Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 11:31

Ny serie på TLC hedder "Married by Mom and Dad"
"Online dating, mobile apps, and matchmaking through friends may be viable options for some, but not all. When the modern ways of dating don't work, four singles go to the two people who know them best - their parents - in hopes of finding their soulmates and walking down the aisle. MARRIED BY MOM AND DAD is a modern take on voluntary arranged marriages, based on old school tradition and real world success. Four singles who have been unable to find love in the world of modern dating, have now agreed to put their future into the hands of their parents."

Min første tanke var naah det lyder både sært og umuligt :lol:
Det sjove er så, at jeg kiggede ned over titlerne på hvert afsnit, og bare ud fra de titler har jeg da lidt på fornemmelsen at jeg har ret :lol:
Jeg har ikke set den endnu men overvejer at sætte første del på senere i dag.

katastrofedates.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 11. jan 2016, 11:34

Jeg tror egentlig også jeg er til at mødes "hurtigt" (som i når jeg føler mig tryg)

Jeg gider heller ikke skrive sammen i flere måneder, men jeg synes egentlig rimelig hurtigt jeg kan mærke om der er kemi eller ej. Men uanset om der er kemi eller ej, så foretrækker jeg at vide noget om personen først.

Mange vil nok mene at "der skal være noget at snakke om", men jeg tænker at man da lige så godt kan snakke videre om de ting (Selvfølgelig skal de emnerne ikke være totalt udtømte)

Det var bare mit pip om det :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 11. jan 2016, 11:38

Allerede i første brev fra ham der nu er min kæreste, skrev han og spurgte om jeg ville med ud at have en kop et eller andet. Tre dage senere mødtes vi og her snart 2 år senere er vi stadig sammen.

Men jeg havde helt sikkert ikke sagt ja tak hvis ikke vi bagefter havde haft en god kommunikation. Han var jo i stand til at skrive sammenhængende sætninger :-D
0
Klimatosse
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2016, 11:50

Jeg ville heller ikke være til det der med at mødes nærmest lige efter første besked. Det samme gør sig gældende hvis jeg sad på en bar, jeg ville også takke nej hvis en fremmed kom hen og sagde "Hej, jeg hedder Morten - vil du med på en date?", jeg er bare ikke til det der med at have så vanvittig travlt, og så er jeg bare ikke til det der med at date udelukkende på udseende - eller bare fordi. Hvis jeg skulle på date skal det være fordi der var et eller andet der fanger mig ved hans person,ligesom jeg hellere selv vel inviteres ud grundet noget med min personlighed, fremfor at en eller anden random synes jeg er pæn.

At danne sig et indtryk af om der måske kunne være noget personligt at være fælles om,eller være nysgerrig om kræver bare en smule samtale.
4
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 14:07

Dirtylittledevil skrev:Nemlig ManicNinja. Og en pleaser som jeg er, kan heller ikke bare sige "måske" uden alskens lange forklaringer og eksempler på tidligere tilfælder der gik dårligt og yada yada, og så ved jeg at hver ny samtale kommer til at dreje over i "Nå men er du så klar nu?" og jeg gider det bare ikke mere.


For mig er det et spørgsmål om, at jeg ikke selv på nogen mulig måde ville vide, hvad jeg skulle bruge et "måske" til. Derfor gider jeg heller ikke selv aflevere et "måske". Ville virkelig provokeret over så bleh! et svar. Og en evt spirende interesse ville da i hvert fald visne.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 16:39

Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 16:52

Fillie skrev:Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s


Jeg var lige inde på Tinder én dag, før jeg fik spat og slettede min profil, men jeg nåede da at skrive med en ung herre, der forsøgte at snige en dillerbuket ind i en helt uskyldig samtale :D
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2016, 16:57

:fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 16:59

En meget kort samtale, hvor der blev forsøgt at smutte lidt dillerbuket-stemning ind, som blev afvist af undertegnede :D

Det, der er gået forud:

Mand: Hej Mia, hvad laver du?
Mig: Hej X, jeg ligger på sofaen og ser film, hvad med dig?
Mand: Jeg får sen aftensmad

IMG_0003.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 17:02

Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

(Han har gentagne gange skrevet: Mia??, Are you there???, Hello?, ???)

IMG_0006.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Viskelæder 11. jan 2016, 17:03, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 17:09

Viskelæder skrev:Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

(Han har gentagne gange skrevet: Mia??, Are you there???, Hello?, ???)

IMG_0006.jpg


Klistermand :nej:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 11. jan 2016, 17:23

Fillie skrev:Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s
Pb sendt :devil:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 17:28

Lurende Peber skrev:
Fillie skrev:Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s
Pb sendt :devil:


Af hjertet tak, kære Preben. :dåne:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 17:31

Viskelæder skrev:Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

(Han har gentagne gange skrevet: Mia??, Are you there???, Hello?, ???)

IMG_0006.jpg


"Men hvordan var din dag så?" :lol:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 17:33

Viskelæder skrev:Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

(Han har gentagne gange skrevet: Mia??, Are you there???, Hello?, ???)

IMG_0006.jpg


Jeg er sikkert dårligt opdraget. Men jeg fatter slet ikke, hvorfor du svarer ham. Wauw, du er sød og diplomatisk ift hans forfølgelsesagtige adfærd. Havde slet ikke orket. Eller set nogen grund til det.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"