Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Venus222 » 27. okt 2017, 19:33

DetSorteCirkus skrev:
Venus222 skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Venus222 skrev:Beskedudveksling på dating.dk :

Ham: hejsa

Mig :Hej.

Ham: hej rider du på?

Mig: Undskyld, men hvad...?

Ham: (der så nu har copy-pastet noget jeg har skrevet, på min profil, ind i "samtalen" ) : Sport og fritid
Jeg går lange ture med hunden. Der ud over ville jeg gerne vandre og begynde at ride igen.


Hvad er det han gerne vil vide?! :gruble: :ticks: Jeg har ikke tålmodighed til mænd der ikke kan kommunikere på skrift! :nej:


Mon ikke det er ligesom med "laver du?", så det bliver "hvad rider du på?"?


Det er meget muligt...


Under alle omstændigheder er det kikset.


Megakikset, og jeg kan ikke lade være med at overveje om han er lige så lidt kommunikerende IRL også (jeg ved godt at der ikke nødvendigvis er en sammenhæng.)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. okt 2017, 07:45

Smiling_Goat skrev:Du overvejede ikke at svare "hajer"? :D


Eller "Hm, godt spørgsmål...jeg foretrækker egentlig mammutter".
4
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf bluetof1 » 28. okt 2017, 09:41

Venus222 skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Venus222 skrev:Beskedudveksling på dating.dk :

Ham: hejsa

Mig :Hej.

Ham: hej rider du på?

Mig: Undskyld, men hvad...?

Ham: (der så nu har copy-pastet noget jeg har skrevet, på min profil, ind i "samtalen" ) : Sport og fritid
Jeg går lange ture med hunden. Der ud over ville jeg gerne vandre og begynde at ride igen.


Hvad er det han gerne vil vide?! :gruble: :ticks: Jeg har ikke tålmodighed til mænd der ikke kan kommunikere på skrift! :nej:


Mon ikke det er ligesom med "laver du?", så det bliver "hvad rider du på?"?


Det er meget muligt...


Jeg synes du skal fortælle detaljeret og totalt humorforladt om hvilke heste du foretrækker, om du springer, rider dressur eller i skoven.
Måske fortsætte med at forklare om dengang du red pony og alle de oplevelser du havde sammen med ponyen Hest og hvordan du længes tilbage til en mere ukompliceret tid og at du ville ønske du var født i en tid hvor damerne stadig havde krinoline i kjolerne og mænd gik med høj hat.
Han sletter sikkert jeres match, men måske lærer han at lade være med at spørge på den måde :devil:
25
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. okt 2017, 09:50

bluetof1 skrev:Jeg synes du skal fortælle detaljeret og totalt humorforladt om hvilke heste du foretrækker, om du springer, rider dressur eller i skoven.
Måske fortsætte med at forklare om dengang du red pony og alle de oplevelser du havde sammen med ponyen Hest og hvordan du længes tilbage til en mere ukompliceret tid og at du ville ønske du var født i en tid hvor damerne stadig havde krinoline i kjolerne og mænd gik med høj hat.
Han sletter sikkert jeres match, men måske lærer han at lade være med at spørge på den måde :devil:


Plus redegøre for Hests udvidede stamtræ.
15
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf bluetof1 » 28. okt 2017, 10:03

DetSorteCirkus skrev:
bluetof1 skrev:Jeg synes du skal fortælle detaljeret og totalt humorforladt om hvilke heste du foretrækker, om du springer, rider dressur eller i skoven.
Måske fortsætte med at forklare om dengang du red pony og alle de oplevelser du havde sammen med ponyen Hest og hvordan du længes tilbage til en mere ukompliceret tid og at du ville ønske du var født i en tid hvor damerne stadig havde krinoline i kjolerne og mænd gik med høj hat.
Han sletter sikkert jeres match, men måske lærer han at lade være med at spørge på den måde :devil:


Plus redegøre for Hests udvidede stamtræ.


Ja da. En del af oplevelsen med Hest var jo at han var efter Røgilds Kidogo og alle de samtaler den oplysning har startet gennem tiden.
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Hewlett » 28. okt 2017, 11:25

Jeg tænker med det samme at manden er småpervers og helst gerne ser, at samtalen bliver drejet ind på sex og sexstillinger: "at ride en fyr".

Men, synes det ville være SÅ grineren, som andre også skriver, at tage hans spørgsmål helt bogstaveligt og skrive et virkeligt langt afsnit omkring hesteracer, dressurøvelser osv. Smid så mange fagudtryk ind som overhovedet muligt. Afslut evt. med at spørge ham, om han da selv har interesse for at ride? :lol:
11
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Miss_no_More » 28. okt 2017, 12:51

Venus222 skrev:Beskedudveksling på dating.dk :

Ham: hejsa

Mig :Hej.

Ham: hej rider du på?

Mig: Undskyld, men hvad...?

Ham: (der så nu har copy-pastet noget jeg har skrevet, på min profil, ind i "samtalen" ) : Sport og fritid
Jeg går lange ture med hunden. Der ud over ville jeg gerne vandre og begynde at ride igen.


Hvad er det han gerne vil vide?! :gruble: :ticks: Jeg har ikke tålmodighed til mænd der ikke kan kommunikere på skrift! :nej:


Det der kunne sagtens være min kammerat :lol2: Han snakker (virkelig) meget i virkeligheden og er en klog fyr, der ved alle mulige åndssvage facts, men når man får ham på skrift..... :nerve: Så er der intet, der indikerer, at han IKKE er halvt retarderet.

Du bor ikke i Nordjylland, vel? :D
3
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Venus222 » 28. okt 2017, 14:27

Jeg kan ikke finde ud af at citere flere på en gang, men altså forhelvede jeg før af grin! :lol2: Jeg tror sgu jeg sendere en længere redegørelse om heste til ham. :-p

Og nej, jeg bor ikke i Nordjylland, men KBH.
5
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 28. okt 2017, 14:42

Venus222 skrev:Jeg kan ikke finde ud af at citere flere på en gang, men altså forhelvede jeg før af grin! :lol2: Jeg tror sgu jeg sendere en længere redegørelse om heste til ham. :-p

Og nej, jeg bor ikke i Nordjylland, men KBH.

Hold os endelig opdateret :klap:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Venus222 » 28. okt 2017, 15:41

Juki skrev:
Venus222 skrev:Jeg kan ikke finde ud af at citere flere på en gang, men altså forhelvede jeg før af grin! :lol2: Jeg tror sgu jeg sendere en længere redegørelse om heste til ham. :-p

Og nej, jeg bor ikke i Nordjylland, men KBH.

Hold os endelig opdateret :klap:


Det gør jeg. Jeg har sendt et svar, om heste, til ham. Så nu må vi se om han reagere. :kaffe:
17
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Chloecat » 28. okt 2017, 17:36

En skrev i sin profil på tinder, noget ala han ikke gad petty and dramatic women, han orkede det ganske enkelt ikke.

I 4 linjers profil tekst så vejer sådan en tekst tungt.

Mmmm mænd uden overskud og evne i at udvise omsorg...lad mig komme til. :slem:
5
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 1. nov 2017, 06:34

Ffs - "I consider myself straight but I find your photos incrediably arousing...I have to confess to feeling submissive when I look at them, to the point where I nearly addressed you as 'Master'"

Jeg tror jeg ville have betragtelig mere succes med at finde en partner, hvis jeg var til mænd.
13
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 2. nov 2017, 15:42

Venus222 skrev:
Juki skrev:
Venus222 skrev:Jeg kan ikke finde ud af at citere flere på en gang, men altså forhelvede jeg før af grin! :lol2: Jeg tror sgu jeg sendere en længere redegørelse om heste til ham. :-p

Og nej, jeg bor ikke i Nordjylland, men KBH.

Hold os endelig opdateret :klap:


Det gør jeg. Jeg har sendt et svar, om heste, til ham. Så nu må vi se om han reagere. :kaffe:


Svarede han? :D
1
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Venus222 » 2. nov 2017, 19:05

MOGA skrev:
Venus222 skrev:
Juki skrev:
Venus222 skrev:Jeg kan ikke finde ud af at citere flere på en gang, men altså forhelvede jeg før af grin! :lol2: Jeg tror sgu jeg sendere en længere redegørelse om heste til ham. :-p

Og nej, jeg bor ikke i Nordjylland, men KBH.

Hold os endelig opdateret :klap:


Det gør jeg. Jeg har sendt et svar, om heste, til ham. Så nu må vi se om han reagere. :kaffe:


Svarede han? :D



Ja, han tog det i stiv arm.


Mig :Nå, nu tror jeg at jeg forstår spørgsmålet. Min gamle hest var en Hannoveraner, som jeg primært brugte til dressur, ridebanespring og ture i skoven. Hesten jeg efterfølgende har lånt er en Hollandsk varmblod, som var pensioneret springhest. Hende red jeg primært ture i Amagerfælled på.
Pt. rider jeg ikke, men min søster rider på et Araber-stutteri ved Slagelse. Så jeg tror jeg vil tage med der, og håbe at der er en hest til mig. Godt nok siger OX arabere mig ikke det store, men en hest er en hest.


Ham: Oki det en lang tur for og ride :) hvor Valby bor Du?
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf bluetof1 » 2. nov 2017, 19:10

Venus222 skrev:
MOGA skrev:
Venus222 skrev:
Juki skrev:
Venus222 skrev:Jeg kan ikke finde ud af at citere flere på en gang, men altså forhelvede jeg før af grin! :lol2: Jeg tror sgu jeg sendere en længere redegørelse om heste til ham. :-p

Og nej, jeg bor ikke i Nordjylland, men KBH.

Hold os endelig opdateret :klap:


Det gør jeg. Jeg har sendt et svar, om heste, til ham. Så nu må vi se om han reagere. :kaffe:


Svarede han? :D



Ja, han tog det i stiv arm.


Mig :Nå, nu tror jeg at jeg forstår spørgsmålet. Min gamle hest var en Hannoveraner, som jeg primært brugte til dressur, ridebanespring og ture i skoven. Hesten jeg efterfølgende har lånt er en Hollandsk varmblod, som var pensioneret springhest. Hende red jeg primært ture i Amagerfælled på.
Pt. rider jeg ikke, men min søster rider på et Araber-stutteri ved Slagelse. Så jeg tror jeg vil tage med der, og håbe at der er en hest til mig. Godt nok siger OX arabere mig ikke det store, men en hest er en hest.


Ham: Oki det en lang tur for og ride :) hvor Valby bor Du?


Han lader til i det hele taget at have svært ved at huske alle ordene :lol:
Men frisk nok at han svarer, egentlig. Med mindre han slet ikke fatter at du tog tykt pis på ham.
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Forhold og sex"