Være nøgne sammen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf LaScrooge » 30. dec 2016, 17:02

Purple Haze skrev:
HerErJeg skrev::popkorn: i
dgd2007 skrev:
Tux skrev:Hvad med en kombination, brætspil uden tøj? :gruble:

:klap: Nøgenskak! Det må være løsningen :)
Men jeg tror, TS regner med noget sex også.

Min søn har lige fået Twister i julegave. Jeg tænker det vil være super i nøgen version. Og det er jo bare et spil....


Det kinne være ret sjovt at prøve.
Kan dog ikke lige se hvem jeg skulle gøre det med :blush2:


Opret en tråd og efterspørg deltagere ;) :-D
1
And we both know: I will be delicious
Frisindet-Handyr27
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. dec 2016, 18:32
Kort karma: 0
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Frisindet-Handyr27 » 2. jan 2017, 08:18

Petrix skrev:
LaScrooge skrev:
IrmaPigen skrev:Prøv at søge efter dogging. Der eksisterer flere mødesteder i landet, hvor folk med dens slags lyster mødes og har sex med ligesindede.

Det er er en debat. Og ikke et sted for kontaktannoncer.



Irma, det er vel ikke anderledes end at lave en tråd om at mødes for at spille brætspil eller holde en fest sammen.


Jeg vil gerne være nøgen sammen med dig LaScrooge :gogo:


Kan vi alle være med
0
Frisindet-Handyr27
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. dec 2016, 18:32
Kort karma: 0
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Frisindet-Handyr27 » 2. jan 2017, 08:19

Frisindet-Handyr27 skrev:
Petrix skrev:
LaScrooge skrev:
IrmaPigen skrev:Prøv at søge efter dogging. Der eksisterer flere mødesteder i landet, hvor folk med dens slags lyster mødes og har sex med ligesindede.

Det er er en debat. Og ikke et sted for kontaktannoncer.



Irma, det er vel ikke anderledes end at lave en tråd om at mødes for at spille brætspil eller holde en fest sammen.


Jeg vil gerne være nøgen sammen med dig LaScrooge :gogo:


Kan vi alle være med
:love2: ??
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2017, 18:20

Med lidt held vil denne tråd snart ligge lunt i google, hvilket vil medføre at Scrooge kan samle et harem af yngre nøgne mænd.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2017, 21:12

Falstria skrev:
Dirtylittledevil skrev:Med lidt held vil denne tråd snart ligge lunt i google, hvilket vil medføre at Scrooge kan samle et harem af yngre nøgne mænd.


Det har hun da altid kunnet.


Har det ikke hidtil mere været halvgamle sømænd og landmænd? :gruble:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Nyc
Indlæg: 125
Tilmeldt: 8. jan 2017, 21:59
Kort karma: 6
Likede indlæg: 46

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Nyc » 9. jan 2017, 11:26

Jeg har nu lært et nyt ord. Dogging...
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Precaseptica » 9. jan 2017, 12:27

IrmaPigen skrev:Det er er en debat. Og ikke et sted for kontaktannoncer.


Det er vel i sagens natur heller ikke en brevkasse. Men det bliver det alligevel brugt som.

Jeg synes det er hyggeligt nok vi ind imellem får et friskt pust i form af en kontaktannonce. :-D
Senest rettet af Precaseptica 9. jan 2017, 12:34, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Precaseptica » 9. jan 2017, 12:34

Jeg er i øvrigt selv totalt frisk på en nøgenfest. Såfremt vi skal spille brætspil. Jeg har tvangstanker om at optimere og effektivisere alt, så det ville ærgre mig ikke at slå to fluer med ét smæk når muligheden nu byder sig. Jeg bor dog i den anden ende af landet, så det kan godt være det besværliggører situationen en kende. Og jeg har i øvrigt tap på. Jeg ved ikke om det mindsker interessen?

GabberMan27 skrev:Jeg elsker at feste igennem på alle tænkelige måder og bare lave hjernedøde ting.


Super godt pitch, hvis du skal imponere et Amerikansk fraternity i Buttfuckville, Tennessee. Knapt så godt pitch, hvis du skal lokke hipsterdamer fra storbyerne med i swingerklub.

Vil jeg tro.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf vibbsen » 9. jan 2017, 17:53

Precaseptica skrev:Jeg er i øvrigt selv totalt frisk på en nøgenfest. Såfremt vi skal spille brætspil. Jeg har tvangstanker om at optimere og effektivisere alt, så det ville ærgre mig ikke at slå to fluer med ét smæk når muligheden nu byder sig. Jeg bor dog i den anden ende af landet, så det kan godt være det besværliggører situationen en kende. Og jeg har i øvrigt tap på. Jeg ved ikke om det mindsker interessen?

GabberMan27 skrev:Jeg elsker at feste igennem på alle tænkelige måder og bare lave hjernedøde ting.


Super godt pitch, hvis du skal imponere et Amerikansk fraternity i Buttfuckville, Tennessee. Knapt så godt pitch, hvis du skal lokke hipsterdamer fra storbyerne med i swingerklub.

Vil jeg tro.


Og VUPTI - Min interesse var vakt... :fløjt: :slem: :slem: :slem:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Precaseptica » 9. jan 2017, 17:56

vibbsen skrev:
Precaseptica skrev:Jeg er i øvrigt selv totalt frisk på en nøgenfest. Såfremt vi skal spille brætspil. Jeg har tvangstanker om at optimere og effektivisere alt, så det ville ærgre mig ikke at slå to fluer med ét smæk når muligheden nu byder sig. Jeg bor dog i den anden ende af landet, så det kan godt være det besværliggører situationen en kende. Og jeg har i øvrigt tap på. Jeg ved ikke om det mindsker interessen?

GabberMan27 skrev:Jeg elsker at feste igennem på alle tænkelige måder og bare lave hjernedøde ting.


Super godt pitch, hvis du skal imponere et Amerikansk fraternity i Buttfuckville, Tennessee. Knapt så godt pitch, hvis du skal lokke hipsterdamer fra storbyerne med i swingerklub.

Vil jeg tro.


Og VUPTI - Min interesse var vakt... :fløjt: :slem: :slem: :slem:


Det endelige bevis på at hvis bare man bruger nok ord, så rammer man helt sikkert plet på sigt.
3
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf heysamaysa » 24. jan 2017, 14:35

Den allerførste Aalborg debatkomsammen tilbage i 2006 jeg var med til var vi godt nok ikke nøgne men vi spillede dog brætspil - nærmere betegnet dirty-scrabble - dvs scrabble hvor det gik ud på at lave så frække ord som muligt :slem: Det kunne godt have været udviddet til nøgen scrabble!!! :slem: Det var dælme sjovt dengang! :klap:
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Precaseptica » 25. jan 2017, 06:53

heysamaysa skrev:Den allerførste Aalborg debatkomsammen tilbage i 2006 jeg var med til var vi godt nok ikke nøgne men vi spillede dog brætspil - nærmere betegnet dirty-scrabble - dvs scrabble hvor det gik ud på at lave så frække ord som muligt :slem: Det kunne godt have været udviddet til nøgen scrabble!!! :slem: Det var dælme sjovt dengang! :klap:


Strip-scrabble!
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf heysamaysa » 25. jan 2017, 13:41

Precaseptica skrev:
heysamaysa skrev:Den allerførste Aalborg debatkomsammen tilbage i 2006 jeg var med til var vi godt nok ikke nøgne men vi spillede dog brætspil - nærmere betegnet dirty-scrabble - dvs scrabble hvor det gik ud på at lave så frække ord som muligt :slem: Det kunne godt have været udviddet til nøgen scrabble!!! :slem: Det var dælme sjovt dengang! :klap:


Strip-scrabble!



ja det lyder ikke helt dumt! :klap:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf Novella » 25. jan 2017, 22:01

Precaseptica skrev:
heysamaysa skrev:Den allerførste Aalborg debatkomsammen tilbage i 2006 jeg var med til var vi godt nok ikke nøgne men vi spillede dog brætspil - nærmere betegnet dirty-scrabble - dvs scrabble hvor det gik ud på at lave så frække ord som muligt :slem: Det kunne godt have været udviddet til nøgen scrabble!!! :slem: Det var dælme sjovt dengang! :klap:


Strip-scrabble!

Jeg har spillet strip-Trivial, og det kan man godt. Jeg tager en udfordring på strip-Scrabble.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Være nøgne sammen

Indlægaf heysamaysa » 26. jan 2017, 05:55

Novella skrev:
Precaseptica skrev:
heysamaysa skrev:Den allerførste Aalborg debatkomsammen tilbage i 2006 jeg var med til var vi godt nok ikke nøgne men vi spillede dog brætspil - nærmere betegnet dirty-scrabble - dvs scrabble hvor det gik ud på at lave så frække ord som muligt :slem: Det kunne godt have været udviddet til nøgen scrabble!!! :slem: Det var dælme sjovt dengang! :klap:


Strip-scrabble!

Jeg har spillet strip-Trivial, og det kan man godt. Jeg tager en udfordring på strip-Scrabble.


bare et ikke er genius-udgaven - så ville jeg hurtigt sidde som gud har skabt mig! :panik: :P
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"

Tilbage til "Forhold og sex"