Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ghattner » 30. nov 2017, 08:33

JessicaD skrev:Hvad er jeres erfaringer ang. folk uden profilbillede? Jeg har jævnligt oplevet, at de så sender billede med i første besked. Min tanke er altid, at de er i forhold! Skrev fx. med en i dag, hvor han siger, at han bare gerne vil vide, hvem der ser ham/hans billeder. Det kan han jo så se på besøgslisten?! :P Ej men altså. Spurgte så om han havde en kæreste, og han snakkede bare uden om. Spurgte så om han var gift. Haha. Så skriver han "come on, skal vi skrive eller ej?". Så mente han til sidst, at jeg var gået i selvsving og gad ikke snakke med mig mere. Han var da så meget gift. Hvad får de ud af det? Bekræftelse og spænding? Det er bare så meget spild af andres tid. Pis dog ind på Victoria Milan eller en sugardatingside eller whatever.


Alle alarmklokker ringer der, eller også er han bare virkelig dårlig til at kommuniikere
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Thestral » 30. nov 2017, 08:50

JessicaD skrev:Hvad er jeres erfaringer ang. folk uden profilbillede? Jeg har jævnligt oplevet, at de så sender billede med i første besked. Min tanke er altid, at de er i forhold! Skrev fx. med en i dag, hvor han siger, at han bare gerne vil vide, hvem der ser ham/hans billeder. Det kan han jo så se på besøgslisten?! :P Ej men altså. Spurgte så om han havde en kæreste, og han snakkede bare uden om. Spurgte så om han var gift. Haha. Så skriver han "come on, skal vi skrive eller ej?". Så mente han til sidst, at jeg var gået i selvsving og gad ikke snakke med mig mere. Han var da så meget gift. Hvad får de ud af det? Bekræftelse og spænding? Det er bare så meget spild af andres tid. Pis dog ind på Victoria Milan eller en sugardatingside eller whatever.


Jeg swiper til venstre hvis der ikke er et profilbillede. Der skal som et minimum være en forklarende tekst på et manglende profilbillede før at jeg gider at swipe til højre ihf.

Det du har været ude for der tyder helt klart på et forhold imo.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 30. nov 2017, 10:02

JessicaD skrev:Hvad er jeres erfaringer ang. folk uden profilbillede? Jeg har jævnligt oplevet, at de så sender billede med i første besked. Min tanke er altid, at de er i forhold! Skrev fx. med en i dag, hvor han siger, at han bare gerne vil vide, hvem der ser ham/hans billeder. Det kan han jo så se på besøgslisten?! :P Ej men altså. Spurgte så om han havde en kæreste, og han snakkede bare uden om. Spurgte så om han var gift. Haha. Så skriver han "come on, skal vi skrive eller ej?". Så mente han til sidst, at jeg var gået i selvsving og gad ikke snakke med mig mere. Han var da så meget gift. Hvad får de ud af det? Bekræftelse og spænding? Det er bare så meget spild af andres tid. Pis dog ind på Victoria Milan eller en sugardatingside eller whatever.


Måske begge dele, omend jeg kunne tro at de fleste henvendelser han får, gik på om han allerede er i et forhold. Så spørgsmålet er, hvor brugbart det reelt er.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 1. dec 2017, 02:46

JessicaD skrev:Hans profil er slettet i dag, så han fik nok ikke så meget ud af det. Eller måske lidt dårlig samvittighed. :D


Ellers bustede konen/ kæresten ham? :panik:

:-D
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 1. dec 2017, 17:15

JessicaD skrev:
Nicolait skrev:
JessicaD skrev:Hans profil er slettet i dag, så han fik nok ikke så meget ud af det. Eller måske lidt dårlig samvittighed. :D


Ellers bustede konen/ kæresten ham? :panik:

:-D


Haha ja, det er jo ikke til at vide! :D Men måske de andre derinde har reageret ligesom mig. Men hvad er det da også for noget altså! :tie:


I bund og grund er det reelle spørgsmål, for hvem gider at bruge tid på en som allerede er i et forhold.
Han behøver ikke affeje spørgsmålet på den måde, for det lægger op til at man skjuler noget, men han kunne have tusinde grunde til ikke at have et billede: hemmelig agent, født som ork, være genert.

Men måske er det også selvforstærkende, hvis man ikke har billede på profilen, og det første folk spørger er et billede, så ser man måske ikke splinten i sit eget øje, men fokuserer primært på at de andre er visuelt orienteret.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf RavenClaw » 1. dec 2017, 17:25

Nicolait skrev:
JessicaD skrev:
Nicolait skrev:
JessicaD skrev:Hans profil er slettet i dag, så han fik nok ikke så meget ud af det. Eller måske lidt dårlig samvittighed. :D


Ellers bustede konen/ kæresten ham? :panik:

:-D


Haha ja, det er jo ikke til at vide! :D Men måske de andre derinde har reageret ligesom mig. Men hvad er det da også for noget altså! :tie:


I bund og grund er det reelle spørgsmål, for hvem gider at bruge tid på en som allerede er i et forhold.
Han behøver ikke affeje spørgsmålet på den måde, for det lægger op til at man skjuler noget, men han kunne have tusinde grunde til ikke at have et billede: hemmelig agent, født som ork, være genert.

Men måske er det også selvforstærkende, hvis man ikke har billede på profilen, og det første folk spørger er et billede, så ser man måske ikke splinten i sit eget øje, men fokuserer primært på at de andre er visuelt orienteret.


Jeg er enig. Hvis han ikke var i et forhold, kunne han jo bare svare noget a la: "Nej, jeg er ikke i et forhold, men jeg har et job, hvor min fremtræden er ret vigtig, så jeg vil gerne undgå, mine kunder kan få et forkert indtryk." Det andet er bare suspekt.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 1. dec 2017, 19:37

Jeg skriver med en fyr på tinder. Først skriver han, at han føler sig helt ung i forhold til mig. Uden at kalde mig gammel..

Senere skriver han så;
Hvad er der med jer kvinder, og jeres fokus på os mænds profession. Du må ikke tolke det negativt, men det er da lidt klamt.

Jeg har svært ved at se, hvordan jeg ikke skal tolke negativt, at han synes mit spørgsmål er klamt? :forvirret2:
9
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 2. dec 2017, 01:16

Muspel skrev:Jeg skriver med en fyr på tinder. Først skriver han, at han føler sig helt ung i forhold til mig. Uden at kalde mig gammel..

Senere skriver han så;
Hvad er der med jer kvinder, og jeres fokus på os mænds profession. Du må ikke tolke det negativt, men det er da lidt klamt.

Jeg har svært ved at se, hvordan jeg ikke skal tolke negativt, at han synes mit spørgsmål er klamt? :forvirret2:


Det kan bare være, at han ikke er helt god til at formulere sig på skrift.
Hans formuleringer lyder negative, men det er måske slet ikke hans hensigt.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 2. dec 2017, 08:43

Muspel skrev:Jeg skriver med en fyr på tinder. Først skriver han, at han føler sig helt ung i forhold til mig. Uden at kalde mig gammel..

Senere skriver han så;
Hvad er der med jer kvinder, og jeres fokus på os mænds profession. Du må ikke tolke det negativt, men det er da lidt klamt.

Jeg har svært ved at se, hvordan jeg ikke skal tolke negativt, at han synes mit spørgsmål er klamt? :forvirret2:


Har du skrevet noget som helst om mandens profession? Han lyder som en mand med mindreværdskomplekser.
3
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 2. dec 2017, 10:44

Nicolait skrev:
Muspel skrev:Jeg skriver med en fyr på tinder. Først skriver han, at han føler sig helt ung i forhold til mig. Uden at kalde mig gammel..

Senere skriver han så;
Hvad er der med jer kvinder, og jeres fokus på os mænds profession. Du må ikke tolke det negativt, men det er da lidt klamt.

Jeg har svært ved at se, hvordan jeg ikke skal tolke negativt, at han synes mit spørgsmål er klamt? :forvirret2:


Det kan bare være, at han ikke er helt god til at formulere sig på skrift.
Hans formuleringer lyder negative, men det er måske slet ikke hans hensigt.


Det kan du sagtens have ret i. Han fortsatte i hvert fald med at skrive, at han ikke brød sig om det mandesyn- hvilket jeg så spurgte til- og ikke rigtigt fik svar på.

... men ærlig talt. Så var jeg ikke interesseret i at lade tvivlen komme ham til gode.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Muspel » 2. dec 2017, 10:48

Lys skrev:
Muspel skrev:Jeg skriver med en fyr på tinder. Først skriver han, at han føler sig helt ung i forhold til mig. Uden at kalde mig gammel..

Senere skriver han så;
Hvad er der med jer kvinder, og jeres fokus på os mænds profession. Du må ikke tolke det negativt, men det er da lidt klamt.

Jeg har svært ved at se, hvordan jeg ikke skal tolke negativt, at han synes mit spørgsmål er klamt? :forvirret2:


Har du skrevet noget som helst om mandens profession? Han lyder som en mand med mindreværdskomplekser.


Nææ jeg spurgte ‘hvad laver du der’ om det sted han arbejdede, da det er en stor arbejdsplads. Det gør mig åbenbart til en snob af en slags.

Men ja- tror bestemt også det handlede om mindreværd. Han havde tidligere skrevet, at han overvejede en PhD. Og ville så ikke spørges til det job han havde nu.

Jeg svarede at han for min skyld kunne være handicaphjælper eller what ever. Jeg synes bare det var spændende at vide, hvad han brugte sin tid på. Det viste sig, at jeg åbenbart dermed har et bestemt mandesyn. Som ikke er positivt. :fløjt:
8
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 2. dec 2017, 10:48

Muspel skrev:
Nicolait skrev:
Muspel skrev:Jeg skriver med en fyr på tinder. Først skriver han, at han føler sig helt ung i forhold til mig. Uden at kalde mig gammel..

Senere skriver han så;
Hvad er der med jer kvinder, og jeres fokus på os mænds profession. Du må ikke tolke det negativt, men det er da lidt klamt.

Jeg har svært ved at se, hvordan jeg ikke skal tolke negativt, at han synes mit spørgsmål er klamt? :forvirret2:


Det kan bare være, at han ikke er helt god til at formulere sig på skrift.
Hans formuleringer lyder negative, men det er måske slet ikke hans hensigt.


Det kan du sagtens have ret i. Han fortsatte i hvert fald med at skrive, at han ikke brød sig om det mandesyn- hvilket jeg så spurgte til- og ikke rigtigt fik svar på.

... men ærlig talt. Så var jeg ikke interesseret i at lade tvivlen komme ham til gode.


En enkelt eller to smuttere kan man nok tilgive, men hvis han allerede nu fortsætter med at bore i det, så er han nok ikke det rigtige datingpotentiale.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 2. dec 2017, 10:53

Muspel skrev:
Lys skrev:
Muspel skrev:Jeg skriver med en fyr på tinder. Først skriver han, at han føler sig helt ung i forhold til mig. Uden at kalde mig gammel..

Senere skriver han så;
Hvad er der med jer kvinder, og jeres fokus på os mænds profession. Du må ikke tolke det negativt, men det er da lidt klamt.

Jeg har svært ved at se, hvordan jeg ikke skal tolke negativt, at han synes mit spørgsmål er klamt? :forvirret2:


Har du skrevet noget som helst om mandens profession? Han lyder som en mand med mindreværdskomplekser.


Nææ jeg spurgte ‘hvad laver du der’ om det sted han arbejdede, da det er en stor arbejdsplads. Det gør mig åbenbart til en snob af en slags.

Men ja- tror bestemt også det handlede om mindreværd. Han havde tidligere skrevet, at han overvejede en PhD. Og ville så ikke spørges til det job han havde nu.

Jeg svarede at han for min skyld kunne være handicaphjælper eller what ever. Jeg synes bare det var spændende at vide, hvad han brugte sin tid på. Det viste sig, at jeg åbenbart dermed har et bestemt mandesyn. Som ikke er positivt. :fløjt:


Det er da et meget normalt og uskyldigt spørgsmål, du stiller. Er det ikke bare at vise interesse for modparten?
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 2. dec 2017, 13:04

Jeg har skrevet om det her nogle gange, så tilgiv mig, hvis jeg lyder som en bitterfisse, men arghhh!

Jeg er et af de der få mærkelige tilfælde på TInder, der gerne vil skrive lidt frem og tilbage, før man mødes. Jeg forstår slet ikke, at alle vil mødes efter 5 minutter og 2 beskeder, og jeg bliver faktisk lidt irriteret, når deres anden besked er, om vi skal mødes for en drink. Især fordi jeg skriver i min profil, at jeg ikke er der for sex osv.
For mig er et program som Tinder til for at jeg kan LÆRE den anden person at kende lidt og så få LYST til at mødes med ham. Det er ikke en skyde med spredehagl-app for at finde en varm krop. Det betyder ikke, at jeg vil være pennenvenner i 4 uger, men at jeg gerne skriver lidt frem og tilbage over en uges tid.

Jeg ved, at næsten ingen har det som mig, og derfor har jeg skrevet i min profil, at jeg ikke er til ONS osv., og så har jeg også skrevet, at jeg ikke vil mødes efter 2 beskeder.

Nu er det så som om, at nogle mænd matcher med mig udelukkende for at kunne spørge ind til og gå i flæsket på den her holdning. Wtf? :lol2:

I går havde jeg følgende samtale:

X: Hvorfor vil du ikke mødes efter 2 beskeder?
Mig: Jeg vil gerne lære personen at kende lidt mere, inden man mødes :)
X: Men man lærer jo hinanden at kende ved at mødes
Mig: Jeg ved godt, mange har det sådan, men jeg skal vide lidt om personen, før jeg har lyst til at møde ham
X: Hvad fanden laver du så på Tinder?

Osv osv...

Hvad er det for en opførsel? Lad da være med at matche med mig, når du har det sådan.
21
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ghattner » 2. dec 2017, 13:08

Viskelæder skrev:Jeg har skrevet om det her nogle gange, så tilgiv mig, hvis jeg lyder som en bitterfisse, men arghhh!

Jeg er et af de der få mærkelige tilfælde på TInder, der gerne vil skrive lidt frem og tilbage, før man mødes. Jeg forstår slet ikke, at alle vil mødes efter 5 minutter og 2 beskeder, og jeg bliver faktisk lidt irriteret, når deres anden besked er, om vi skal mødes for en drink. Især fordi jeg skriver i min profil, at jeg ikke er der for sex osv.
For mig er et program som Tinder til for at jeg kan LÆRE den anden person at kende lidt og så få LYST til at mødes med ham. Det er ikke en skyde med spredehagl-app for at finde en varm krop. Det betyder ikke, at jeg vil være pennenvenner i 4 uger, men at jeg gerne skriver lidt frem og tilbage over en uges tid.

Jeg ved, at næsten ingen har det som mig, og derfor har jeg skrevet i min profil, at jeg ikke er til ONS osv., og så har jeg også skrevet, at jeg ikke vil mødes efter 2 beskeder.

Nu er det så som om, at nogle mænd matcher med mig udelukkende for at kunne spørge ind til og gå i flæsket på den her holdning. Wtf? :lol2:

I går havde jeg følgende samtale:

X: Hvorfor vil du ikke mødes efter 2 beskeder?
Mig: Jeg vil gerne lære personen at kende lidt mere, inden man mødes :)
X: Men man lærer jo hinanden at kende ved at mødes
Mig: Jeg ved godt, mange har det sådan, men jeg skal vide lidt om personen, før jeg har lyst til at møde ham
X: Hvad fanden laver du så på Tinder?

Osv osv...

Hvad er det for en opførsel? Lad da være med at matche med mig, når du har det sådan.


Jeg har det altså præcis som dig!

Ja, selvfølgelig handler det om at mødes, men jeg bruger selv en del energi på det og så vil jeg godt lige have en fornemmelse af hvem personen er. Det er også mit indtryk at dem der vil mødes hurtigt generelt har travlt og "zapper" meget
7

Tilbage til "Forhold og sex"