Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 28. jul 2016, 20:02

Tinderfyr med dynevest.
Jeg dømmer ikke (ret meget), men dyneveste tæller altid som en mærkværdig observation.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 20:12

Guldfisk skrev:Tinderfyr med dynevest.
Jeg dømmer ikke (ret meget), men dyneveste tæller altid som en mærkværdig observation.


Dynevest var supersødt på min venindes datter, da hun var 2-3 år og kom til at ligne en lille, rund skildpadde. Tager jeg en dynevest på, kommer jeg til at ligne et surt bæltedyr. Knap så charmerende. Og jeg har observeret samme forvandling hos andre voksne.
11
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 28. jul 2016, 20:19

DetSorteCirkus skrev:
Guldfisk skrev:Tinderfyr med dynevest.
Jeg dømmer ikke (ret meget), men dyneveste tæller altid som en mærkværdig observation.


Dynevest var supersødt på min venindes datter, da hun var 2-3 år og kom til at ligne en lille, rund skildpadde. Tager jeg en dynevest på, kommer jeg til at ligne et surt bæltedyr. Knap så charmerende. Og jeg har observeret samme forvandling hos andre voksne.


Det ville heller ikke være mit førstevalg (eller 127. valg) i en scoresituation. Men måske bæltedyrs-fetisch er mere udbredt, end man tror?
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jul 2016, 20:23

Jeg har (for mange år siden) haft en første date med en lidt overvægtig fyr, som mødte op iført turkisfarvet dynevest, et nummer for lille og lynet helt op. Så jeg er enig i DSCs beskrivelse af bæltedyret.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 20:44

Dirtylittledevil skrev:Jeg har (for mange år siden) haft en første date med en lidt overvægtig fyr, som mødte op iført turkisfarvet dynevest, et nummer for lille og lynet helt op. Så jeg er enig i DSCs beskrivelse af bæltedyret.


Et nummer for stor gør i øvrigt ikke resultatet meget bedre. Jeg prøvede engang for sjov min fars fisketursdunvest, og da han er 1.84 og jeg 1.49, kom jeg i stedet for et surt bæltedyr til at ligne larven Aldrigmæt. Jeg vil ikke kalde det sjaskcharmerende.

Billede
3
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 28. jul 2016, 20:49

Nu kan jeg ikke finde ud af, om jeg ville være interesseret i en fyr, der beskrev sig selv som sjaskcharmerende, eller ej.
Måske afhænger det af, om det kombineres med en dynevest
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 20:50

Guldfisk skrev:Nu kan jeg ikke finde ud af, om jeg ville være interesseret i en fyr, der beskrev sig selv som sjaskcharmerende, eller ej.
Måske afhænger det af, om det kombineres med en dynevest


Jeg ville frygte, at jeg kommunikerede med nogen fra en 90er-tidslomme.
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 28. jul 2016, 20:53

DetSorteCirkus skrev:
Guldfisk skrev:Nu kan jeg ikke finde ud af, om jeg ville være interesseret i en fyr, der beskrev sig selv som sjaskcharmerende, eller ej.
Måske afhænger det af, om det kombineres med en dynevest


Jeg ville frygte, at jeg kommunikerede med nogen fra en 90er-tidslomme.


Hvis han kan tage mig med tilbage til dengang, boybands synkrondansede i matchende tøj, og folk boostede deres højde med Buffalo-sko i stedet for at reklamere for den i deres Tinder-profiler, så vil jeg gerne med. Eller var det 00'erne?
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 20:54

Guldfisk skrev:Det ville heller ikke være mit førstevalg (eller 127. valg) i en scoresituation. Men måske bæltedyrs-fetisch er mere udbredt, end man tror?


<3 Love is in the air <3

Billede
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 20:57

Guldfisk skrev:Hvis han kan tage mig med tilbage til dengang, boybands synkrondansede i matchende tøj, og folk boostede deres højde med Buffalo-sko i stedet for at reklamere for den i deres Tinder-profiler, så vil jeg gerne med. Eller var det 00'erne?


Det var desværre 90erne. "Desværre", fordi jeg dermed var teenager samtidig og skulle forholde mig til slige sager.
Fordelen ville dog være, at I ville kunne gå rundt i dunvest uden at være vildt kiksede. Det var i nogle miljøer ret hipt dengang.
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 28. jul 2016, 21:03

DetSorteCirkus skrev:Det var desværre 90erne. "Desværre", fordi jeg dermed var teenager samtidig og skulle forholde mig til slige sager.
Fordelen ville dog være, at I ville kunne gå rundt i dunvest uden at være vildt kiksede. Det var i nogle miljøer ret hipt dengang.


Jeg tror ikke, jeg er klar til par-dunveste.

P.S. Jeg havde Justin (den rigtige Justin) og Britney Spears i par-denimsæt i 00'erne. Vi må alle bære vores byrder fra teenage-tiden.
2
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 21:32

IrmaPigen skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:Set på Tinder:
Mand som leder efter en kæreste. Han har en kortere liste med krav, som en kommende partner skal opfylde. En hel del af de gængse som "ikke-ryger" osv. Et af kravene er dog lidt kuriøst, for ikke nok med, at han søger en partner, som har et arbejde, så skal vedkommende arbejde 37 timer eller mere. Han er ikke interesseret i en på deltid. Og så er det, at jeg ligner et spørgsmålstegn. For hvorfor? Så længe man kan forsørge sig selv og have råd til nogle fælles drømme, så er det vel fuldstændig ligegyldigt? Man kan jo også arbejde fuld tid og alligevel risikere at støde ind i en mand, som tjener det dobbelte af en...


Min erfaring siger mig, det er en hel bestemt type mennesker (dækkende over en større variation), der ønsker og opretholder et liv med deltidsarbejde. Det har intet med lønnen at gøre.

Jeg kan godt lide typen og synes i høj grad, det er et plus, hvis man støder ind i sådan en... men der er bare flere kvinder end mænd :cool:


Så det har noget at gøre med, at han vil have en, der er (lige så) karriereorienteret som ham selv, tror han? For mig giver det stadig ikke helt mening. Selvom man har valgt, måske i en periode, at arbejde på deltid, så siger det vel ikke noget om ens generelle karriereønsker på sigt? Men det handler måske om mentalitet. I så fald tør jeg godt konkludere, at han nok ikke var noget for mig :D


For mig har det ikke noget med at være karriereorienteret at gøre. Masser af folk med fuldtidsjob eller fuldtidsjob+ er jo ikke just karriereorienterede. Det har mere at gøre med den personlighed, der knytter sig til de mennesker, der - også for en stund - prioriterer at være på deltid.

For nej. Det siger ikke en dyt om karriereønsker. Men det siger en masse om prioriteringer og forhold til arbejdslivet, familielivet og opfattelsen af ens fritid. Synes jeg.


Okay. Så forstår jeg endnu mindre argumentet.


Jeg synes omvendt, det giver god mening, at man fravælger en type person, der har prioriteringer i livet, man måske ikke føler, man kan stå inde for - eller et menneske, hvis verdensopfattelse er helt modsat ens egen.

Præcis som jeg synes, det giver god mening at fravælge en person, der har den holdning til folk, der prioriterer at være deltidsansatte.


Men hvad er det for en prioritering, I synes er særligt kendetegnende for folk med deltids-job?

Personligt arbejder jeg meget. Jeg kan godt lide mit job, og jeg elsker mit fag. Alligevel har jeg et mål om, at jeg om en 10 års tid gerne vil gå på deltid, dvs. på 32 timer. Det betyder ikke jeg ikke kan lide mit job, men der er så mange andre ting jeg - også - gerne vil i mit liv.

Summasummarum, så kunne jeg passe ind i begge katergorier. Men jeg er stadig det samme menneske med de samme værdier.


Præcis. Jeg har ikke arbejdet fuld tid i nogle år, af flere årsager. Ikke fordi jeg ikke gerne vil eller kan, men fordi omstændighederne ikke har været til det. Men om nogle år kunne jeg sagtens forestille mig at arbejde fuld tid, og mere til, hvis jeg finder det helt rigtige.
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf avdotja » 30. jul 2016, 15:54

Hvis en mand skrev at han foretrak kvinder der arbejdede fuld tid eller mere, ville jeg formode at det handlede om at han ikke var interesseret i en kvinde der først og fremmest tog sig af hjemmet mens han var hovedforsørger. Hvis den ene part er på deltid og den anden arbejder fuldtid, vil det næsten altid være den på deltid der har hovedansvaret for børn og hus og det er jo langt fra sikkert at manden er interesseret i en kvinde der prioriterer sådan :) Så hvis man f.eks. er på deltid for at få tid til at dyrke sin sport på eliteplan, gætter jeg på at han er ligeglad.
1
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 1. aug 2016, 19:33

Ret desperat mand.

Sender mig en charm på Happn. Jeg svarer ikke, så et kvarter senere kommer der først et prik på Facebook, derefter en messengerbesked og til sidst en venneanmodning. Jeg blokerede ham, gad vide hvad sådan en kan finde på!

Mit fornavn er måske lidt specielt, men jeg troede faktisk ikke jeg ville være så nem at finde.
0
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lys » 1. aug 2016, 19:37

MOGA skrev:Ret desperat mand.

Sender mig en charm på Happn. Jeg svarer ikke, så et kvarter senere kommer der først et prik på Facebook, derefter en messengerbesked og til sidst en venneanmodning. Jeg blokerede ham, gad vide hvad sådan en kan finde på!

Mit fornavn er måske lidt specielt, men jeg troede faktisk ikke jeg ville være så nem at finde.


Det er sgu da lidt creepy! Det er ikke en, du har mødt og som derfor "kender" dig lidt?
1

Tilbage til "Forhold og sex"