Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
hello_world
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. okt 2016, 14:48
Kort karma: 3
Likede indlæg: 8

Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf hello_world » 8. okt 2016, 19:30

Hvor lang tid er "unomalt" før en fyr svarer på en besked, specialt når man kan se at han har læst beskeden? Ved den første besked gik der 3 dage, men han svarede til gengæld med åbne spørgsmål til mig. Det er bare irriterende/flabbet at han ikke svarer med det samme, når jeg kan se han har set beskeden. :whine:
Senest rettet af hello_world 27. okt 2016, 19:15, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf LadyFox » 8. okt 2016, 19:32

Det findes der vist ikke rigtig noget svar på. Nogle svarer med det samme, andre svarer aldrig.
0
...
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf Joe » 8. okt 2016, 19:34

Måske han lige laver noget andet? Jeg svarer så sandelig heller ikke altid med det samme på beskeder. Mange gange er det der sker foran mig altså lige vigtigere.
Og så kan man godt glemme at beskeden er kommet, når man får tid til at svare.
3
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1971

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf Tobywan » 8. okt 2016, 19:56

Ring hvis du vil have et svar med det samme.

At have set en besked, hænger ikke automatisk sammen med, at der er tid til svare med det samme.
1
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf Pityt » 8. okt 2016, 20:06

Joe skrev:Måske han lige laver noget andet? Jeg svarer så sandelig heller ikke altid med det samme på beskeder. Mange gange er det der sker foran mig altså lige vigtigere.
Og så kan man godt glemme at beskeden er kommet, når man får tid til at svare.

Jeg svarer heller ikke altid på alle beskeder med det samme, men hvis man er interesseret i personen og gerne vil mere, så svarer man vel indenfor rimelig tid? :gruble: Jeg ville i hvert fald ikke "lade nogen hænge" i dagevis, hvis jeg var interesseret i dem.
6
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2016, 20:15

Det vigtige her er vel, at du allerede nu opfatter hans opførsel som flabet. Det gør det lidt overflødigt at tolke på den.
Jeg tror, at du vil få mere ud af enten at lade kontakten ligge og komme videre, fordi han er begyndt at irritere dig, eller selv at være mere tydelig omkring, hvad du ønsker, at der skal ske nu. Hvis du allerede har været det, og du finder hans respons (eller mangel på samme) sløv og uinteresseret, er det spild af din tid at bruge flere kræfter på ham.
8
MissSpring
Indlæg: 60
Tilmeldt: 8. okt 2016, 19:51
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf MissSpring » 8. okt 2016, 20:51

Han virker ikke super interesseret?
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 8. okt 2016, 23:11

hello_world skrev:Hvor lang tid er "unomalt" før en fyr svarer på en besked, specialt når man kan se at han har læst beskeden? Ved den første besked gik der 3 dage, men han svarede til gengæld med åbne spørgsmål til mig. Det er bare irriterende/flabbet at han ikke svarer med det samme, når jeg kan se han har set beskeden. :whine:


Hvad med at spørge fyren i stedet for os? Uanset hvad vi mener, så er det jo hans svar der tæller.
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf Vaginetta » 9. okt 2016, 00:16

Det kan man ikke rigtig sige noget entydigt omkring synes jeg. Jeg kan også godt være længe om at svare på en besked uden det behøver betyde noget. Somme tider vil jeg gerne tænke over et svar. Somme tider er jeg ved at lave noget andet, og har ikke lige lyst/tid til at svare med det samme.

Mentaliteten om at man SKAL svare prompte så snart man har læst en besked, og at alt andet er uforskammet, synes jeg stinker. Jeg gider personligt ikke være bundet af min telefon på den måde.
0
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf Vaginetta » 9. okt 2016, 00:28

Inden for dating, især i startfasen, vil jeg dog sige at 24 timer er en god tommelfingerregel mht. beskedsvar. Efter det er der en overvejende sandsynlighed for at "he is just not that into you" træder i kraft...
1
charlie
Indlæg: 5
Tilmeldt: 9. okt 2016, 20:00
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf charlie » 9. okt 2016, 20:15

Jeg forstår godt din frustration. Jeg svarer altid hurtigt. Ingen grund til at gøre den anden ked af det eller usikker. Det tyder desværre lidt på, at han ikke er så interesseret i dig. Men måske du skal tale med ham face to face om, hvad det konkret skyldes. Det kan jo også være, at han har ekstremt travlt på arbejdet eller lignende, så han "glemmer det".

Der er mange årsager og mænd er lige så forskellige som kvinder er det, så vi kan ikke give dig et konkret svar herinde.
1
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Hvorfor svarer han ikke bare med det samme?

Indlægaf Grissebassen » 9. okt 2016, 20:28

Folk har meget forskellige måder at kommunikere på over skriftlige medier. Jeg kan dog virkelig godt forstå din frustration, da jeg også selv er typen, der svarer med det samme. Du må tage en snak med ham om det og fortælle, at det ikke fungerer for dig på den måde. Først er det dog nok en god idé lige at afklare med dig selv, om du er villig til at give det en chance, selvom han ikke kan opfylde dit behov på det punkt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"