Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. dec 2015, 23:52

Kan alle ikke godt regne ud at Kørestolsbundne Fritze slet ikke findes? Der er kun en stakkels overvægtig strømpesælger, der desperat håber at lokke en eller anden dame til at dyrke sex med sig, under påskud af at det er en fræk leg med konen :sarkasme:

"Hej søde piger og par.

Jeg har fået en superfræk og spændende opgave af min mand.

Han kører rundt i hele Danmark som sælger og er derfor jævnligt væk hjemmefra. Kombineret med at jeg sidder i kørestol kan jeg ikke altid være til rådighed for ham. Som en del af vores leg, er det nu min opgave at finde en sød pige eller måske et sødt par (dog ikke MM) til ham, som kan tilfredsstille ham på hans arbejdsrejser.

Det er altså mig, der bestemmer, hvem han får lov at mødes med og han får ikke noget at vide før i sidste øjeblik. (fnis).

Jeg synes min mand er en sød og kærlig bamse, der forstår at tilfredsstille mig på mange forskellige fantasifuld måder. Han kan dog også være krævende og bestemt, når det passer ham.

Din/jeres alder og udseende er ikke afgørende, blot du lover at være sød ved ham. Men diskretion er altafgørende for os og det går naturligvis begge veje. Hvis du ønsker, at han skal være gavmild, når i træffes, så er det ok.

Jeg glæder mig til at høre fra dig om, hvad du kan tilbyde min mand.

Krammer Fritze"
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 23:58

Dirtylittledevil skrev:
Puffi skrev:Så dvs. jeg får ikke knaldet med ung fyr uden kondom i en skov?! Jeg er virkelig ikke tilfreds, jeg siger det bare!


Der findes glimrende baggårde til den slags. Skove er alligevel så fyldt med brændenælder.


Og flåter. :whine:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 00:01

^^ Konen hedder vel for hulen heller ikke "Fritze". :stoned:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. dec 2015, 00:03

Skumfidusen skrev:Ok - med fare for at vi går helt off topic...

Det er også min observation - de fleste kvinder vil have en initativrig mand og foretrækker at det er manden der tager chancerne. Jeg har før formuleret det som at manden er løven og kvinden er lammet. Og det er selvfølgelig overhovedet ikke sådan det er, for lam går sjældent frivilligt ind i en relation med løver og når mænd og kvinder mødes er der ikke tale om jagt. Men om en fingeret jagt, så da. Der er mere tale om en parringsdans. En ritualiseret jagt og byttet opfordrer som regel jægeren til at sætte i gang.

Men det er stadig sådan vilkåret bare er; det er manden der forventes at tage initiativerne. Det er et vilkår, som er givet. At være utilfreds med det er som at være utilfreds med at der vokser æbler på træer og ikke nystegte duer. Sådan er det bare. Man kan godt beklage sig over det, men det er min personlige erfaring at brokkeri over at kvinder ikke passer ind i den skabelon man foretrækker, kaster overordentlig lidt fjas af sig. Det sker utvivlsomt at mænd bliver scoret af prinsessen på den hvide hest. Lejlighedsvis. Jeg har bare ikke rigtig set det så mange gange. Vi en mand have en kvinde med i høet, så bliver det som oftest noget der kræver at HAN løber den der lille risiko for at blive afvist. Selv har jeg det fint med det - jeg vil gerne lege løven i "løven og lammet"-legen.


Jeg synes så overhovedet ikke, at det nødvendigvis er brokkeri at ønske sig, endsige forvente, noget andet end det, du beskriver, men det kan blive brokkeri, hvis man ikke vil indse, at det i sagens natur sådan kvantiativt gør udvalget mindre at lede efter noget, som ikke er mainstream.
6
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 00:14

^ Præcis, det nytter intet at stampe i jorden og blive kontrær, selvom jeg sagtens kan forstå frustrationen, hvis udvalget af potentielle partnere af forskellige årsager ikke er særligt stort. Det er bare ikke tilfældige menneskers skyld, men det er sådan, det virker, hvis man vælger at komme andre i møde med brok over, hvordan de fleste fungerer. Og så er vi helt tilbage til start, hvor man bør tage en pause fra datinglivet, hvis det bringer en mere frustration end glæde, for ellers ender man i en ond cirkel, hvor ens kommunikation, som udstråler afmagt, også vil holde de få rette på afstand. Atter må jeg konstatere, at online dating er en barsk verden, som bare ikke sund er for alle.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. dec 2015, 00:51

JessicaD skrev:"Spørg meget nemmere og fører en samtale."

Hvad siger manden? Det er hans profiltekst, og der står ikke andet. Jeg har en idé om, at jeg ikke bliver klogere af at stille spørgsmål. :D


Jeg læser det som "Spørg! Det er meget nemmere at føre en samtale".
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 10:26

Allmost_Famous skrev:Nogle gange overvejer jeg at begynde på det der netdating, så jeg kan bidrage til tråden :lol:



Jaaa! Det er altså så hyggeligt med alle de mænd, mange af dem er jo også søde :pompom:
og endate.dk er gratis, deres betalte medlemsskab er bare nogle fordele med at være mere synlig på forsiden og andre ligegyldige ting.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 27. dec 2015, 10:51

endate.dk, Var det hér én af Jer? :D
Jeg har en helt ekstremt stor hjerne, ja sorry jeg ved godt det er unfair at jeg både stod forrest da de delte skønhed ud, OG da de delte hjerner ud, men sådan er mit lod altså. Tro endelig ikke at det er specielt morsomt for mig. Det er derfor tvingende nødvendigt at jeg finder en mand der kan matche min kloghed og kvikhed. Og som kan tåle en tør humor, uden at gå helt i selvsving over at jeg lige har kaldt mig selv klog og smuk.
3
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 10:55

Elvispop skrev:endate.dk, Var det hér én af Jer? :D
Jeg har en helt ekstremt stor hjerne, ja sorry jeg ved godt det er unfair at jeg både stod forrest da de delte skønhed ud, OG da de delte hjerner ud, men sådan er mit lod altså. Tro endelig ikke at det er specielt morsomt for mig. Det er derfor tvingende nødvendigt at jeg finder en mand der kan matche min kloghed og kvikhed. Og som kan tåle en tør humor, uden at gå helt i selvsving over at jeg lige har kaldt mig selv klog og smuk.


:deer: jow deeeet
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 27. dec 2015, 10:59

Dirtylittledevil skrev:
Elvispop skrev:endate.dk, Var det hér én af Jer? :D
Jeg har en helt ekstremt stor hjerne, ja sorry jeg ved godt det er unfair at jeg både stod forrest da de delte skønhed ud, OG da de delte hjerner ud, men sådan er mit lod altså. Tro endelig ikke at det er specielt morsomt for mig. Det er derfor tvingende nødvendigt at jeg finder en mand der kan matche min kloghed og kvikhed. Og som kan tåle en tør humor, uden at gå helt i selvsving over at jeg lige har kaldt mig selv klog og smuk.


:deer: jow deeeet

:panik:
Shiiiit... En kvinde har skrevet først. hvad skal jeg dog gøre... hjææælp... det har jeg aldrig prøvet før.
Tror at jeg trækker gardinerne for og gemmer mig under dynen, indtil det går over... :gisp:
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 11:36

Elvispop skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Elvispop skrev:endate.dk, Var det hér én af Jer? :D
Jeg har en helt ekstremt stor hjerne, ja sorry jeg ved godt det er unfair at jeg både stod forrest da de delte skønhed ud, OG da de delte hjerner ud, men sådan er mit lod altså. Tro endelig ikke at det er specielt morsomt for mig. Det er derfor tvingende nødvendigt at jeg finder en mand der kan matche min kloghed og kvikhed. Og som kan tåle en tør humor, uden at gå helt i selvsving over at jeg lige har kaldt mig selv klog og smuk.


:deer: jow deeeet

:panik:
Shiiiit... En kvinde har skrevet først. hvad skal jeg dog gøre... hjææælp... det har jeg aldrig prøvet før.
Tror at jeg trækker gardinerne for og gemmer mig under dynen, indtil det går over... :gisp:


Det er det her med at være varsom med, hvad man ønsker sig ... :devil2:

Men så har vi da forhåbentlig fået lukket for al brokkeriet over de dér irriterende fruentimmere, som alle sammen bare læner sig tilbage og afventer initiativ fra mændene ... :fløjt:
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 27. dec 2015, 11:42

ManicNinja skrev:
Elvispop skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Elvispop skrev:endate.dk, Var det hér én af Jer? :D
Jeg har en helt ekstremt stor hjerne, ja sorry jeg ved godt det er unfair at jeg både stod forrest da de delte skønhed ud, OG da de delte hjerner ud, men sådan er mit lod altså. Tro endelig ikke at det er specielt morsomt for mig. Det er derfor tvingende nødvendigt at jeg finder en mand der kan matche min kloghed og kvikhed. Og som kan tåle en tør humor, uden at gå helt i selvsving over at jeg lige har kaldt mig selv klog og smuk.


:deer: jow deeeet

:panik:
Shiiiit... En kvinde har skrevet først. hvad skal jeg dog gøre... hjææælp... det har jeg aldrig prøvet før.
Tror at jeg trækker gardinerne for og gemmer mig under dynen, indtil det går over... :gisp:


Det er det her med at være varsom med, hvad man ønsker sig ... :devil2:

Men så har vi da forhåbentlig fået lukket for al brokkeriet over de dér irriterende fruentimmere, som alle sammen bare læner sig tilbage og afventer initiativ fra mændene ... :fløjt:


Det er da provo at skrive: " Det er ikke fordi jeg vil noget ellers... " :nerve: :boo: :devil2:
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 11:44

Elvispop skrev:
Det er da provo at skrive: " Det er ikke fordi jeg vil noget ellers... " :nerve: :boo: :devil2:


Nej det lyder da som en flink og ærlig person (og pæn, læser jeg mellem linjerne) der bare vil hilse uden at foregive at ville andet :gogo: en sand gentlemand-inde!
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 27. dec 2015, 11:46

Dirtylittledevil skrev:
Elvispop skrev:
Det er da provo at skrive: " Det er ikke fordi jeg vil noget ellers... " :nerve: :boo: :devil2:


Nej det lyder da som en flink og ærlig person (og pæn, læser jeg mellem linjerne) der bare vil hilse uden at foregive at ville andet :gogo: en sand gentlemand-inde!


Jaaa :stoned: ... og en lækker én af slagsen, ovenikøbet :kram:
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 11:49

Elvispop skrev:endate.dk, Var det hér én af Jer? :D
Jeg har en helt ekstremt stor hjerne, ja sorry jeg ved godt det er unfair at jeg både stod forrest da de delte skønhed ud, OG da de delte hjerner ud, men sådan er mit lod altså. Tro endelig ikke at det er specielt morsomt for mig. Det er derfor tvingende nødvendigt at jeg finder en mand der kan matche min kloghed og kvikhed. Og som kan tåle en tør humor, uden at gå helt i selvsving over at jeg lige har kaldt mig selv klog og smuk.


Jeg nåede at læse lige præcis syv ord, hvorefter jeg straks tænkte "Dørty!". :love:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Forhold og sex"