Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2015, 14:29

Jeg er også vild med Barnaby - altså den rigtige.
Det er min mand heldigvis også.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2015, 15:51

Dikus skrev:I FÅR SNART RØDE KORT HELE BUNDTET!!! :sur:

:-D
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf Lurende Peber » 29. sep 2015, 16:05

Dikus skrev:I FÅR SNART RØDE KORT HELE BUNDTET!!! :sur:
Er der ikke en funktion, så I mods kan give dem en eftersidning-ish?? :devil2:
Snothvalpe og fjantetøser hele bundtet. Hvis ikke jeg var gået i stå, fik I varmet jeres rygstykker med stokken! :gammel:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf D.itsen » 29. sep 2015, 17:02

Dikus skrev:
Det hjælper jo bare ca. en høstblomst, hvis den enkelte virkelig er EN enkelt, som man ikke støder på... og tendensen er ganske tydelig.

Det tror jeg sagtens på, den er, selvom jeg har fundet den der ene, der lader til at kunne leve med alle mine særheder og forkerte alder. For min opfattelse er, at jeg kun støder på denne her type mænd i et helt specielt miljø... og de er sgi lidt indspiste.

Og hvis man så ikke er tiltrukket af denne her mandetype, jamen... så hjælper det jo fedt.

Også selvom jeg tror, lynet kan slå ned hos alle under de rette omstændigheder... Men... hvis man har en hverdag, hvor man ikke rigtigt har optimale muligheder for lynnedslag, så hjælper det jo heller ikke.

Men så må man jo selv lade være med at kassetænke folk, lade være med at gå i stå og komme ud og prøve noget nyt hvor man måske kan møde de her særlig sjældne mennesker osv osv,

Jeg siger ikke det er nemt (jeg var single i noget der lignede 10 år), men jeg har godt nok svært ved at se at det hjælper en at snakke om tendenser, statistik og at andre skal ændre sig. Man må altså selv i gang og være med til at bryde "sådan gør man og sådan er folk" (ja ja, en gang hippie-pis, I know :blomst: *jeg mangler en hippie-smiley, men den her har da blomster, så man kan flette en blomsterkrans til håret* )
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf ManicNinja » 10. okt 2015, 00:39

TS: Nu har jeg ikke læst alt i tråden (satans bøvlede citatfunktion ...) Men har du reelt stået i en situation, hvor du var tiltrukket af jævnaldrende mand og så fandt ud af, han kun var til yngre årgange?

Jeg må indrømme, jeg vil skide diverse statistikker en lang strækmarch: Det er helt klart min oplevelse, at folk er lige så forskellige i spørgsmålet om aldersforskel, som tilfældet er, når vi diskuterer, om det er mest passende at knalde for første gang på date nr. 1, 4 eller 7.

Bare ud og mødes med nogle jævnaldrende, du! Nogle af dem vil helt sikkert helst date kvinder under 30 - enten fordi de får dem til at live op. Eller fordi de her mænd ikke rigtigt selv kan se og mærke, at de nærmer sig de 50 (og derfor ser kvinder i 20'erne som jævnaldrende).

Andre ville ikke gide "en ung gås", ville se hende som alt for usikker og uerfaren og ville ikke orke hendes skrukhed.

Andre igen vil være lykkelige for dig, fordi du er dig og bedøvende ligeglade med din alder. På et tidspunkt rammer du rigtigt. Som D.Itsen meget rigtigt siger, skal du jo kun bruge én mand, der passer til dig og dine kriterier. Resten er ligegyldige.

Kan godt være, det er mig, der forklejner problemet/er for optimistisk. Men jeg kan ikke se, at dette er meget anderledes end alle mulige andre kriterier, der giver nogle begrænsninger, fordi de gør, at naturligvis ikke alle mænd er passende kandidater.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"