Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 21. feb 2018, 15:18

Thestral skrev:Jeg læste en Tinder profil der var meget OBS på om man var 100% fri, for...

Han var 100% fri og du skal være 100% fri og er du ikke 100% fri så kan du swipe <----- og er du 100% fri så kan du swipe --->


Øhhmm ok I get it, man skal være 100% fri... (fri af hvad?) :stoned: ja ja jeg er med af tidligere forhold men det skrev han jo ikke noget om :lol:

Det er ligesom når ordet "spontan" bliver brugt. Det har jeg det lidt anstrengt med. "Jeg er selv utrolig spontan/du skal være spontan". Okay, men i forhold til hvad? Det er jo aldrig eksempler der bliver brugt når de skal sælge sig selv, så man aner ikke om det er når der skal tages beslutninger i supermarkedet om aftensmaden at de skejer ud eller vildere ting.

Det giver i hvert fald ikke pluspoint hos mig. Faktisk er jeg så fordomsfuld at jeg tænker det er røvkedelige og "låste" mennesker der er nødt til at pointere de er spontane :genert:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Sweet Felicity Arkwright
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. nov 2017, 13:24
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Sweet Felicity Arkwright » 21. feb 2018, 16:54

Thestral skrev:Jeg læste en Tinder profil der var meget OBS på om man var 100% fri, for...

Han var 100% fri og du skal være 100% fri og er du ikke 100% fri så kan du swipe <----- og er du 100% fri så kan du swipe --->


Øhhmm ok I get it, man skal være 100% fri... (fri af hvad?) :stoned: ja ja jeg er med af tidligere forhold men det skrev han jo ikke noget om :lol:


Så hvis man sidder inde eller afsoner med fodlænke eller bare så meget som har en betinget dom hængende over hovedet, så kan man godt glemme det :D

En anden ting, jeg aldrig har fattet, det er dem, der formulerer deres profiltekst som en jobannonce. For mig er der stor forskel på at skrive 'Jeg søger en, der er x, y, z...' og så at skrive 'Du er: x, y, z' i punktliste. Faktisk synes jeg at det er en ubehagelig formulering, selv i en jobannonce. Dikterende og kommanderende.

Jeg kan huske en, der var så grov, at jeg faktisk kan huske den ordret, tror jeg: 'Jeg ryger ikke, og det gør du heller ikke. Ingen af os kommer i rygerhjem.' Fair nok at du leder efter en ikke-ryger. Men vi har aldrig mødt hinanden, og du er allerede i gang med at fortælle mig, hvilke hjem, jeg kommer i?
10
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf RavenClaw » 24. feb 2018, 17:11

Sweet Felicity Arkwright skrev:
Thestral skrev:Jeg læste en Tinder profil der var meget OBS på om man var 100% fri, for...

Han var 100% fri og du skal være 100% fri og er du ikke 100% fri så kan du swipe <----- og er du 100% fri så kan du swipe --->


Øhhmm ok I get it, man skal være 100% fri... (fri af hvad?) :stoned: ja ja jeg er med af tidligere forhold men det skrev han jo ikke noget om :lol:


Så hvis man sidder inde eller afsoner med fodlænke eller bare så meget som har en betinget dom hængende over hovedet, så kan man godt glemme det :D

En anden ting, jeg aldrig har fattet, det er dem, der formulerer deres profiltekst som en jobannonce. For mig er der stor forskel på at skrive 'Jeg søger en, der er x, y, z...' og så at skrive 'Du er: x, y, z' i punktliste. Faktisk synes jeg at det er en ubehagelig formulering, selv i en jobannonce. Dikterende og kommanderende.

Jeg kan huske en, der var så grov, at jeg faktisk kan huske den ordret, tror jeg: 'Jeg ryger ikke, og det gør du heller ikke. Ingen af os kommer i rygerhjem.' Fair nok at du leder efter en ikke-ryger. Men vi har aldrig mødt hinanden, og du er allerede i gang med at fortælle mig, hvilke hjem, jeg kommer i?


Man vil da også meget hellere komme sammen med sådan en type, som nægter at lade dig gå inden for hos din bror/tante whatever, der er ryger, end at bevare længerevarende relationer. Personligt, ville jeg helt sikkert meddele brormand eller mine gode venner, at vi altså ikke kan ses mere, fordi jeg har altså fundet den skønneste person, som ikke synes, jeg skal være i nærheden af folk, der ryger. Not.
7
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Wizzze » 24. feb 2018, 17:22

Hrmmm.. det skete aldrig for mig da jeg datede :gruble:
https://www.mx.dk/pause/andet/story/287 ... dium=front
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 24. feb 2018, 20:48

Wizzze skrev:Hrmmm.. det skete aldrig for mig da jeg datede :gruble:
https://www.mx.dk/pause/andet/story/287 ... dium=front

Eller gjorde det..? :D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Wizzze » 24. feb 2018, 21:07

Juki skrev:
Wizzze skrev:Hrmmm.. det skete aldrig for mig da jeg datede :gruble:
https://www.mx.dk/pause/andet/story/287 ... dium=front

Eller gjorde det..? :D


Nope, der var generelt mangel på halvnøgne kvinder på mine dates :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 27. feb 2018, 22:15

Det undrer mig altid når meget smukke kvinder fisker efter komplimenter. Fik i går nogle billeder fra en jeg tidligere har skrevet en lille smule med, hvor jeg var særdeles rundhåndet med komplimenterne. Hun er utroligt smuk og har en god sans for tage spændende billeder. Så hun fik et begejstret svar tilbage.
Jeg har ikke noget imod at blive brugt som en kompliment-automat. Hvor man hælder billeder ind i den ene ende, og så kommer der komplimenter ud af den anden.
Det er bare underligt når man ser sådan ud, og må modtage alt den opmærksomhed man overhovedet orker, hvad skal man så bruge nogle pæne ord fra en eller anden på internettet til?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 27. feb 2018, 22:55

klumphen skrev:Det undrer mig altid når meget smukke kvinder fisker efter komplimenter. Fik i går nogle billeder fra en jeg tidligere har skrevet en lille smule med, hvor jeg var særdeles rundhåndet med komplimenterne. Hun er utroligt smuk og har en god sans for tage spændende billeder. Så hun fik et begejstret svar tilbage.
Jeg har ikke noget imod at blive brugt som en kompliment-automat. Hvor man hælder billeder ind i den ene ende, og så kommer der komplimenter ud af den anden.
Det er bare underligt når man ser sådan ud, og må modtage alt den opmærksomhed man overhovedet orker, hvad skal man så bruge nogle pæne ord fra en eller anden på internettet til?

Måske hvis ikke hun selv tror på så kan det måske være svært at tage det til sig? Det kan også være fordi det har mistet dets betydning på den måde at hvis man har fået det at vide i tide og utide, så er det svært at tro og vide hvornår det skyldes hende konkret, og ikke bare at hun er en pæn pige, som alle andre, og at det i øvrigt kunne have været en hvilken som helst anden der havde fået samme kompliment. Hvis det giver nogen mening?
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Thestral » 4. mar 2018, 08:04

Nå men jeg matchede med en "Amerikaner" her til morgen der ih og åh så gerne ville til Danmark når han var færdig i militæret. Pt skulle han angiveligt være i Nigeria på fredsbevarende mission (yeah right) så jeg spurgte ham om han havde været her før siden han så gerne ville her til... "ØØØhhhhh?? Han ville bare gerne bo her" Så spurgte jeg om han kendte noget til landet når han nu så gerne ville hertil... "ØØØhhh??? Han ville bare gerne her til" Ok, godt så :stoned: Tinder sagde at han i forvejen stod til 90 km fra mig. Ergo han var allerede i Danmark, men det skulle jeg slet ikke bekymre mig om for han havde guld abonnement så han kunne benytte sig af alle lokationer :rulle:

Jeg har meldt ham som spam og fjernet mit match :lol:
7
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. mar 2018, 09:54

Thestral skrev:Jeg læste en Tinder profil der var meget OBS på om man var 100% fri, for...

Han var 100% fri og du skal være 100% fri og er du ikke 100% fri så kan du swipe <----- og er du 100% fri så kan du swipe --->


Øhhmm ok I get it, man skal være 100% fri... (fri af hvad?) :stoned: ja ja jeg er med af tidligere forhold men det skrev han jo ikke noget om :lol:


Jeg tænker kønssygdomme... Det er altid en fordel at være fri for kønssygdomme, når man dater..... :slem:
6
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 5. mar 2018, 10:04

DenBlødeJyde skrev:
Thestral skrev:Jeg læste en Tinder profil der var meget OBS på om man var 100% fri, for...

Han var 100% fri og du skal være 100% fri og er du ikke 100% fri så kan du swipe <----- og er du 100% fri så kan du swipe --->


Øhhmm ok I get it, man skal være 100% fri... (fri af hvad?) :stoned: ja ja jeg er med af tidligere forhold men det skrev han jo ikke noget om :lol:


Jeg tænker kønssygdomme... Det er altid en fordel at være fri for kønssygdomme, når man dater..... :slem:


Eller
Narkotika
Tilsætningsstoffer
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mangoness » 6. mar 2018, 20:05

I love you! Right swipe from me! :love:

Billede
7
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
NorwayhereIcome
Indlæg: 28
Tilmeldt: 18. nov 2017, 02:10
Kort karma: 6
Likede indlæg: 90

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf NorwayhereIcome » 24. mar 2018, 14:38

charlottefrich skrev:
Dirtylittledevil skrev:Første kontakt i går med rimeligt normaltudseende mand der også kunne formulere hele sætninger.
Han spurgte så høfligt hvordan jeg havde det med fotobytning og særligt pikfotos.
Jeg svarede høfligt tilbage at jeg gerne ville starte med bare at skrive lidt sammen, og om det så med tiden udviklede sig på en naturlig måde i den retning var jo svært at spå om.
Hans svar til dette var at sende et pikfoto :s så deeet :s


Er der i det hele taget en eneste person, nogensinde, der har fået tilsendt et dick-pic i begyndelsen af kommunikationen og bare har tænkt: "Heyyy, med den pik er han er da lige noget for mig, ham må jeg bare have!" Og så aftalt date/fortsat kommunikationen på den baggrund? :gruble:


Ja vi fandt vist synderen inde på den gamle debat. Der var ihvertfald en pige der fortalte at hun efter at have set et dickpic havde valgt at køre 300 km i bil hen til ham, havde sex, tog hjem og aldrig så ham igen. Det var nu ikke fordi pikken var særlig speciel. Men vi kan jo konstanterer at historien må have bredt sig til hele Danmark, siden mændene nu er så ivrige efter at sende dem.... :lol2:
8
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Planten » 30. mar 2018, 07:22

"Frisk fyr på 34 jeg har en datter. Hvis du vil vide mere så spørg".

Præcis nej, det er rigelig information, lad mig blive din kæreste!
11
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Planten » 30. mar 2018, 12:06

Smiling_Goat skrev:
Planten skrev:"Frisk fyr på 34 jeg har en datter. Hvis du vil vide mere så spørg".

Præcis nej, det er rigelig information, lad mig blive din kæreste!


"okay, hvor gammel er hun, og er hun også single?"

(jeg troede virkelig i første omgang, han mente spørgsmål om datteren)

Haha - jeg synes det er vildt skægt! :D
1

Tilbage til "Forhold og sex"