Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Flora » 28. dec 2015, 22:56

Fillie skrev:
Flora skrev:
Fillie skrev:
Flora skrev:Codes nye avatar :fløjt:

Billede


:-D


Jeg ville have utrolig svært ved at se Code som nogen anden end Homer. :lun:


Hehe..jeg prøvede faktisk at finde et billede af Homer med curlere :lol:. Men Lisa er jo stadig Simpsons, så det må jo være det næstbedste. Ellers får vi bare nogen til at sætte Homer og curlerne sammen i en avatar, hvis Code vil være permanent Code :D


Men hvad ER historien med de curlere? :D

EDIT: Tiøren faldt lige, som jeg fik trykket "udfør". :genert:


Ja, jeg kørte bare lidt videre på joken med permanent-Preben og blev inspireret af Tibblers billede i denne tråd http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=564&hilit=permanent&start=1170 :lol:

Og nu skal jeg nok stoppe med at tilrable tråden :genert:
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 22:56

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:
Især fordi han har været på før, forventede overdrevet meget af dig og det er nemt, gratis og anonymt at oprette en ny profil. Jeg kunne sagtens forestille mig, at lige netop denne uligevægtige mand kunne finde på det! :shock:


Ja helt enig. Der er heldigvis nogle ting ved hans måde at skrive på, som jeg kan genkende bilder jeg mig ind. Plus fx at han skriver én/ét i stedet for en/et.


Så vil jeg vædde med, at du spotter ham med det vuns! Så behøver du ikke at spekulere mere over det. :kys:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 28. dec 2015, 23:07

Nu er jeg i gang med at blive svinet fordi jeg ikke vil have en mand med børn :lol: Burde næsten smide samtalen herind.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 23:56

^^ jajajjajajja
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 29. dec 2015, 01:35

kidkomb skrev:
ManicNinja skrev:^^Den ligner noget, jeg kunne have præsteret her til aften - og dét er altså ikke en kompliment lige i dag :D Men nu er jeg jo også uddannet inden for kommunikation og formidling, så man skal ikke sætte barren for højt, du ved ... ;)

Jeg har så i øvrigt lige fået en fin lille hilsen fra mand, der fulgte faktisk præcis de råd, vi gav her. Han er ikke specielt pæn. Men jeg valgte alligevel at betale en ny omgang profil, bare for at kunne læse hele hans brev (og har da også skrevet et par fjolle-linjer retur). Dér kan man se, hvad bare en anelse overvejelse bag ordene kan gøre ...

(Jeg håber, der er mænd derude i universet, som ser dette).

Damdamdaaaam.
Hvem af jer er det? Kom frit frem :slem:


Aj, det må du sgu ikke beskylde de kære små herinde for, Kid! :deer:

:D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 29. dec 2015, 01:37

Puffi skrev:Nu er jeg i gang med at blive svinet fordi jeg ikke vil have en mand med børn :lol: Burde næsten smide samtalen herind.


Aj! Sådan noget kan man da ikke bare sige!

Det er ligesom når nogen fortæller om deres lækre mad eller dessert uden at dele med os andre herinde. Pisse strengt! :skeptisk:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 29. dec 2015, 08:44

Okay, I bad selv om det :-D Billederne læses som de er postet, men nedefra. Kan ikke tage shots på andre måder, lidt forvirrende.

Første billede:
flere.png


Andet billede:
flere2.png


Tredje billede:
flere3.png


Masser af børn! Jeg vil ikke have børn, så skal han heller ikke have flere :stoned: Men vi skal bare ses, når han ikke har dem. Svineren blev dog ikke så stor, som forventet, havde ellers lige sat mig op til forsvar og grimme ord :-D

Her hans profiltekst, hvor jeg bare falder udenfor ca. alt :lol: Jeg har ingen børn og er ryger - og det bedste, han har slet ikke set mit billede, men er bare totalt på alligevel :stoned:

søger.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 29. dec 2015, 09:48

Puffi skrev:Okay, I bad selv om det :-D Billederne læses som de er postet, men nedefra. Kan ikke tage shots på andre måder, lidt forvirrende.

Første billede:
flere.png


Andet billede:
flere2.png


Tredje billede:
flere3.png


Masser af børn! Jeg vil ikke have børn, så skal han heller ikke have flere :stoned: Men vi skal bare ses, når han ikke har dem. Svineren blev dog ikke så stor, som forventet, havde ellers lige sat mig op til forsvar og grimme ord :-D

Her hans profiltekst, hvor jeg bare falder udenfor ca. alt :lol: Jeg har ingen børn og er ryger - og det bedste, han har slet ikke set mit billede, men er bare totalt på alligevel :stoned:

søger.png


Jeg læste lige de sidste sætninger i hans profil sammenhængende. Altså som om de 100 stadig refererede til højden :lol2:
7
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 29. dec 2015, 09:54

Og det med at folk ikke accepterer ens nej:

Jeg har en profil på scor, og så kommer der selvfølgelig alle mulige typer henvendelser. Blandt andet fra en kvinde, der syntes, det var fedt, hvis jeg lige knaldede hendes mand.
Jeg svarer pænt nej tak.
Hendes modsvar er en længere beskrivelse af hvor godt deres sexliv har af at han knalder andre, og at jeg slet ikke skal føle skyld over hende.

Søde ven, der er så mange grunde til, at jeg ikke vil røre din 40-årige, fede, halvskaldede mand. Dine følelser har intet med det at gøre - og jeg har slet ikke tænkt mig at gøre det som en tjeneste for dig.

Generelt forstår jeg ikke behovet for at spilde mere tid på folk, der allerede har afvist en.
9
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 29. dec 2015, 10:05

Guldfisk skrev:Og det med at folk ikke accepterer ens nej:

Jeg har en profil på scor, og så kommer der selvfølgelig alle mulige typer henvendelser. Blandt andet fra en kvinde, der syntes, det var fedt, hvis jeg lige knaldede hendes mand.
Jeg svarer pænt nej tak.
Hendes modsvar er en længere beskrivelse af hvor godt deres sexliv har af at han knalder andre, og at jeg slet ikke skal føle skyld over hende.

Søde ven, der er så mange grunde til, at jeg ikke vil røre din 40-årige, fede, halvskaldede mand. Dine følelser har intet med det at gøre - og jeg har slet ikke tænkt mig at gøre det som en tjeneste for dig.

Generelt forstår jeg ikke behovet for at spilde mere tid på folk, der allerede har afvist en.


Var det "Fritze", som Dørty også har haft fornøjelsen af? :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. dec 2015, 10:07

Fillie skrev: Var det "Fritze", som Dørty også har haft fornøjelsen af? :-D

ÅH det navn altså! :lol: hahaha
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 29. dec 2015, 10:09

Generelt er scor jo god for mærkelige observationer:

- alt for mange pikbilleder som profilbilleder - jeg kan altså ikke tale med en pik.
- alt for mange fyre i bar overkrop uden hoved - jeg kan stadig ikke tale med assorterede kropsdele.
- dem der sender flere siders erotisk novelle over deres fantasi og afslutter med "er det noget for dig?".
- ALLE tilbyder massage, især tantra.
- "kan du lide blowjobs?" er åbenbart et fint indledende spørgsmål, vi skal jo ikke spilde tiden med hej.
- frit fra hukommelsen: "Hej, jeg vil gerne skrive med dig. Men det er så tit man ikke får svar. Derfor er det spild af tid at skrive en lang personlig besked. Jeg vil vide, om du har interesse i at skrive med mig, før jeg bruger tid på at skrive til dig. Er du interesseret i at skrive?" Alt det, men han har ikke tid til at skrive en rigtig besked?
5
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 29. dec 2015, 10:11

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev: Var det "Fritze", som Dørty også har haft fornøjelsen af? :-D

ÅH det navn altså! :lol: hahaha


:lol:

Fritze kan jo sagtens prøve lykken på flere forskellige datingsider for at hjælpe sin stakkels, sexglade mand, som på ingen måde er Fritze selv. :D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 29. dec 2015, 10:15

Fillie skrev: Var det "Fritze", som Dørty også har haft fornøjelsen af? :-D


Nej, dog ikke. De hed Dorthe og Bent eller noget i den stil. De havde selvfølgelig et profilbillede, hvor hun står med kæk sort korthårsfrisure og smiler, og han står i halvmørke i baggrunden.

Det var 100% Dorthes projekt.
3
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 29. dec 2015, 10:15

Guldfisk skrev:
Puffi skrev:Okay, I bad selv om det :-D Billederne læses som de er postet, men nedefra. Kan ikke tage shots på andre måder, lidt forvirrende.

Første billede:
flere.png


Andet billede:
flere2.png


Tredje billede:
flere3.png


Masser af børn! Jeg vil ikke have børn, så skal han heller ikke have flere :stoned: Men vi skal bare ses, når han ikke har dem. Svineren blev dog ikke så stor, som forventet, havde ellers lige sat mig op til forsvar og grimme ord :-D

Her hans profiltekst, hvor jeg bare falder udenfor ca. alt :lol: Jeg har ingen børn og er ryger - og det bedste, han har slet ikke set mit billede, men er bare totalt på alligevel :stoned:

søger.png


Jeg læste lige de sidste sætninger i hans profil sammenhængende. Altså som om de 100 stadig refererede til højden :lol2:


Nice - det gjorde jeg også. Så får man det svært på datingmarkedet, hvis det er et ufravigeligt krav. :-D
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Forhold og sex"