Fremmed undertøj i hjemmet?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Wizzze » 20. sep 2016, 19:16

Kæresten ser noget tv, med kvinder der har fundet andre kvinders trusser eller bh i hjemmet.

Hvordan ville du reagere på sådan et fund?

Dem på TV var også inde på at det typisk er noget den anden kvinde gør (altså efterlader undertøj) for at det skal blive fundet, og så bryder forholdet op så den anden kvinde selv kan få manden :8: Tror I virkelig det kan være sandt, kende I nogen der har været så udspekuleret?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Fru Sunshine » 20. sep 2016, 19:26

Jeg ville bestemt reagere. Og nok ikke så pænt.

Jeg ved ikke, om det er noget, nogen gør med vilje, men jeg synes ærligt talt, det er sært, hvis man ikke lige ved, om man har sine trusser eller bh på, når man forlader stedet.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2016, 19:34

Ah, haha, det har jeg prøvet. Det er stadig noget vi griner ad en gang imellem.
Det var bestemt en af mine bedre jokes.
Jeg var relativt ny med kæresten, vi kaldte os ikke kærester endnu.
Hans soveværelse, som han ikke brugte fordi sengen var braset sammen, var mildest talt ulækkert og jeg besluttede mig for, en dag jeg var alene hjemme, at rydde op som en overraskelse og for at være flink.
I vældet af beskidt tøj og sager fandt jeg et par blonde-g-strengs trusser (helt sikkert brugt BRRRR)
Nu er jeg ikke jaloux anlagt og jeg kunne da godt gætte (stolede jeg på) at de var fra før min tid.
Så da jeg gik lagde jeg trusserne på hans spisebord i køkkenet med en seddel ved siden af. Jeg kan desværre ikke huske hvad der stod, men første sætning var med henblik på, at han skulle blive lidt kold og klam og halv bange og anden sætning indikerede at jeg synes det var ustyrlig morsomt at forestille mig hans ansigt da han så trusserne og sedlen og læste første linje.
Haha, jeg griner stadig højlydt når jeg tænker på det :lol:
Jeg tror det var en af gangene, hvor han tænkte at jeg helt sikkert var en keeper :lun:
Senest rettet af kidkomb 20. sep 2016, 19:35, rettet i alt 1 gang.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Joe » 20. sep 2016, 19:37

Jeg ville i første omgang nok ikke engang mistænke utroskab. Hver eneste gang jeg er hjemme hos familien på besøg, får jeg et nyt stykke tøj med hjem, som ikke er mit.
Jeg går som udgangspunkt i at jeg er deltager i alt sex, der foregår i mit hjem.

Hvis det så rent faktisk var en kvinde der havde haft den af mens jeg ikke var hjemme, måtte vi jo tage den derfra.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Sangius » 20. sep 2016, 19:39

Jeg ville overhoved ikke tænke utroskab... ville nok tænke at de ved et uheld var kommet med hjem fra fitness eller svømmehallen eller sådan.
Der skal rigtig meget til, før jeg med det samme ville tænke utroskab. Jeg stoler ret meget på min mand. :)
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2016, 19:40

Hvis jeg fandt noget nu, skulle der virkelig være en god forklaring!
Han må, hvis han virkelig ikke kan lade være, gerne have sex med andre, men IKKE i vores hjem og SLET IKKE i vores seng.
Og han må kun, hvis han kan være helt, helt sikker på, at jeg ikke finder ud af det.
Jeg ville ikke kunne sætte mig ud over det. Vi ville nok være færdige :(
Jeg har ikke lyst til at tænke på det.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf LadyFox » 20. sep 2016, 20:38

Altså med mindre han havde haft en veninde overnattene et par dage mens jeg var udenbys så ville jeg gå pænt meget amok. Jeg ville ikke stole en skid på at der ikke var ugler i mosen - altså, hvis han havde en kvinde sovende herhjemme uden lige at fortælle mig om det, ville for mig være meget mærkeligt.
Og jeg ville slet ikke købe undskyldninger om at det var nogen han havde fået hævet med hjem fra svømmehallen, fitness eller lign. Sker det nogensinde at man får fremmede kvinders brugte trusser med hjem? Sker det nogensinde for mænd, der skifter et helt andet sted?
7
...
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Novella » 21. sep 2016, 00:04

Det hænder i hvert fald. Jeg har kendskab til et konkret tilfælde, hvor to teenagedøtre hen over et par måneder fjernede bla et par røde trusser, et armbåndsur og nogle lyse hår fra fars og mors seng, fordi far blev ved med at knalde sin dame der. Far og dame var kolleger og kunne have nøjedes med at knalde i den by, hvor de arbejdede og dame boede, men det var helt sikkert vigtigt at markere territorium og få ham. Det gjorde hun så til sidst.

(Karma fik ham også til sidst. Bare rolig)
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf HappyPaww » 21. sep 2016, 05:08

Ballademager skrev:
Novella skrev:Det hænder i hvert fald. Jeg har kendskab til et konkret tilfælde, hvor to teenagedøtre hen over et par måneder fjernede bla et par røde trusser, et armbåndsur og nogle lyse hår fra fars og mors seng, fordi far blev ved med at knalde sin dame der. Far og dame var kolleger og kunne have nøjedes med at knalde i den by, hvor de arbejdede og dame boede, men det var helt sikkert vigtigt at markere territorium og få ham. Det gjorde hun så til sidst.

(Karma fik ham også til sidst. Bare rolig)


Ej, altså... En ting er utroskab, men at de ligefrem knalder i hans og konens hjem :nerve: Den tanke er næsten værre end selve utroskaben. Det kan da umuligt være særlig fedt for elskerinden heller.

Trot faktisk der findes en del nederdrægtige kællinger i elskerinde-segmentet, der netop finder det ekstra "pirrende" at møve sig ind på konens territorie :tie:
3
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Torn » 21. sep 2016, 06:13

Min umiddelbare tanke ville nok være, at undertøjet ved en fejl var røget med op fra vaskekælderen. Det er faktisk en gang sket med en t-shirt. Min kæreste nægtede ejerskab af den og jeg lagde den tilbage i vaskerummet. En uge senere var den væk. Nogen må have savnet den.

Jeg må indrømme, at jeg ikke har høje tanker om elsker(inder) og at jeg sagtens kan forestille mig, at det er et lusket forsøg på at ødelægge et (i forvejen dårligt) forhold.
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. sep 2016, 06:42

Jeg har engang fundet en g-streng i min seng, og selvom jeg vist var single dengang, kunne det havde set rigtig skidt ud hvis en kæreste havde fundet den.
Men, det var faktisk en der var smuttet med op fra vaskekælderen, sikkert fordi den var så mikroskopisk lille at den både var blevet overset i tørretumbleren og da jeg lagde mit tøj sammen (som var blevet tømt udover sengen).
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Q-beben » 21. sep 2016, 07:01

Nu bor vi ikke sammen... Så hvis jeg fandt f.eks. en g-streng i hans seng, så ville jeg blive hidsig, vred, skuffet og råbe meget højt. Vi har lovet hinanden troskab, så det ville være et stort svigt.

Og ja, min fornuft siger mig, at jeg burde spørge ham stille og roligt, hvorfor den ligger der. Men lige i det her tilfælde ville temperamentet løbe af med mig... :(
1
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Lykke » 21. sep 2016, 07:29

kidkomb skrev:Hvis jeg fandt noget nu, skulle der virkelig være en god forklaring!
Han må, hvis han virkelig ikke kan lade være, gerne have sex med andre, men IKKE i vores hjem og SLET IKKE i vores seng.
Og han må kun, hvis han kan være helt, helt sikker på, at jeg ikke finder ud af det.
Jeg ville ikke kunne sætte mig ud over det. Vi ville nok være færdige :(
Jeg har ikke lyst til at tænke på det.


Hvordan kan han være sikker på at du ikke opdager eventuel sex med en anden?
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Lykke » 21. sep 2016, 07:32

Min første tanke ville være, at det kom fra det fælles vaskehus.

Utroskab skulle der en del til før jeg ville tro det handlede om.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Anne Droid » 21. sep 2016, 07:33

Q-beben skrev:Nu bor vi ikke sammen... Så hvis jeg fandt f.eks. en g-streng i hans seng, så ville jeg blive hidsig, vred, skuffet og råbe meget højt. Vi har lovet hinanden troskab, så det ville være et stort svigt.

Og ja, min fornuft siger mig, at jeg burde spørge ham stille og roligt, hvorfor den ligger der. Men lige i det her tilfælde ville temperamentet løbe af med mig... :(



Jeg bor heller ikke sammen med min kæreste og jeg tror, jeg ville reagere på omtrent samme måde.

Jeg er ikke sikker på at jeg ville kunne genfinde tilliden og nærheden med ham.
0
Klimatosse

Tilbage til "Forhold og sex"