Jeg mistænker min kæreste for at være utro

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Jeg mistænker min kæreste for at være utro

Indlægaf Mædem » 19. dec 2016, 17:45

Altså, hvis I ellers har et godt og tillidsfuldt forhold, så ville de to episoder du nævner ikke i sig selv få mig til at tænke, at han er utro.

Før du tager en snak med ham tror jeg derfor det er en rigtig god idé, at du mærker efter i maven, og finder ud af, hvad der er reelt er på spil imellem jer, og hvad der nager dig. Er det kune mistanken om utroskab, der gør dig urolig? Er der noget, der får dig til at tænke utroskab udover de to episoder du nævner? Er han generelt fraværende? Har du følelsen af at være elsket? Elsker du ham? Hvordan er han, når I snakker fremtid? Har du generelt fornemmelsen af, at I har det godt, og vil de samme ting?

Hvis problemet f.eks. er, at du føler, at han er fraværende, og at han holder noget skjult for dig, så er det lettere at åbne op for en snak om dét, fremfor at beskylde ham for utroskab udfra to enkelstående episoder, der i princippet ikke behøver at have det mindste med utroskab at gøre. Så kan du jo altid i løbet af samtalen komme ind på de ting, forhåbentlig vil han da ikke gå i forsvar, men give dig en reelt forklaring.
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Jeg mistænker min kæreste for at være utro

Indlægaf LadyFox » 19. dec 2016, 18:08

Akehurst2 skrev:
Fru Sunshine skrev:Helt ærligt, så ville jeg altså undre mig en hel del - og ikke på den gode måde, hvis min mand gik fra at lade dusken gro til at barbere den sådan uden videre.


Det ville jeg også. Og jeg ville i hvert fald forvente, at han selv ville bringe det op. Ligesom hvis han i øvrigt ændrede drastisk på sit udseende.

Min kæreste barberede på et tidspunkt, efter flere år efter aldrig at have gjort det før, og han sagde intet til mig. Han havde af en eller anden grund troet at det var jeg til, så han ville glæde mig, og så ventede han ellers på jeg opdagede det. Han ramte så ved siden af, men det er jo hvad det er.
Det så jeg nu ikke det mystiske i. Men jeg ser heller ikke det at begynde at barbere sig, eller begynde at lade det gro som at ændre udseende drastisk, og jeg bragte det heller ikke op første gang jeg synes jeg ville give en naturlig behåring en chance.
Jeg synes bare ikke det er en stor ting, eller noget man behøver at informerer om før man gør det.
1
...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Jeg mistænker min kæreste for at være utro

Indlægaf Fru Sunshine » 19. dec 2016, 18:15

LadyFox skrev:
Akehurst2 skrev:
Fru Sunshine skrev:Helt ærligt, så ville jeg altså undre mig en hel del - og ikke på den gode måde, hvis min mand gik fra at lade dusken gro til at barbere den sådan uden videre.


Det ville jeg også. Og jeg ville i hvert fald forvente, at han selv ville bringe det op. Ligesom hvis han i øvrigt ændrede drastisk på sit udseende.

Min kæreste barberede på et tidspunkt, efter flere år efter aldrig at have gjort det før, og han sagde intet til mig. Han havde af en eller anden grund troet at det var jeg til, så han ville glæde mig, og så ventede han ellers på jeg opdagede det. Han ramte så ved siden af, men det er jo hvad det er.
Det så jeg nu ikke det mystiske i. Men jeg ser heller ikke det at begynde at barbere sig, eller begynde at lade det gro som at ændre udseende drastisk, og jeg bragte det heller ikke op første gang jeg synes jeg ville give en naturlig behåring en chance.
Jeg synes bare ikke det er en stor ting, eller noget man behøver at informerer om før man gør det.

Det er sandt nok.
Jeg tror bare, at jeg tænker på det i sammenhæng med de andre episoder, som TS nævner - og hendes fornemmelse.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Jeg mistænker min kæreste for at være utro

Indlægaf godtnavn » 20. dec 2016, 00:48

Det er jul om under en uge, mon ikke noget af den mærkelige opførsel hænger sammen med det? Jeg har løjet et par gange for min kæreste for at skjule en overraskelse den her måned :)

Men når han ikke tænder på dig (i følge tidligere tråd) og opfører sig mærkværdigt ville jeg nok også være nervøs. Jeg havde så aldrig flyttet sammen med ham.
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Jeg mistænker min kæreste for at være utro

Indlægaf Luffegås » 20. dec 2016, 06:59

Min kæreste ville aldrig kunne intimbarbere sig, uden at jeg højlydt ville spørge "hvorfor har du det???"".. Min gjorde det da vi begyndte at komme sammen, for han troede det var sådan noget kvinder ville have, og han blev virkelig lettet da jeg sagde at det tændte jeg bare slet ikke på.
Så hellere spørge, af almindelig nysgerrighed for sin kæreste, jeg fatter ikke at man ikke går så meget op i hinanden så man ikke bare kan snakke naturligt om den slags ting. Vi snakker om alt, jeg er nemlig også meget jaloux, og der er vi blevet enige om, hellere at jeg spørger om nogen ting, end at jeg holder det inde, og lader fantasierne køre videre. Og jeg får sindsygt gode svar når jeg spørger, og føler mig altid taget seriøst, for så derefter at jeg kan føle mig som et fjols bagefter. Men det er en process, og vi har valgt det skal være sådan, i stedet for uvidenhed.

Selv er jeg også enormt åben hvis jeg skriver med min eks, som er min bedste ven. Der skal bare være åbenhed og ærlighed.

En anden ting er, utroskab eller ej, men du skal også kunne spørge "undskyld, hvorfor blev du så aggresiv?" og så tage en snak om det. I lyder til ikke at have den bedste kommunikation generelt, måske det er et punkt der kunne give dig bedre svar?

Jeg intimbarbere mig helt ind til skinnet hver 2. måned, og han er ikke i tvivl, for jeg flasher det så meget jeg kan. Men glemmer jeg at sige det, så ved min kæreste da at det er noget der sker indimellem, så det vil ikke være en overraskelse.
3
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.

Tilbage til "Forhold og sex"