En ex fra helvede eller der omkring

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
rebechen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. dec 2015, 17:14
Kort karma: 1

Re: En ex fra helvede eller der omkring

Indlægaf rebechen » 28. okt 2016, 00:27

Vi var sammen i næsten 5 år og ja det er sket før men jeg har aldrig meldt ham for det var jo ikke med vilje og det var jo også min skyld fordi ( jeg er meste i at behandle mig selv dårlig og jeg arbejder hårdt på at ændre det) Han er kendt for gentagende volds episoder godt nok ligger de langt tilbage men det tæller åbenbart alligevel.

Jeg har meldt ham det er det der har gjort ham så vred for det her efter spil med trusle have jeg ikke set komme ikke på den her måde, han kan ikke lide at der er nogen der siger fra. Jeg skal ud og snakke med politiet igen igen i næste uge og så vil jeg fidne ud af om jeg kan gøre et eller andet for at stoppe ham i at "invadere" mit liv, det er jo alt motionscenter osv og i så lille en by som jeg bo i er der kun det ene.. Tro faktisk aldrig manden har sat sin fod i sådan et før så der er jo ingen tvivl om hvorfor han gør som han gør...

jeg skal hodle op med at lede efter logikken i hans opførsel men det er bare svært for jeg har det stramt med ting jeg ikke forstår men lige alt det her kan jeg vende og dreje uden det giver mening
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: En ex fra helvede eller der omkring

Indlægaf Torn » 28. okt 2016, 17:50

rebechen skrev:jeg skal hodle op med at lede efter logikken i hans opførsel men det er bare svært for jeg har det stramt med ting jeg ikke forstår men lige alt det her kan jeg vende og dreje uden det giver mening



Det her tror jeg, er en vigtig tanke, som du skal holde fast i. Du skal arbejde på at komme videre, ikke på at tænke over hans (sygelige) adfærd. Brug tiden på dig selv, ignorér alle hans forsøg på kontakt, og meld ham til politiet for selv de mindste overtrædelser. Du lyder til at være kommet rigtigt langt, og du kan være hamrende stolt af dig selv; det er svært at komme ud af et voldeligt og sygeligt forhold, men du klarede den. Stærkt!
3
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: En ex fra helvede eller der omkring

Indlægaf OberstNasig » 28. okt 2016, 22:25

Hans handlinger afspejler ikke, hvilket menneske du er. Det er vigtigt, at du holder fast ved den tanke. Det er ham, der er den syge i det her.
Jeg vil også anbefale Dansk Stalkingcenter. De giver sågar rådgivning til stalkere, men der er din eks vist ikke endnu.
Det må være frygtligt for dig og din datter!
Jeg synes at det er en god idé at give dine naboer besked. De er de første, der kan komme dig til undsætning eller i det mindste ringe til politiet, hvis de hører noget.
3

Tilbage til "Forhold og sex"