Hvem er din TOWGA?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Garfield » 14. sep 2015, 22:16

Hvem er din "The One Who Got Away?". Altså, ham/hende, du ikke fik, selvom du gerne ville ... og måske stadig gerne ville have i dag?
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Garfield » 14. sep 2015, 22:27

For mig er det en tidligere underviser/kollega. Jeg mødte ham første gang, da han var øvelseslærer på et fag på Uni. Han var lidt kikset i tøjet, havde uglet hår og var ubarberet, men jeg blev hurtigt vild med ham. Det var i 2002. Jeg bliver stadig forfjamsket omkring ham, når jeg møder ham, selvom der går år imellem. Desværre tror jeg ikke, at jeg nogensinde ser ham igen.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Joe » 15. sep 2015, 07:07

En fyr fra den anden side af kloden, jeg mødte på en rejse. Vi havde en helt forrygende kemi, der nok var en blanding af en eller anden fælles form for humor og en vildskab, samt at vi jo begge var rimeligt tiltrukket af hinanden. Vi rejste hver sin vej, efter at have rendt rundt sammen i et par dage.

Jeg overvejede at komme og besøge ham og hans ven i deres hjemland,men jeg droppede det. Han havde det vist heller ikke på samme måde med mig.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Spjaerten » 15. sep 2015, 07:22

Har ikke nogen - har vist slidt de potentielle forhold på (altså i fællesskab) der er aldrig noget der burde være blevet til noget der ikke blev det .
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Elvispop » 15. sep 2015, 08:00

En af mine veninder.
Vi har kendt hinanden i ca 5 år, og vi har knaldet en enkelt gang.
Venskabet er der stadig, men jeg vil bare SÅ gerne mere end det.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf A 7 » 15. sep 2015, 09:16

Der har sgu været nogle stykker, og løbet er vist kørt med dem allesammen. En af dem er gravid, kunne jeg se, efter at have stalket hende på fjæsen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Fru Sunshine » 15. sep 2015, 09:26

Jeg har vist ikke nogen. Den, der har været tættest på at kunne få titlen, endte jeg med at score alligevel - og er gift med nu.

Men for helvede en elendig sommer, jeg godt nok havde, da jeg troede, at jeg aldrig skulle se ham igen og at det hele var umuligt, fordi han havde kæreste og det havde jeg også selv, selv om jeg godt vidste, at mit forhold for min del havde været dødt i flere år.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Ado » 15. sep 2015, 12:32

Min tidl. chef.

Og en eks-kæreste. Vi havde det fantastisk sammen fra første date. Vi forelskede os også simultant på første date. Men jeg var ikke flytbar - han var det slet ikke - og det kunne bare ikke fungere så. Men vi har aftalt at mødes og bo på Samsø i vores næste liv. :D
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 519
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf SonataA » 15. sep 2015, 14:04

En fyr jeg aldrig helt kunne finde ud af at blive sammen med.
Han lagde sig fladt ned og bad mig blive, jeg tror jeg var for ung og for usikker - og ivrig efter at opleve verden. Og et eller andet sted vidste jeg bare, at blev jeg - så ville det være villa, Volvo og vovhund. Jeg ville have cocktails, cabanas og flere cocktails.
Men av det gør ondt hver gang jeg ser han.
3
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Craver » 15. sep 2015, 14:12

Wauw, mit første indlæg herinde!

Min er en fyr, jeg gik på efterskole med - selvom det er 10 år siden, gibber det stadig lidt i mig, når jeg ser hans navn i mit Facebookfeed. Vi havde en fantastisk kemi og havde et langt on/off forhold, der varede 6 år. Vi var rigtigt gode venner, men det har bare aldrig været meningen, vi skulle være kærester - vi kunne slet ikke finde ud af det og sårede hinanden rigtig meget. Jeg har ingen lyst til at genoptage hverken venskab eller få de samme følelser for ham igen. Han vil bare altid være noget specielt, fordi han er den første, jeg forelskede mig sådan alvorligt i - og blev elsket i retur.
2
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf canoodle » 15. sep 2015, 14:29

Måske min ex. vi voksede fra hinanden, og kunne sådan set godt have indhentet hinanden nu. Men vi er bare venner, og det bedst sådan.
1
All Adventurous women do
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf D.itsen » 15. sep 2015, 16:33

Den her gut, som jeg mødte mens han havde en kæreste. Vi havde og har den vildeste kemi, og vi delte noget ganske særligt, og kæft jeg bandede over at han var afsat. Men slog det så hen, da vi havde noget særligt alligevel (og gik ud fra han skulle blive gammel med sin kæreste).
Jeg fandt så min kæreste, og af alle mulige andre årsager så jeg ikke den omtalte gut længe. Jeg fandt så ud af at han var blevet single.... Flot... bare flot timing. Jeg har ingen intentioner om at skifte kærsten ud med ham den anden, og jeg er ikke i tvivl om at vi ville få masser af udfordringer hvis jeg gjorde (jeg tror jeg ville bliver en jaloux drage), men skulle kæresten og jeg gå fra hinanden, så ville jeg gå all in i forhold til den her gut. Så jeg håber inderligt ikke at kæresten og jeg går fra hinanden 3 måneder efter at omtalte gut finder the one - det ville simpelthen være for belastende aldrig at få testet om vi er noget (Eller han afviser mig klart på det område), hvis jeg kommer tilbage på single-markedet igen.
Vi har en vild kemi (men jeg tvivler nu på, at han synes vi er lige så meget noget særligt, som jeg gør)

Og jo, min kæreste ved det godt
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Bastian
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15. aug 2015, 22:10
Kort karma: 0

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Bastian » 15. sep 2015, 20:01

Min første sådan rigtig kærlighed der nok blev en dum idiot fordi jeg var fandens ødelagt og usikker så jeg fortalte ham aldrig hvor meget jeg ville ham. Ikke at det er grund nok til at såre mig så meget, men vi var begge unge og dumme.

At han nu er halvskaldet med ølvom gør det nu nemmere for mig
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Vixen » 15. sep 2015, 20:34

Jamen, det var min kæreste faktisk. Vi havde jo to år, hvor vi ikke var kærester. Og det var ikke sådan noget on/off noget, vi var gået fra hinanden og udvekslede kun sms'er til fødselsdag og jul. Jeg fik jo faktisk en ny kæreste (og inderst inde vidste jeg godt, at ham og jeg ikke var meant to be - jeg var bare semi-ked af det, og han var rigtig, rigtig sød) - og sendte i ny og næ min ekskæreste en kærlig tanke. Ikke sådan med sorg, slet ikke, men mere spontane øjeblikstanker i stil med "Hvordan mon det var gået, hvis det var blevet os to".

... Og så endte det jo med, at det skulle være os alligevel.
4
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf dgd2007 » 16. sep 2015, 07:36

Tæller TOWGABYGLO'er også med (altså the one who got away, but you got later on)? :jule:
2

Tilbage til "Forhold og sex"