Hvem er din TOWGA?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Zombie » 23. mar 2016, 20:29

Zombie skrev:Jeg var rasende forelsket i ham, men han var og er et ret kaotisk menneske.
I stedet fandt jeg sammen med en eks, som jeg endte med at elske inderligt, få hund med og som er et af de bedste mennesker i verden.

Jeg støder stadig på ham TOWGA fra tid til anden, og jeg kunne ikke drømme om at finde sammen med ham i dag. Han er stadig meget charmerende og rammer en nerve hos mig, men jeg er blevet for voksen og gammel, og gider ikke være en del af hans kaos.

Lige nu er jeg sammen med fyren, jeg er overbevist om er min eneste ene, så det gør også sin del for, at jeg ser TOWGA i et lidt andet lys. Det, vi havde, var fedt og fantastisk, men det er jo ingenting i sammenligning med det, jeg oplever nu.


Jeg var i byen for nogle måneder siden og rendte ind i min TOWGA, efter ikke at have set ham i henved 3 år.
Vores kemi var 'through the roof', det var kun et spørgsmål om blikke, men jeg kunne se at han også følte det.
Jeg holdt mig på afstand under arrangementet, men bagefter kom han hen og sagde Hej. Det endte med at han fulgte mig fra Storkespringvandet til Nørreport station, hvor vi fik snakket lidt løst om, hvordan det går os hver især.
Da vi sagde farvel, mødtes vores blikke og det var nærmest magnetisk. Det krævede en fysisk styrke at vende mig om og gå ned til toget, og jeg kunne mærke at han kiggede efter mig.

Jeg overvejede at fortælle om det til min kæreste, men kom frem til at det nok ikke ville være en god idé. Siden har der været to arrangementer, hvor jeg har undladt at deltage, fordi jeg vidste at han ville være der.
Jeg ved, at jeg aldrig ville være utro, men jeg er ikke følelsesmæssig masochist. Og så synes jeg, at den første omgang var uskyldig nok, men hvis jeg gentog det vel vidende hvor svært det er, så ville jeg jo bare være en fucking kælling over for min kæreste.
Jeg så i øvrigt dagen efter, at TOWGA havde skrevet på Facebook, men den var blevet frasorteret via spamfilter. Jeg har aldrig åbnet og læst beskeden, jeg har bare ladet den ligge i "anden"-indbakken. Der tror jeg, at den ligger godt.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Anne Droid » 24. mar 2016, 00:52

En mand jeg mødte kort tid efter min søns far og jeg var gået fra hinanden. Mit liv var kaos og hans ikke meget bedre. Vi var sammen on/off i 1½ år. Der var ingen af os der var i stand til at indgå i forhold med andre så længe den anden var i nærheden og vi kunne ikke finde ud af det sammen. Til sidst var vi nødt til at aftale at holde os fra hinanden. Det lykkedes, bortset fra et par enkelte sms 2 år efter vi sidst sås.
15 år senere (sidste år) kunne jeg se på linkedin, at han kiggede en del på min profil. Jeg sendte ham en anmodning og skrev samtidig at så var det nemmere for ham at kigge på min profil :-D Vi skriver af og til et par beskeder til hinanden og vi har opdateret hinanden om hovedtrækkene siden sidst. Jeg står f.eks ikke med civil status på nogle social medier.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 24. mar 2016, 06:42

Garfield skrev:Hvem er din "The One Who Got Away?". Altså, ham/hende, du ikke fik, selvom du gerne ville ... og måske stadig gerne ville have i dag?


Natascha Kampusch.
3
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf malou_43 » 24. mar 2016, 13:07

Uden tvivl min ekskæreste. Vi var sammen i 3 år, men havde kendt hinanden lidt flere år. Jeg gik fra ham for næsten 2 år siden nu.
Jeg er ret sikker på, at vi kunne løse de få problemer, vi havde dengang. Jeg var fanget i et kaos, lukkede ham totalt ude af afmagt og savn. Vores problemer kunne nok godt have blevet løst ret let, hvis vi begge havde været indstillet på det. Vi gav op for let. Han ville gerne, men magtede det ikke (det er lidt hans kærlighedshistorie om og om igen)

Han fandt en ny (gift) kvinde efter 3 måneder, hvilket lagde mig helt i knæ. Jeg prøvede nok en smule at få det til at fungere, men det ønskede han ikke. Jeg har ingen kontakt med ham i dag, jeg tror egentlig stadig han sukker efter den gifte kvinde (af hvad jeg hører her og der). Jeg sendte ham en hilsen til jul og en appel til at mødes over en kop kaf', dog bare for at catche op, men det har han ret sagte vist nok afslået :D

Han vil nok altid være mit livs kærlighed, og det vi havde var intens kærlighed. Vi var bedste venner, partnere.
Kan da også tænkte "fuck jeg finder aldrig noget lignende igen", men det gør man jo. Man finder ikke det, men noget andet - måske bedre ;)

Dog er han klart min TOWGA ;)

btw - så er min anden klart Huxi Bach - jeg missede klart min chance til at flirte lidt med manden :lol: :lol: :-p
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf kidkomb » 25. mar 2016, 11:29

Jeg drømte om min TOWGA i nat.
Det var dejligt, men det er også trist.
Jeg elsker min kæreste og det er ham jeg vil blive gammel sammen med, men kom min TOWGA og ville have mig tilbage ville jeg vakle.
Jeg ville ikke falde, det tror jeg bestemt ikke, men jeg ville vakle.
Det er vildt at man kan have det sådan 20 år efter, bare fordi man lige drømte en drøm.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf fisken80 » 25. mar 2016, 17:02

Jeg havde en til september sidste år. En fyr jeg simpelthen var SÅ forelsket i da vi gik i folkeskolen. Han var min første store forelskelse og desværre umulig at få fat i, grim og kikset som jeg var og lækker og populær som jeg var. Til tider slog det dog gnister mellem os, det er jeg sikker på.

Jeg så ham ikke fra jeg var 20 til sidste år da jeg var 35, eller jo på facebook, men det tæller ikke helt. Men ieg drømte om ham om natten ind imellem, selv om jeg er i et forhold og lykkelg osv. Sidste år i september var der så fest for vores gamle folkeskoleklasse, og han var med. Og han er stadig pæn, det er han, men han var dælme ikke specielt spændende at snakke med... Det er svært at forklare, men jeg snakkede meget bedre med et par af de andre mænd, som jeg ellers ikke talte med i folkeskoletiden.

Så nu er den forelskelse bare et fint minde
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Madam Pomfrey » 25. mar 2016, 19:00

Har en enkelt der spøger, og hvor jeg fra første færd og mange gange siden har tænkt "hvad nu hvis - og hvordan mon det var gået"

Vi havde gået i folkeskole sammen i 10 år, vores veje skiltes i 10. klasse, hvor vi skulle på hver sin efterskole.
Den sommer, da 9. klasse var slut, kyssede vi første gang - og de efterfølgende fester vi mødtes til, i løbet af året, der kyssede vi også hver gang, og vi blev også opmuntret af vores venner. Men der var ingen kontakt imellem de her fester.
Sidste gang vi kyssede var i foråret 98, i en af de lange weekends. Og vi ringede også sammen, men vi kunne ikke ses, og vi satte aldrig en etikette på. Samtidig var jeg også forelsket i en fyr fra efterskolen, havde været det et stykke tid.

Det endte med at jeg blev kærester med ham fra efterskolen, 14 dage inden vi skulle stoppe. Det blev et par akavede møder med ham den anden efterfølgende, og så begyndte vi igen på hvert sit, og sås nærmest aldrig. Jeg var sammen med ham fra efterskolen i 2½ år, vi nåede at bo sammen, inden det stoppede. Og på det tidspunkt var jeg et sted i livet hvor mine veje ikke krydsede mine tidligere relationer, havde vi stadig bevæget os i de samme kredse, så kunne der måske godt ha sket noget igen.

Han har periodisk spøgt i mine tanker, mest ifht, hvordan det måske havde udviklet sig, var vi blevet kærester for alvor, havde det holdt eller havde det været for nogle år. Men han har helt klart noget der appelerer til mig, og skulle vores situationer være til det, og vores veje mødes igen, så ku jeg godt.


I modsætning, så var der en fyr jeg i årevis var dødeligt forelsket i, og også langt om længe endte med at kysse med, for at blive dumpet hårdt og brutalt. Jeg troede i flere år han ville blive TOWGA, men det er han overhoved ikke.
De andre mænd jeg har været involveret med har heller aldrig fået den etikette, der har jeg være helt klar på at det sluttede der, og de er kommet gnidningsfrit ud af mit system.

Min efterskole-eks, var det den første tid, jeg var mega-ked og knust, men rationelt også fuldt ud klar over at det på sigt ville ha været opslidende og virkeligt dysfunktionelt. I dag er han der, hvor jeg ville ha ønsket han var dengang. Men i en lang periode var han virkelig ude og skide, og der kom han helt ud af mit system. I dag er jeg bare glad for at han fandt sine ben at stå på, og som følge af det har en skøn familie.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Little_Woman » 27. mar 2016, 10:13

Little_Woman skrev:En skøn, kaotisk, ustruktureret, lækker og dejlig mand som jeg datede tilbage i 2007 og flere gange siden, men som ikke var klar til mere. Nu er han gift og har børn; men han er en ægte TOWGA.

Ham der er i New Zealand lige nu; måske kommer han hjem til mig, måske ikke. Hvis ikke han gør, så er han, om muligt, endnu mere TOWGA i mit liv, end ovenstående.

Åh, så mange tanker man bruger/har brugt på den slags!


Så lod nr. 1 røre på sig; en SMS-korrespondence med et slet skjult ønske om at ses (læs: knalde).. Det vækker ikke det store - for første gang nogensinde - så jeg tror sgu jeg er videre :lun: MEGET befriende efter henved 8 års fascination!
4
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Karkluden » 27. mar 2016, 11:01

Little_Woman skrev:
Little_Woman skrev:En skøn, kaotisk, ustruktureret, lækker og dejlig mand som jeg datede tilbage i 2007 og flere gange siden, men som ikke var klar til mere. Nu er han gift og har børn; men han er en ægte TOWGA.

Ham der er i New Zealand lige nu; måske kommer han hjem til mig, måske ikke. Hvis ikke han gør, så er han, om muligt, endnu mere TOWGA i mit liv, end ovenstående.

Åh, så mange tanker man bruger/har brugt på den slags!


Så lod nr. 1 røre på sig; en SMS-korrespondence med et slet skjult ønske om at ses (læs: knalde).. Det vækker ikke det store - for første gang nogensinde - så jeg tror sgu jeg er videre :lun: MEGET befriende efter henved 8 års fascination!

Han lyder da ærligt talt også som en narrøv, hvis han er gift og har børn, men vil knalde med andre :wacko: :tie:
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Little_Woman » 27. mar 2016, 11:54

Uden tvivl - det er ikke et særlig klædeligt træk
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Garfield » 22. apr 2016, 20:08

Jeg glemte faktisk noget i min fortælling fra starten af tråden. Jeg skrev:
For mig er det en tidligere underviser/kollega. Jeg mødte ham første gang, da han var øvelseslærer på et fag på Uni. Han var lidt kikset i tøjet, havde uglet hår og var ubarberet, men jeg blev hurtigt vild med ham. Det var i 2002. Jeg bliver stadig forfjamsket omkring ham, når jeg møder ham, selvom der går år imellem. Desværre tror jeg ikke, at jeg nogensinde ser ham igen.


I 2006 havde jeg et one-night stand med ham, der så blev til endnu ét i 2007. Han havde kæreste og barn og jeg havde mega-dårlig samvittighed, men var også meget forelsket. Da vi havde været sammen anden gang gik jeg fra hans hotelværelse med en god følelse og glæde over det, jeg havde oplevet. Det blev bare hurtigt ændret til sorg over at jeg aldrig kunne få ham og dårlig samvittighed overfor hans kæreste. Jeg besluttede mig for ikke at se ham igen.

I 2013 var han så forbi min arbejdsplads i nogle måneder ifm. et projekt. Jeg var i et forhold og jeg tænkte da på, hvordan det ville være at se ham. Ville han kunne gøre min knæ bløde ligesom sidst? Det gjorde han ikke. Jeg kunne stadig virkelig godt lide at snakke med ham og jeg synes stadig han var attraktiv, men gnisten var væk. Måske det også blev forstærket af, at han virkede en smule ligeglad. I dag tænker jeg blot på ham som én, der var noget særligt i en periode af mit liv.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf *smb* » 24. apr 2016, 19:35

Det var ham jeg sås med i en periode da jeg var de der 21 år, nøj jeg var vild med ham og ville så gerne være kærester med ham, vi hyggede og snakkede og han er nok den der hvad jeg husker har givet mig det bedste kys.. vi sås i nogle måneder men han var ikke klar til en kæreste og jeg blev ked af det hver gang over han trak det ud.. så fandt jeg sammen med min nu x kæreste og kan huske han blev såret og ville gerne jeg tog ham istedet (det skulle jeg nok have gjort taget min x i betragtning)... vi snakkede sammen som venner og han fandt en kæreste ikke længe efter. .. det endte med da jeg kortvarig gik fra min x (fandt sammen med ham igen) var sammen med ham, selvom han havde en kæreste og det viste sig han faktisk også havde været kæresten utro med en af hendes veninder.. Mega svinet.. men indtil jeg fandt sammen med min nuværende kæreste for 1 1/2 år siden har jeg on og off kunne tænke på hvad nu hvis dengang.. men så havde han sku nok bare været mig utro og knust mig fuldstændig.. aner ikke hvad han laver idag og kom kun lige til at tænke på ham pga den her tråd, men han må være min TOWGA
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf hotlips » 24. apr 2016, 22:15

Min ene ex,vi kunne simpelthen ikke finde ud af at skabe andet end kaos og til sidst trak jeg mig selv for gang nr gud ved hvad, den eneste grund til jeg holdt det var at jeg blev syg og ikke ville have han fik det at vide. Flere år efter fik jeg af og til beskeder om at han savnede mig,det var selvfølgelig dejligt men det var sq også hårdt, det var mens jeg var mest syg og sad i kørestol når jeg skulle længere end i netto på den anden side af vejen.

Han bor sammen med en nu og har gjort det i flere år, da jeg fik Benjamin var hun indlagt på stuen ved siden af med sin store dreng, det var meget mærkeligt og det tror jeg også han synes for han opførte sig lidt sært.

Når vi er blevet gamle og knap så hidsige så kommer jeg og scorer ham tilbage og så kan vi skiftevis skændes og knalde, det bliver hyl at komme sammen på plejehjem..
1
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf limitededition » 25. apr 2016, 07:09

For 5 år siden havde jeg en kæreste som jeg fandt kort efter jeg kom ud af et forhold. Pga visse omstændigheder flyttede vi for hurtigt sammen og det endte med at gå galt. Hvis vi havde mødtes på et andet tidspunkt under andre omstændigheder havde vi sikkert været sammen idag stadig.
Jeg har så mødt en ny fyr for knap 5 mdr siden som har overbevist mig om at der er så meget mere til et forhold end hvad hvad jeg havde med ham den anden, så føler egentlig ikke længere at han er the one that got away.
0
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Hvem er din TOWGA?

Indlægaf Blonderella » 25. apr 2016, 08:43

Blonderella skrev: Den anden gik jeg på hhx med. Det var tæt på at blive til noget en del gange, men omstændighederne ville noget andet - og han blev lidt for fuld og lidt for pågående - og jeg havde en kæreste- så ham har jeg ikke haft talt med i snart 9 år. Men forleden dukkede han op på fb og jeg var sendt direkte tilbage til teenagefølelser og hjertebanken.


Vi har fået snakket lidt de sidste par dage. Jeg havde brug for at få sagt nogle ting til ham - og det viste sig at det havde han også. Vi er ret enige om at vi kunne have fundet sammen under de rette omstændigheder men at der nok er en god grund til at det ikke skete. Og vi er begge i gode forhold nu.

Men det var rart at få talt om det med ham. Jeg har det ikke teenage agtigt mere. Jeg har på en eller anden måde fået ham parkeret. At få bekræftet at det, jeg følte dengang, var gensidigt dengang, har givet mig mulighed for at lukke det som gode minder om en ubekymret tid.
2

Tilbage til "Forhold og sex"