Jer i parforhold: Hvordan ser I venner?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Jer i parforhold: Hvordan ser I venner?

Indlægaf Q-beben » 20. feb 2017, 08:48

Vi ser både vores venner for sig og blander vores venner...

Singler... hm... jeg har en del singleveninder, - dem ser jeg både alene og sammen med andre vennepar - men det sker næsten aldrig, at kæresten, en singleveninde og jeg er sammen. Hvorfor det er sådan, har jeg aldrig tænkt over. Men det skyldes nok, at jeg tænker, at min kæreste vil kede sig :)

De fleste har mødt deres kærester igennem netdating. Der er nogle enkelte, der har kendt hinanden, siden de gik i skole/på uni - og så har de holdt sammen lige siden. Men der er ikke mange af dem.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Jer i parforhold: Hvordan ser I venner?

Indlægaf Annione » 21. feb 2017, 08:14

Jeg ses med mine veninder alene. Altid. Og ser sjældent deres mænd, hvorfor flere af min veninders kærester/mænd heller ikke var inviteret med til vores bryllup - det er nogle mænd, jeg hilser på, men aldrig har snakket med. Jeg er heller ikke venner med dem på FB.

Jeg har dog en kammerat, som jeg både ser, sådan os 2 alene, og vi dobbeltdater med hver vores mand. Det er så hyggeligt - og vi snakker alle 4 rigtig godt sammen.

Min mands fætre er også hans gode venner - dem ser vi sammen med koner/kærester. Vi er også nogle gange i sommerhus sammen.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Jer i parforhold: Hvordan ser I venner?

Indlægaf Precaseptica » 22. feb 2017, 15:59

Vi ses nok mest med hverandres venner i par. Hendes veninder er en flok hipstere og mine venner er nogle drengerøve.

Men der er generelt meget singleliv blandt vores venner for tiden, så vi skiftes lidt til at være ude.
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Jer i parforhold: Hvordan ser I venner?

Indlægaf Evapeva » 23. feb 2017, 21:10

Både hver for sig og sammen. Kommer an på venskabets art. :) Men generelt synes vi, det er vigtigt at kunne - og huske at gøre - begge dele.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:

Tilbage til "Forhold og sex"