Slikning af afkom i anusregionen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf Buffy » 3. mar 2017, 15:35

frabz-This-Thread-Makes-me-moist-f4eb4a.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 7. mar 2017, 17:28

Så er det derfor jeg altid skal tisse efter oralsex.
0
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.
Brugeravatar
lifeofgreen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. mar 2017, 21:24
Kort karma: 3
Likede indlæg: 59

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf lifeofgreen » 22. mar 2017, 21:54

Fortryder en anelse, at jeg gav mig til at læse denne tråd. :whine:
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf Aspargsen » 23. mar 2017, 14:25

eks-Maupassant skrev:Jeg har lige læst at kattemødre slikker deres killinger i området mellem anus og genitalia, og at det ikke er pga hygiejne som man troede. Det er for at stimulere afføringen, killingen dør ganske enkelt af forstoppelse hvis den ikke slikkes i området.

Har man derfor nyfødte moderløse killinger man skal tage sig af, er det vigtigt at stimulere området f.eks. med en tot fugtig vat. Det gælder for en hel masse pattedyr, men såvidt jeg ved ikke for mennesker.

Jeg kom derfor til at tænke på, om debattens kvinder oplever, at det forbedrer deres urinproduktion at modtage oralsex?


Lige et kort øjeblik troede jeg spørgsmålet var om kvinderne har prøvet af slikke deres barn i numsen hvis det havde forstoppelse :8:
4
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf Slettet bruger » 23. mar 2017, 19:33

Aspargsen skrev:
eks-Maupassant skrev:Jeg har lige læst at kattemødre slikker deres killinger i området mellem anus og genitalia, og at det ikke er pga hygiejne som man troede. Det er for at stimulere afføringen, killingen dør ganske enkelt af forstoppelse hvis den ikke slikkes i området.

Har man derfor nyfødte moderløse killinger man skal tage sig af, er det vigtigt at stimulere området f.eks. med en tot fugtig vat. Det gælder for en hel masse pattedyr, men såvidt jeg ved ikke for mennesker.

Jeg kom derfor til at tænke på, om debattens kvinder oplever, at det forbedrer deres urinproduktion at modtage oralsex?


Lige et kort øjeblik troede jeg spørgsmålet var om kvinderne har prøvet af slikke deres barn i numsen hvis det havde forstoppelse :8:


Det er en oplagt mulighed at det kunne virke. Jeg havde lidt håbet på at nogen spontant ville gøre eksperimentet, men der er ingen der har meldt sig?
0
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf Evapeva » 24. mar 2017, 11:21

eks-Maupassant skrev:
Aspargsen skrev:
Lige et kort øjeblik troede jeg spørgsmålet var om kvinderne har prøvet af slikke deres barn i numsen hvis det havde forstoppelse :8:


Det er en oplagt mulighed at det kunne virke. Jeg havde lidt håbet på at nogen spontant ville gøre eksperimentet, men der er ingen der har meldt sig?



Arrrrrrgggghhhh STOP! :panik:
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf Frandsen » 24. mar 2017, 11:46

Fuck jer for at få mig til at grine på arbejde - og ikke kunne forklare mine kolleger hvorfor.
2
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Slikning af afkom i anusregionen

Indlægaf Knirkemis » 26. mar 2017, 13:04

Det er da ikke ny viden, at katte slikker killingerne for at få gang i deres mave. Da jeg var barn (for utroligt mange år siden), fandt vi en få dage gammel killing, som moderen havde forladt. Da vidste vi da godt, at den skulle vaskes bagi med fugtigt vat. Derudover kan man stimulere forstoppede spædbørn til at få tømt tarmen, ved at stille et termometer op i enden på dem. Det er ikke noget man skal gøre for tit, men det stimulerer en refleks. Så der er nok en sammenhæng.
2

Tilbage til "Forhold og sex"