Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 23. nov 2015, 17:27

Ahahahahahahahahaha :lol: :lol:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. nov 2015, 14:33

Dagens irritation:

Mænd der henvender sig, og hurtigt gør det klart at de søger en slags "sexveninde" - det er der i sig selv ikke noget galt i. Men de forstår virkelig ikke at sælge varen særlig godt :-D (og det gør mig allerede sikker på at kedsomhedsfaktoren ved sexuelt samvær er høj med dem).

Det er nærmest umuligt at få lidt føling med hvad det er de forestiller sig, udover "sex". Nå okay? Prøv at fortælle hvad du har i tankerne? Hvis vi nu mødtes hvordan skulle det så foregå? :)
Svar: "Lækker mad, lækker sex"
Ja? Ja okay.. Hvordan skal det sex så være? Hvad retning går din lyst? Sex kan jo være mange ting :)
Svar: "Lækker fræk sex"

Nåååh fræk sex, ja okay så er jeg da helt med! Fedt at vi er på bølgelængde, de fleste vil jo helst have ufræk sex.
26
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 24. nov 2015, 14:45

Det er lidt ligesom når de meget unge mænd skrev til mig.

Nogle gange gik jeg i dialog med dem for at finde ud af hvorfor de skrev til en der var 15-20 år ældre end dem.
En af dem skrev jeg til at der ikke kom til at ske noget mellem os, men at jeg var nysgerrig efter hvorfor han skrev og hvad han kunne tilbyde.
Ung gut: Jamen, du er lækker
Mig: Tak, men hvad kan du tilbyde?
Ung gut: Du er lækker
Sådan gik kommunikationen et stykke tid, men jeg fik ham da til at fortælle om sig selv.

Det gav også mig selv lidt stof til eftertanke, for hvor jeg ikke havde problemer med at fortælle de unge at de var for unge, så havde jeg godt nok svært ved at skrive til nogen at de var for gamle. Derefter skrev jeg ikke længere til dem at de var for unge. Så var der ingen forskelsbehandling :-D
5
Klimatosse
Brugeravatar
ILY
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 05:47
Kort karma: 9
Likede indlæg: 83

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ILY » 24. nov 2015, 16:52

Hihi da jeg var på dating sider (fandt nu osse min mand på dating.dk så de er ikke udelukkede idioter på nettet, altså vi var begge single da vi fandt hinanden)

Men der var ham der ofte skrev om han kunne købe min brugte dyne ????
Da jeg hørte fra ham en 3 gang spurgte jeg han hvad det gik ud på?
Jeg har selv flere dyner men jeg bruger dem alle i løbet af et år. Men han skulle bestemt ikke have mine dyner.
Men han samlede bare på dyner, og var vildt med dyner. ??? :stoned:

Den 17 årige der blev meget sur over jeg ikke var interesseret efter en meget lummer mail (jeg var dengang 30 og synes at en 17 årig var liiiige ung nok til mig.) :wacko:

Også de 60+ årige der vildt godt ville lære mig at kende (og det var hele tiden fra jeg var 19-31 år, de kontaktede mig) som jeg afviste med oplysning om mine forældres alder og det ville være for underligt for mig. :puke:
1
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 25. nov 2015, 03:52

Dirtylittledevil skrev:Dagens irritation:

Mænd der henvender sig, og hurtigt gør det klart at de søger en slags "sexveninde" - det er der i sig selv ikke noget galt i. Men de forstår virkelig ikke at sælge varen særlig godt :-D (og det gør mig allerede sikker på at kedsomhedsfaktoren ved sexuelt samvær er høj med dem).

Det er nærmest umuligt at få lidt føling med hvad det er de forestiller sig, udover "sex". Nå okay? Prøv at fortælle hvad du har i tankerne? Hvis vi nu mødtes hvordan skulle det så foregå? :)
Svar: "Lækker mad, lækker sex"
Ja? Ja okay.. Hvordan skal det sex så være? Hvad retning går din lyst? Sex kan jo være mange ting :)
Svar: "Lækker fræk sex"

Nåååh fræk sex, ja okay så er jeg da helt med! Fedt at vi er på bølgelængde, de fleste vil jo helst have ufræk sex.


Det dèr kan sammenfattes i èt ord: Fantasiforladthed ... :træt:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. nov 2015, 11:27

voksen.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. nov 2015, 12:58

Så skrev jeg med en der havde sat sit arbejde til "IT og Internet" (der er sådan en drop down liste man kan vælge ud fra).
Jeg spurgte hvad det var han lavede, og havde forventet noget med programmør. Men nej han var sælger. Han solgte toiletartikler, det var vist meget med at køre rundt til nogle butikker og præsentere de nyeste toiletartikler. Det forklarede så de 5 forskellige bil-selfies. Jeg sagde så lidt i sjov at så var det måske sælger han burde angive som job i stedet.Men nej det mente han ikke, for han havde altså sådan en slags elektronisk dims hvor han skulle plotte enhver ny bestilling ind på, så han mente nu nok han lavede meget med IT. Okææj :forvirret2:
19
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf milisa » 25. nov 2015, 13:06

Jeg elsker den her tråd. Just saying!
5
Tally-ho
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. nov 2015, 10:49

Hvorfor skulle man dog sidde og vente på noget man selv har fravalgt? Det giver jo ikke nogen mening :stoned:
ulogik.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 26. nov 2015, 10:57

Dirtylittledevil skrev:Hvorfor skulle man dog sidde og vente på noget man selv har fravalgt? Det giver jo ikke nogen mening :stoned:
ulogik.jpg


Det kunne jo være, alle de 25-årige trunter skrev :slem:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Zombie » 26. nov 2015, 22:45

Jeg udfrittede forleden nogle kammerater omkring deres datingprofiler. Flere angav at være mere aktive end de reelt er. Når adspurgt hvorfor... Ja men det er nemmere og mere OK at søge efter aktive, dvs hotte kvinder i god form, hvis det er under et livsstils dække. Ellers er man(d) jo bare overfladisk.

Dumt...
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Zombie » 26. nov 2015, 22:53

PS. Det er almen internet-viden at mænd som insisterer på at man sender sit billede først, allerede ER i et forhold og skal sikre sig, at det ikke er kærestens veninde, de er ved at afsløre sig selv over for. True story yo.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. nov 2015, 23:44

JessicaD skrev:
Mon ikke han mener omvendt - hvis man ved en fejl har fået sat sit filter på en meget snæver aldersgrænse, når man i virkeligheden gerne hopper på mange forskellige aldre? :slem: :gammel:


Jeg tænkte også på om han dog ikke mente noget andet end det jeg tolkede, for det giver jo for faen ingen mening :-D

MEN.

Nu har han gjort det igen. Bare med et lærerigt budskab om blokeringsfunktionen. Og ligegyldigt hvordan jeg læser den så giver den minus mening. Altså man skal huske at tjekke hvem man har blokeret (i søvne eller hvad?) for at man ikke bagefter sidder uforstående og venter på post fra den man har blokeret :gruble:

blokering.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Garfield » 27. nov 2015, 08:07

Dirtylittledevil skrev:Jeg tænkte også på om han dog ikke mente noget andet end det jeg tolkede, for det giver jo for faen ingen mening :-D

MEN.

Nu har han gjort det igen. Bare med et lærerigt budskab om blokeringsfunktionen. Og ligegyldigt hvordan jeg læser den så giver den minus mening. Altså man skal huske at tjekke hvem man har blokeret (i søvne eller hvad?) for at man ikke bagefter sidder uforstående og venter på post fra den man har blokeret :gruble:

blokering.jpg


Altså, du må da nok forstå, at hvis du har blokeret ham eller han er udenfor den aldersgruppe, du søger i, så har du lavet en fejl. Han vil jo gerne sende dig post! Forstå det nu!

:lol:
8
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. nov 2015, 09:10

Haha ja..hmm alle har blokeret mig? Det MÅ være en fejl :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"