Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 10:55

Awwww, ham Kurt skal du da holde fast i Jessica :-D Han er da så nuser med de mussebørn :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 11:27

Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Mmm-hmm :mellow:

gun.jpg


Mener han det seriøst, eller tager han vildt pis på dig :gisp: / :D


Det er simpelthen det foto han bruger som profilfoto :lol:
Jeg husker ikke hans profiltekst så tydeligt, men jeg mener ikke den afspejlede særlig megen humor :gruble:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 11:39

Jeg skriver også lidt med en jeg kalder TMI-manden (TMI = too much information)
Jeg skriver med flere på én gang, og han skriver med flere på én gang. Det ved vi begge godt om hinanden. Men han kan ikke lade det ligge ved det. Igen og igen falder han over i en grøft hvor han sidder og bombarderer mig med alt for intime informationer om dem han skriver med :lol:
og jeg stopper det, han accepterer, vi fortsætter samtalen, indtil han gør det igen. Det skete igen her til formiddag, og nu lyder vi efterhånden som et gammelt ægtepar, der taler om noget neutralt, som at katten skal lukkes ud :lol: (læses nedefra)

tmi.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Garfield » 11. dec 2015, 17:47

^ :ticks:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. dec 2015, 17:49

JessicaD skrev:Jeg tror desværre, at Kurt mente "nusse" og slet ikke noget med mus :( Så han har givetvis noget mere skummelt i tanke. :D

Nå, jeg fik så min første nederen besked. Eller den er også lidt sjov. Jeg havde fået brev fra en fyr, som havde 4 næsten helt ens billeder. Vi skriver så meget kort frem og tilbage, og han spørger, hvad jeg synes om hans billeder. Jo, det kunne da nok være en fordel at variere lidt, siger jeg så. Nå, men han vil da gerne tage nogen flere, men kun hvis jeg har interesse i kontakt! Jeg skriver så, at der nok ikke er et match mellem os desværre og ønsker ham held og lykke i jagten. Så svarer han simpelthen "LOL TRUNTE"....???? Og manden er altså langt over de 30. Hahahaha. Ej altså. Jeg overvejede at spørge, hvad der var så sjovt, men ja, så ville det jo bare ende med en endnu mere plat eller grim besked. :D Man skal nok ikke give den type lillefingeren.


Det skulle vel ikke være en kraftig mørkhåret fyr der ligner en glad julegris på sin profil?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Delfin » 11. dec 2015, 18:54

Dirtylittledevil skrev:
Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Mmm-hmm :mellow:

gun.jpg


Mener han det seriøst, eller tager han vildt pis på dig :gisp: / :D


Det er simpelthen det foto han bruger som profilfoto :lol:
Jeg husker ikke hans profiltekst så tydeligt, men jeg mener ikke den afspejlede særlig megen humor :gruble:


Sejt :D
Måske virker det. Man kunne jo næsten få lyst til at skrive for at finde ud af, hvad han er for en original.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. dec 2015, 10:42

En mand henvendte sig i går aftes, og vi skrev lidt frem og tilbage.
Jeg sagde at jeg ikke søgte andet end skriftlig kontakt. Men det er som om han ikke fatter det. Han bliver ved med at bede mig sige til når jeg gerne vil mødes. Selvom jeg bliver ved med at sige at jeg kun søger skriftlig kontakt. I dag er han så gået videre til at bekymre sig om hvilken type prævention vi mon skal bruge. :sarkasme:
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Evapeva » 12. dec 2015, 10:51

Dirtylittledevil skrev:En mand henvendte sig i går aftes, og vi skrev lidt frem og tilbage.
Jeg sagde at jeg ikke søgte andet end skriftlig kontakt. Men det er som om han ikke fatter det. Han bliver ved med at bede mig sige til når jeg gerne vil mødes. Selvom jeg bliver ved med at sige at jeg kun søger skriftlig kontakt. I dag er han så gået videre til at bekymre sig om hvilken type prævention vi mon skal bruge. :sarkasme:


Så gælder det om at svare "afholdenhed". :D
11
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Garfield » 12. dec 2015, 12:52

Dirtylittledevil skrev:En mand henvendte sig i går aftes, og vi skrev lidt frem og tilbage.
Jeg sagde at jeg ikke søgte andet end skriftlig kontakt. Men det er som om han ikke fatter det. Han bliver ved med at bede mig sige til når jeg gerne vil mødes. Selvom jeg bliver ved med at sige at jeg kun søger skriftlig kontakt. I dag er han så gået videre til at bekymre sig om hvilken type prævention vi mon skal bruge. :sarkasme:


Måske han er meget ordblind og læser "skriftlig" som "seksuel"? :lol:
7
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 12. dec 2015, 13:57

Garfield skrev:Måske han er meget ordblind og læser "skriftlig" som "seksuel"? :lol:

Han har nok hørt, at mænd skal være handlekraftige og beslutsomme. Det afsnit om at lægge mærke til, hvad kvinden siger , nåede han ikke :p
6
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 12. dec 2015, 15:14

Dirtylittledevil skrev:En mand henvendte sig i går aftes, og vi skrev lidt frem og tilbage.
Jeg sagde at jeg ikke søgte andet end skriftlig kontakt. Men det er som om han ikke fatter det. Han bliver ved med at bede mig sige til når jeg gerne vil mødes. Selvom jeg bliver ved med at sige at jeg kun søger skriftlig kontakt. I dag er han så gået videre til at bekymre sig om hvilken type prævention vi mon skal bruge. :sarkasme:


Det må være en bizar parallelsamtale. Jeg hepper på Garfields formodning om ordblindhed, eller også er han så tyk bag ørerne, at han ser det, han vil se. :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Garfield » 12. dec 2015, 15:51

Eller, en afart af "fake it 'til you make it"? Hvis han nu lader som om at de skal mødes, så kan det være, hun bliver overbevist om det samme eller, alternativt, at hun glemmer at det skal de ikke...?
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 12. dec 2015, 17:19

Dirtylittledevil skrev:En mand henvendte sig i går aftes, og vi skrev lidt frem og tilbage.
Jeg sagde at jeg ikke søgte andet end skriftlig kontakt. Men det er som om han ikke fatter det. Han bliver ved med at bede mig sige til når jeg gerne vil mødes. Selvom jeg bliver ved med at sige at jeg kun søger skriftlig kontakt. I dag er han så gået videre til at bekymre sig om hvilken type prævention vi mon skal bruge. :sarkasme:


Nu bliver jeg nysgerrig.
Hvorfor kun skriftlig kontakt?
Har jeg misset din baggrund for at have en profil på en datingside? :gruble:
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Sophaya » 12. dec 2015, 18:21

Åhhh, jeg skulle aldrig have lavet den profil, en af de unge fra mit frivillige arbejde har skrevet til mig at han er interesseret derinde :panik:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf kidkomb » 12. dec 2015, 18:24

Sophaya skrev:Åhhh, jeg skulle aldrig have lavet den profil, en af de unge fra mit frivillige arbejde har skrevet til mig at han er interesseret derinde :panik:


Nooo, haha, hvor akavet :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Forhold og sex"