Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 11:02

eks-Maupassant skrev:Tænk hvor nederen netdating er for vampyrer. De kan ikke sende pikbilleder. De kan heller ikke have så godt have webcamsex. Det er ret kedeligt for kvinden at se på en tom stol der står og rokker.


Det er i hvert fald kun sjovt hvis man er en voyeurvampyr. IKKE en exhibitionistvampyr.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 11:05

Bogtitel brainstorm:
"Manden der ikke kunne fotograferes"
"Manden der ikke kunne sætte punktum"
"Manden der gemte sig i skyggen" (og bind 2: "Dorthes Projekt")
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. jan 2016, 11:05

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Manden der ikke kunne fotograferes:

foto.jpg


Manden der ikke kunne fotograferes
- den nye bestsellerkrimi, alle taler om!


Jeg tror der ligger mange bøger gemt i den side :-D


Det ville faktisk ikke være et helt dårligt setup med dig, der for din underholdnings skyld er på en datingside, men pludselig kommer på sporet af en større sag og springer ud som privatdetektiv og evt. mystisk hævner.
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 2. jan 2016, 11:12

DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Manden der ikke kunne fotograferes:

foto.jpg


Manden der ikke kunne fotograferes
- den nye bestsellerkrimi, alle taler om!


Jeg tror der ligger mange bøger gemt i den side :-D


Det ville faktisk ikke være et helt dårligt setup med dig, der for din underholdnings skyld er på en datingside, men pludselig kommer på sporet af en større sag og springer ud som privatdetektiv og evt. mystisk hævner.


Heltinden finder ENDELIG en mand der kan stave og fungere som et tilnærmelsesvis normalt menneske, og tager på date med ham. Bagefter undrer hun sig over at de kvinder der har skrevet på deres profil forsvinder fra datingsiden 13 dage efter de har været på date med manden. Og så er der en meget mærkelig profil der sender hende en kryptisk PB med en adresse.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 11:14

Wauw. Fifty Shades of en Elderly Vampire ...
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 11:18

eks-Maupassant skrev:Heltinden finder ENDELIG en mand der kan stave og fungere som et tilnærmelsesvis normalt menneske, og tager på date med ham. Bagefter undrer hun sig over at de kvinder der har skrevet på deres profil forsvinder fra datingsiden 13 dage efter de har været på date med manden. Og så er der en meget mærkelig profil der sender hende en kryptisk PB med en adresse.


Lidt af den handling har jeg allerede prøvet...

"Heltinden finder ENDELIG en mand der kan stave og fungere som et tilnærmelsesvis normalt menneske, og tager på date med ham. Bagefter undrer hun sig over... hvorfor han ikke havde fortalt at han manglede den ene fortand"
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. jan 2016, 11:23

Eller hvad med en psykologisk thriller, hvor Dørty kommer på sporet af et netværk af mænd, som bevidst laver ubehjælpsomme datingprofiler og personaer for at få kvinderne til at tro, at de er komplet harmløse, hvorefter de manipulerer deres ofre til dette og hint?

Handlingen tager en drejning, da Dørty får mistanke om, at der muligvis ligger et strejf af idealisme bag. En mand ønsker at hævne sin godtroende ven, der er blevet udnyttet af diverse Nigeriabreve og scamprofiler i ind- og udland.

(Kan evt. suppleres med et romantisk touch, hvor Dørty og manden hemmeligt forelsker sig i hinanden og efter mange hæsblæsende forviklinger forenes (indsæt hede sexscener), og han til slut frafalder sit negative syn på kvinder og lukker netværket, som kun kunne fungere, så længe han stod bag og trak i trådene.)

I virkeligheden kan der laves en hel serie af afsluttede krimier med Dørty som Datingdetektiv.
5
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 2. jan 2016, 11:26

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:Heltinden finder ENDELIG en mand der kan stave og fungere som et tilnærmelsesvis normalt menneske, og tager på date med ham. Bagefter undrer hun sig over at de kvinder der har skrevet på deres profil forsvinder fra datingsiden 13 dage efter de har været på date med manden. Og så er der en meget mærkelig profil der sender hende en kryptisk PB med en adresse.


Lidt af den handling har jeg allerede prøvet...

"Heltinden finder ENDELIG en mand der kan stave og fungere som et tilnærmelsesvis normalt menneske, og tager på date med ham. Bagefter undrer hun sig over... hvorfor han ikke havde fortalt at han manglede den ene fortand"


Et øre er mere mystisk.

"På vej ud kunne hun ikke dy sig mere, selv om hun ikke brød sig om at bryde den stemning af samhørighed der havde indfundet sig. "Hvad skete der egentligt med dit øre?" spurgte hun. "Mit øre?" svarede han og smilede. "Øh ja ... altså det, der mangler?". "Mangler og mangler" svarede han og smilede. "Det er..." "LA CUCARACHA, LA CUCARACHA!" Hendes telefon ringede. Det var hendes chef med et af de vanlige panikopkald. Hun nåede ikke at få resten af historien den aften.
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 11:40

Ja du har ret eks-Mau, det med tanden var mere klamt end det var mystisk. Især fordi han bare havde accepteret at den manglede. Ja faktisk sagde han at det var en fordel pga han kunne sætte sin cigaret fast i hullet så han kunne snakke og ryge på samme tid. *shivers*
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 2. jan 2016, 12:07

Dirtylittledevil skrev:Ja du har ret eks-Mau, det med tanden var mere klamt end det var mystisk. Især fordi han bare havde accepteret at den manglede. Ja faktisk sagde han at det var en fordel pga han kunne sætte sin cigaret fast i hullet så han kunne snakke og ryge på samme tid. *shivers*

:nerve: :badr:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 12:17

Endnu en af de 55 årige mænd som lige vil gøre et godt indtryk ude på forsiden :lol:

newintown.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Selskabsdrankeren
Indlæg: 26
Tilmeldt: 30. dec 2015, 15:25
Kort karma: 18
Likede indlæg: 63

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Selskabsdrankeren » 2. jan 2016, 12:32

Den her tråd er for lang. Det vil jeg gerne klage over! Jeg bliver jo aldrig færdig med at læse den :wacko:
3
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 13:09

Dirtylittledevil skrev:Endnu en af de 55 årige mænd som lige vil gøre et godt indtryk ude på forsiden :lol:

newintown.jpg


"Hvorfor har gennemsnitsmanden på denne datingside en IQ på 60 og ikke bare 80?"

Ja, det handler virkelig om at gøre et godt indtryk; det er det der med at gøre sig rigtig umage - ligesom sengebillederne. :dåne:
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 13:10

Jeg elsker i øvrigt at se, hvad du har kaldt billederne, når jeg besvarer indlæg. :love:
6
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 14:54

Selskabsdrankeren skrev:Den her tråd er for lang. Det vil jeg gerne klage over! Jeg bliver jo aldrig færdig med at læse den :wacko:


For mig er "problemet" snarere, at jeg aldrig bliver færdig med at grine ... Men psst, jeg har et forslag: Du kan jo bare holde op med at læse. Problem solved.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"