Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2015, 21:10

Det ser ud som om nogen tror det bruges til at fremhæve et bestemt ord. Det er aldrig faldet mig ind før, at nogen kunne tro det :-D
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 19. dec 2015, 21:31

Det er sgu da herre skummelt med de anførselstegn! :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. dec 2015, 21:34

Meat service :slem:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 20. dec 2015, 14:56

Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nu har jeg måttet sætte endnu en på blokering.
Jeg vil gerne finde en på 180 cm eller mere. Han var 172 cm. Jeg skrev til ham at han desværre var lavere end mig og jeg ville gerne finde en der var højere.
Nu vendte han så tilbage igen, fordi han opdagede at han ved en fejl havde skrevet 72 i stedet for 172 cm. Og han tror seriøst at jeg jo må have troet han kun var 72 cm høj :lol: jeg ved ikke hvorfor men jeg synes at dét i sig selv er helt utroligt komisk :lol: og han forstår bare ikke min forklaring om at jeg altså godt havde gættet mig til at det var 172 dengang. Han blev stædig ved med at holde fast i at nu hvor jeg vidste han ikke var en dværg burde jeg give det en chance. :stoned:


Man kan næsten se ham sidde og læse sin profil igennem, se højdeangivelsen og tænkt: "Shit! 72 cm! Så kan jeg da godt forstå, hun synes jeg er lav! Jeg må hellere rette misforståelsen."

Men jeg tror altså, det er et kompleks for små mennesker. Jeg er 158 cm høj, og ja, jeg mener høj, for jeg opfatter ikke mig selv som lille. Det er alle andre, der er abnormt høje.
I gadebilledet føler jeg mig på højde med alle andre. Det er først, når jeg ser mig selv i en butiksrude iblandt mennesker af "normal" højde, at det går op for mig, hvor lille jeg er.
Måske forstår han slet ikke, hvor lavt 172 cm er :D
Små mænd har det vist ret hårdt. Små piger er cutie. Jeg havde en fun-sized kæreste (150 eller sådan noget). Hun fortalte at hun havde været ind i en skobutik og havde et spørgsmål, så havde salgspigen sat sine hænder på knæene og gået sådan ned i hug for at komme ned til hende.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 20. dec 2015, 15:24

Vlad Kalashnikov skrev:Små mænd har det vist ret hårdt. Små piger er cutie. Jeg havde en fun-sized kæreste (150 eller sådan noget). Hun fortalte at hun havde været ind i en skobutik og havde et spørgsmål, så havde salgspigen sat sine hænder på knæene og gået sådan ned i hug for at komme ned til hende.

Årh hvor provokerende :sur: Det var der ingen der skulle gøre overfor mig (jeg er selv 153). Det var sikkert gjort i en god mening men det kommer til at virke som om hun taler ned til en
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 20. dec 2015, 15:38

2SHY skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Små mænd har det vist ret hårdt. Små piger er cutie. Jeg havde en fun-sized kæreste (150 eller sådan noget). Hun fortalte at hun havde været ind i en skobutik og havde et spørgsmål, så havde salgspigen sat sine hænder på knæene og gået sådan ned i hug for at komme ned til hende.

Årh hvor provokerende :sur: Det var der ingen der skulle gøre overfor mig (jeg er selv 153). Det var sikkert gjort i en god mening men det kommer til at virke som om hun taler ned til en



Enig. Og jeg er endda meget højere end dig, hele to centimeter :cool: Det er sådan noget der kan få mig til at gå igen.

Men for ikke at afspore tråden helt, en gut skrev til mig på en datingside. Han mente vi var skabt for hinanden, for med min højde ville han jo være hele 7 centimeter højere. Beklager, men jeg har lidt flere ting jeg kigger på end højden.
4
Klimatosse
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 20. dec 2015, 20:52

JessicaD skrev:Jeg skrev en lang besked, hvor jeg fortalte om de ting, jeg så som problematiske, når der var et barn inkl. mange af de ting, som jeg har skrevet i de forrige beskeder herinde. Jeg har desuden klart sagt til ham, at jeg ikke søger en med børn. Hans svar tilbage på min lange besked er simpelthen, at han ikke siger nej til at få et barn mere med den, der kunne være den rette, og at han bare gerne vil lære mig bedre at kende. Og så et henkastet spørgsmål om, hvad jeg så laver her til aften.


WHAT THE FUCK!!! Nogen gange læser folk bare slet ikke, hvad man skriver. Eller også læser de det, de håber, der står. Mine patter er kilometerlange lige nu. :tie: :tie: :nerve:


Det skal du nok ikke skrive i din profil. Der er folk, der tænder på den slags. :panik:

:-D
5
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 20. dec 2015, 21:03

Nicolait skrev:
JessicaD skrev:Jeg skrev en lang besked, hvor jeg fortalte om de ting, jeg så som problematiske, når der var et barn inkl. mange af de ting, som jeg har skrevet i de forrige beskeder herinde. Jeg har desuden klart sagt til ham, at jeg ikke søger en med børn. Hans svar tilbage på min lange besked er simpelthen, at han ikke siger nej til at få et barn mere med den, der kunne være den rette, og at han bare gerne vil lære mig bedre at kende. Og så et henkastet spørgsmål om, hvad jeg så laver her til aften.


WHAT THE FUCK!!! Nogen gange læser folk bare slet ikke, hvad man skriver. Eller også læser de det, de håber, der står. Mine patter er kilometerlange lige nu. :tie: :tie: :nerve:


Det skal du nok ikke skrive i din profil. Der er folk, der tænder på den slags. :panik:

:-D


Så er det måske netop det, hun skal skrive? :D
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 20. dec 2015, 21:17

decibell skrev:
Nicolait skrev:
JessicaD skrev:Jeg skrev en lang besked, hvor jeg fortalte om de ting, jeg så som problematiske, når der var et barn inkl. mange af de ting, som jeg har skrevet i de forrige beskeder herinde. Jeg har desuden klart sagt til ham, at jeg ikke søger en med børn. Hans svar tilbage på min lange besked er simpelthen, at han ikke siger nej til at få et barn mere med den, der kunne være den rette, og at han bare gerne vil lære mig bedre at kende. Og så et henkastet spørgsmål om, hvad jeg så laver her til aften.


WHAT THE FUCK!!! Nogen gange læser folk bare slet ikke, hvad man skriver. Eller også læser de det, de håber, der står. Mine patter er kilometerlange lige nu. :tie: :tie: :nerve:


Det skal du nok ikke skrive i din profil. Der er folk, der tænder på den slags. :panik:

:-D


Så er det måske netop det, hun skal skrive? :D


Det har du så ret i. :lol2:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 22. dec 2015, 06:12

Dirtylittledevil skrev:Dagens mærkeligste samtale...

Yngre fyr, sådan lidt hippie-agtig, efter få breve spørger han om jeg vil se et nyere foto af ham, og her begår jeg kæmpe fejl nr. 1 da jeg for at være sjov siger "Tak som byder - som man siger i narkokredse".
Dette misforstår han totalt til at jeg allerede er ved at være hans junkieveninde :forvirret2:

Så uden videre omsvøb inviterer han mig på noget han kalder "candyflip date" som jeg googler mig til er noget med at tage stoffer (imens man dater? :forvirret: )
Det gider jeg selvfølgelig ikke, så jeg prøver at glide af på den og slippe væk igen, ved at sige at det ikke lige er mig, men at min anonyme ven som jeg i dagens anledning kalder Bill C. da gerne vil høre mere om det der...

Det var så fejl nr. 2, jeg får kæmpe skideballe fordi jeg gør grin med stoffer på den måde.

- og nu er vi så ikke på talefod mere :sarkasme:
Jeg mener også, at han hedder Bill W. Så jeg forstår godt, at han følte, at du gjorde grin med hans fællesskab. :-p
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. dec 2015, 13:47

:skeptisk:

Ham:
wat1.jpg


Mig:
wat2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Kommodedyret » 22. dec 2015, 13:54

Dirtylittledevil skrev::skeptisk:

Ham:
wat1.jpg


Mig:
wat2.jpg


Hvem elsker ikke en lommefilosof? Især en der har taget liiiidt for mange af de bevidsthedsudvidende substanser. :slem:
4
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. dec 2015, 19:58

Will do.

willdo.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 22. dec 2015, 20:46

Dirtylittledevil skrev:Will do.

willdo.jpg


Det er så en eller anden måde noget af det mest skræmmende, jeg længe har set. Det svarer lidt til et værelse, som umiddelbart ser pænt og ryddeligt ud, men hvor der sidder mange dukker rundt omkring og stirrer på en. :ad!:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 22. dec 2015, 20:54

Du vil hvad?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Forhold og sex"